Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування (сніданки для учнів пільгових категорій школярів комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Стенжаричі Устилузької міської ради Волинської області») (код 55510000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
150 570,00 UAH
UA-2023-01-16-008666-a ● 0c8179928c744cbab018d9be08d1e3c8
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ С. СТЕНЖАРИЧІ УСТИЛУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 23018994 |
Місцезнаходження: | 44712, Україна , Волинська обл., Стенжаричі, ВУЛИЦЯ РАДЯНСЬКА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Оксана Гуль 380967238942 stosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 150 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 505,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Закупівля здійснюється із застосуванням "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування " затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами), та змінами внесенеми Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022р. №1495
Закупівля здійснюється із застосуванням "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування " затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами), та змінами внесенеми Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022р. №1495. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування (сніданки для учнів пільгових категорій школярів комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Стенжаричі Устилузької міської ради Волинської області») (код 55510000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44712, Україна, Волинська область, Стенжаричі, ВУЛИЦЯ РАДЯНСЬКА, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до документації | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 14:26 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
16 січня 2023 14:26 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
16 січня 2023 14:26 |
Додаток 1Перелік документів.docx | |
16 січня 2023 14:26 |
Додаток 2.Технічні вимоги.docx | |
16 січня 2023 14:26 |
Тендерна документація.docx | |
16 січня 2023 14:26 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій