Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування автоматичних дверей, шлагбаумів, захисних ролет та воріт
Очікувана вартість
529 982,26 UAH
UA-2023-01-16-009043-a ● f8f79d8baba34d648bf24140d412f999
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Бондаренко Ігор Миколайович 380930403773 bondarenko.i.m@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 529 982,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 649,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 штуки
Послуги з технічного обслуговування автоматичних дверей, шлагбаумів, захисних ролет та воріт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 14:38 |
ТД.docx | |
16 січня 2023 14:38 |
Додаток 7 (договір) .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії п.2.3
Дата подання: 20 січня 2023 13:52
Дата відповіді: 23 січня 2023 15:14
Доброго дня. Проінформуйте, будь ласка, стосовно п.2.3 ТД, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якому вказано про надання інформації про виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). Можливо потрібно надання аналогічного договору виконання (постачання) послуг, оскільки предметом закупівлі є надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що у розумінні тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір, що відповідає предмету закупівлі, а саме послуги з технічного обслуговування автоматичних дверей, шлагбаумів, захисних ролет та воріт
Відповідність пропозиції (витяг ЄДР)
Дата подання: 20 січня 2023 14:09
Дата відповіді: 23 січня 2023 15:14
Доброго дня. Відповідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Замовник вимагає від Учасника надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр). Також зазначається, що витяг можливо одержати шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Чи можна надати копію витягу з ЄДР, отриманого з офіційних джерел https://diia.gov.ua/services/vityag-z-yedr в період дії воєнного стану?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: з 24.02.2022 в Україні діє воєнний стан. Порядок та особливості надання інформації з Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – Постанова).
Підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування, відомості з Єдиного державного реєстру та Державного реєстру прав за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються державними реєстраторами, нотаріусами, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до затвердженого відповідно до пункту 12 цієї постанови переліку адміністративно територіальних одиниць.
Перелік адміністративно-територіальних одиниць, в межах яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України (далі – Перелік), в умовах воєнного стану, оприлюднено на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України за посиланням:
https://minjust.gov.ua/n/22663.
Перелік суб’єктів державної реєстрації, якими в умовах воєнного стану проводиться державна реєстрація, оприлюднюється та оновлюється на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України за посиланням:
https://minjust.gov.ua/pages/list_of_state_registrars_and_officials_ministry_of_justice.
Перелік нотаріусів, якими в умовах воєнного стану вчиняються нотаріальні дії щодо цінного майна, оприлюднено за посиланням:
https://minjust.gov.ua/pages/list_of_notaries.
Таким чином, для отримання інформації з Єдиного державного реєстру фізичні та юридичні особи можуть звернутися до державного реєстратора, нотаріуса, а також до адміністратора центру надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до Переліку.
Підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування, відомості з Єдиного державного реєстру та Державного реєстру прав за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються державними реєстраторами, нотаріусами, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до затвердженого відповідно до пункту 12 цієї постанови переліку адміністративно територіальних одиниць.
Перелік адміністративно-територіальних одиниць, в межах яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України (далі – Перелік), в умовах воєнного стану, оприлюднено на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України за посиланням:
https://minjust.gov.ua/n/22663.
Перелік суб’єктів державної реєстрації, якими в умовах воєнного стану проводиться державна реєстрація, оприлюднюється та оновлюється на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України за посиланням:
https://minjust.gov.ua/pages/list_of_state_registrars_and_officials_ministry_of_justice.
Перелік нотаріусів, якими в умовах воєнного стану вчиняються нотаріальні дії щодо цінного майна, оприлюднено за посиланням:
https://minjust.gov.ua/pages/list_of_notaries.
Таким чином, для отримання інформації з Єдиного державного реєстру фізичні та юридичні особи можуть звернутися до державного реєстратора, нотаріуса, а також до адміністратора центру надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до Переліку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАТИКА-М-СЕРВІС" |
206 500,00
UAH з ПДВ
|
206 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БУГАЄНКО КОСТЯНТИН ОЛЕГОВИЧ |
415 179,80
UAH з ПДВ
|
415 179,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕЛЬБЕ УА" |
483 360,00
UAH з ПДВ
|
483 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАТИКА-М-СЕРВІС" #40334952 |
Відхилено |
206 500,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 12:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 січня 2023 00:00
|
ФОП БУГАЄНКО КОСТЯНТИН ОЛЕГОВИЧ #3116307335 |
Переможець |
415 179,80
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:03
|
ДУ до договору 8_23.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 08:58
|
8_2023-ЦН послуги з технічного обслуговування автоматичних двер.pdf | укладений |
06 лютого 2023 08:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 8/2023-ЦН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |