Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг))
Очікувана вартість
505 440,00 UAH
UA-2023-01-16-004624-a 892bb081cc37448384257b4257fc7b28
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Миколайович Слушний

+380432688793 zsh20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницький ліцей №20"
Код ЄДРПОУ: 26224240
Місцезнаходження: 21023, Україна , Вінницька обл., Вінницький район, м. Вінница, вул. Чумацька, 266
Контактна особа: Олег Миколайович Слушний
+380432688793
zsh20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13320 послуга
Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21023, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Чумацька,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
2520 послуга
Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21023, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Чумацька,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

16 січня 2023 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРИДІАН"
#13306232
Переможець 505 440,00
UAH
16 січня 2023 11:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 15:54
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2023 11:17
ДУ №1 від 04.05.23 ВЛ №20.pdf зміни до договору
04 травня 2023 11:16
Договір про закупівлю №20.pdf укладений
16 січня 2023 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "...разом - Сторони, відповідно до п.19 п.п 1 ПКМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 та п. 13.4.1. Розділу ХІІІ Договору, дійшли згоди щодо укладення додаткової угоди (далі – Угода) до Договору про закупівлю № 20 від 9 січня 2023 року (далі – Договір) про таке:... 2. Зменшити ціну Договору на 105 840 грн. 00 коп. (Сто п’ять тисяч вісімсот сорок гривень 00 копійок) та викласти п. 3.1. Розділу ІІІ Договору «Ціна договору» у наступній редакції: Пункт 3.1.: Ціна Договору становить 399 600 грн. 00 коп. (Триста дев’яносто дев’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок) без ПДВ, з них: - КПКВК 0611021 ( 399 600,00 грн.) - КПКВК 0613140 ( 0,00 грн.)..."
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 399 600,00
UAH