Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" |
Код ЄДРПОУ: | 01983826 |
Місцезнаходження: | 92905, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, ВУЛИЦЯ Побєди, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Антоніна Поспехова +380660478089 tonyapospehova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 509 954,06 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 099,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2023 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2023 16:21 |
ТД фармацевтична продукція.docx | |
19 січня 2023 16:21 |
протокол про внесення змін від 19.01.23.pdf | |
17 січня 2023 13:27 |
Протокол про внесення змін.pdf | |
16 січня 2023 13:02 |
Додаток №5 (ПРОЕКТ Договору ).docx |
19 січня 2023 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 січня 2023 16:21 |
ТД фармацевтична продукція.docx
|
||||||
19 січня 2023 16:21 |
протокол про внесення змін від 19.01.23.pdf
|
||||||
17 січня 2023 13:27 |
Протокол про внесення змін.pdf
|
||||||
16 січня 2023 13:02 |
Додаток №5 (ПРОЕКТ Договору ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
5. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасну поставку якісного товару з термінами придатності, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів, який(і) діє(ють) на момент оголошення процедури закупівлі та термін його(їх) дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком проведення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника), та/або оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO.
Маємо на меті забезпечити надання медичної допомоги у лікувальному закладі на належному рівні та отримання пацієнтами лікарських засобів в достатній кількості. Штрафні санкції до постачальників, які не виконують умов договору щодо недопоставок лікарських засобів не вплинуть на забезпеченість закладу товаром. Тому внесли зміни, але не виключили повністю даний пункт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000050 ● 41910c0e1986471e95a580127faee12e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.05.2023 № 45-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.05.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.05.2023 № 45-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-01-16-006604-a 16.01.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 14:24:11
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 09:34:57
Пояснення на звернення
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена Замовником у відповідності до п п. 2 п. 1 розділу ІІІ Методики, а саме: методом порівняння ринкових цін. Відтак, було направлено не менше 3-х запитів цінових пропозицій та отримані відповіді від можливих надавачів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) №1266 від 16.12.2020 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» було внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (далі – Постанова №710) «Про ефективне використання державних коштів», а саме, Постанову №710 доповнено пунктом 41такого змісту: «41. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Відповідно річного плану Замовника, джерелом фінансування закупівлі згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33600000-6 - Фармацевтична продукція (МНН: Electrolytes; Electrolytes; Glucose; Glucose; Sodium chloride; Sodium chloride; Sodium chloride; Levofloxacin; Metamizole sodium; Paracetamol; Potassium chloride; Hydroxyethylstarch; Sodium hydrogen carbonate; Magnesium sulfate; Omeprazole; Bupivacaine; Enoxaparin; Enoxaparin; Ceftriaxone; Sevofluran; Ondansetron; Arginine hydrochloride; Decamethoxine) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2023-01-16-001801-b) є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ).
Постановою КМУ №1086 від 24 грудня 2019 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство охорони здоров’я (далі – МОЗ), а розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
Відповідно п. 2 ст. 22 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) Замовник не є суб’єктом господарювання державного сектора економіки. Натомість, відповідно п.1 ст. 78 ГКУ, Замовник – є тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Крім того, у відповідності до п. 3 ст. 78 ГКУ майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві оперативного управління. Під правом оперативного управління, згідно п.1 ст. 137 ГКУ, визнається речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).
Відтак, кошти, які Замовник отримує від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Отже, враховуючи викладене вище, публікація обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості Замовником на сторінках власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) не здійснювалась.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання рішення Держаудитслужби викладеного у висновку № UA-M-2023-05-09-000050. Так, як, Замовник не наділений повноваженнями притягувати працівників до відповідальності згідно з положеннями Кодексу України про адміністративні правопорушення, Замовником була проведена відповідна робота з уповноваженою особою КНП ЛОР «ЛОКОД», щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм чинного законодавства у своїй подальшій роботі. Також, уповноважена особа 23.05.2023р. пройшла в ONLINE- навчанні для замовників (копія договору додається). В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавств.
2023-05-25 16:20:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
3 449 145,00
UAH з ПДВ
|
3 449 145,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
3 449 145,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2023 15:36
|
Дод.угода №1 до договору №12.pdf | зміни до договору |
02 травня 2023 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 14:21
|
Договір №12.pdf | укладений |
07 лютого 2023 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |