Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад дошкільної освіти "Мрія" Почаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23590984 |
Місцезнаходження: | 47025, Україна , Тернопільська обл., м. Почаїв, вул. Липова, 4 а |
Контактна особа: |
Наталія Літвінчук +380978423178 natalya0978423178@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 11:16 |
ТД ВТ з особливостями мясо (2023).doc | |
16 січня 2023 11:16 |
ТД ВТ з особливостями мясо (2023).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000076 ● 0ba96a658f4642feaf9986fa387e7469
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 № 35-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.04.2023 №35-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6.UA-2023-01-16-003971-a від 16.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-25 09:28:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо: яловичина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), свинина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-003971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-26 15:45:25
Відповідь на запит про надання пояснення щодо проведення моніторингу процедури закупівлі – М’ясо: яловичина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), свинина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене (ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо)
1. Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі проводиться з урахуванням вимог норм та стандартів визначених законодавством України. Якість товару , умови та організація поставки повинні відповідати нормам Законів України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про ветеринарну медицину», «Про дитяче харчування», Норм затверджених постановою КМУ від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах». При поставці товару кожна партія товару повинна супроводжуватися документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність, а саме: посвідченням якості або декларацією виробника. Більш детальні вимоги щодо товару визначені в Додатку 3 до Тендерної документації.
Кількість товару визначається згідно «Норм споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід і вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування», затверджених постановою КМУ від 24.03.2021р. № 305, на основі яких розробляється Примірне перспективне чотирьохтижневе меню, яке погоджується Кременецьким районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області та кошторисних призначень, що затверджені начальником Відділу освіти, молоді та спорту Почаївської міської ради.
Очікувана вартість предмета закупівлі проводиться на основі аналізу даних щодо кількості дітей, які перебувають в обліковому складі закладу освіти, кількості діто-днів за календарний рік, кількості дітей пільгових категорій, яким дозволено харчуватися за державні кошти та вартості харчування дитини у дошкільних навчальних закладах громади на 2023 рік, затверджених Рішенням сесії Почаївської міської ради від 23.12.2022р. «Про організацію харчування, в закладах освіти Почаївської міської територіальної громади у 2023р.». Розрахунок очікуваної вартості проведено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики очікуваної вартості предмета закупівлі». За основі аналізу середньоринкових цін в Тернопільській області та комерційних пропозицій отриманих на запит замовника.
2. Заклад дошкільної освіти власного сайту не має, тому публікує обґрунтування на сайті головного розпорядника бюджетних коштів, яким є Почаївська міська рада. Обґрунтування щодо проведення закупівлі М’ясо: яловичина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), свинина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене UA-2023-01-16-003971-a розміщене на сайті Почаївської міської ради за посиланням: https://pochaiv-rada.gov.ua/zaklady-osvity-pochavsko-gromady/zaklad-doshkilno-osvity-mriya/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 14:52:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо: яловичина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), свинина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-003971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Войтюк О.Ю. укладено договір про закупівлю товару від 02.02.2023 за №13 на суму 230 750,00 гривень.
В подальшому, 14.03.2023 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 14.03.2023 року, а також, надайте пояснення щодо специфікації за №2 до зазначеної додаткової угоди, зокрема, щодо алгоритму дії множення - ціни/од. та к-сті/кг, що у результаті не відповідає сумі, на яку укладено договір закупівлі ?
А саме, при дії по пунктах: 1) 236 кг х 177,24 = 41 828,64 грн
2) 177 кг х 181,00 = 32 037,00 грн
3) 988 кг х 126,60 = 125 080,80 грн
4) 447 кг х 73,30 = 32 765,10 грн
При цьому, загальна сума договору становить – 231 711,54 грн, яка є вищою за суму укладеного договору за результатами закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 17:38:24
Відповідь на запит про надання пояснення щодо проведення моніторингу процедури закупівлі – М’ясо: яловичина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), свинина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене (ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо)
Додаткову угоду було укладено на підставі звернення постачальника та довідки Тернопільської торгово – промислової палати № І-016 від 07.03.2023р.
Кількість товару, що зазначена в Специфікації №2 Замовник визначає за формулою Х1+Х2=Х3, де Х1- кількість кг, які постачав постачальник до укладення ДУ за цінами, визначеними в Договорі, Х2 – кількість кг, які має постачати постачальник за новою ціною, визначеною додатковою угодою, Х3 – загальна кількість кількість кг.
До 14.03 (до підписання ДУ) Постачальник доставив таку кількість товару, що підтверджується накладними:
Яловичини 45 кг * 165 грн = 7425 грн
Свинини 0 кг* 160 грн = 0 грн
Філе куряче 66 кг * 125грн = 8250 грн
Стегно куряче 30 кг* 65грн = 1950 грн
Ціна визначена в ДУ формувалась на підставі довідки Тернопільської торгово-промислової палати, де визначено відсоток збільшення ціни з моменту укладення Договору та на 07.03, момент переговорів щодо укладення додаткової угоди, тобто
Яловичина + 7, 42%, 165грн + 12, 24 = 177,24 грн
Свинина + 13,21%, 160 грн + 21,14= 181,14 грн
Філе куряче +1,3%, 125 грн + 1,62 = 126, 6 грн
Стегно куряче +12,8%, 65грн + 8,32 = 73,32 грн
Х2 визначаємо: Залишок коштів поділити на нову ціну
Яловичина (41250- 7425) : 177, 24 = 191 кг
Свинина 32000 : 181 = 177 кг
Філе куряче (125000- 8250) : 126,6 = 922 кг
Стегно куряче (32500-1950) : 73,32 = 417 кг
Щоб визначити загальну кількість кілограм за Договором Х3, використовуємо вищезазначену формулу.
Яловичина 45 кг +191 кг = 236 кг
Свинина 0 кг +177 кг = 177 кг
Філе куряче 66 кг + 922 кг = 988 кг
Стегно куряче 30 кг + 417 кг = 447 кг
Тобто кількість кг помножити на нову ціну не відповідає підсумковій сумі, тому що частина товару вже доставлена по нижчим цінам, за якими було укладено Договір.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-08 15:51:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо: яловичина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), свинина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-003971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Аналізом розгляду тендерної пропозиції ФОП Войтюк О.Ю. встановлено наступне.
Згідно додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, Замовником зазначено вимогу про те, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (копії) документу (документів), який (які) свідчить (свідчать) про якість товару: декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробника або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) із зазначенням інформації про найменування товару та посиланням на державні стандарти (технічні умови).
В складі пропозиції ФОП Войтюк О.Ю. подано, окрім інших декларацій виробника (на філе куряче охолоджене та стегно куряче охолоджене) копію декларації виробника ПП Войтюк О.Ю. від 15.11.2022 за №19-09-12-142 на м’ясо свинини охолоджене (шинка), в якій зазначено, що термін зберігання свинини – 72 години.
Отже, на час подачі тендерної пропозиції (23.01.2023) ФОП Войтюк О.Ю. подано у складі своєї пропозиції декларацію виробника ПП Войтюк О.Ю., що не підтверджує якість продукції.
Поряд з цим, на вищезгадану вимогу додатку №3 до тендерної документації, ФОП Войтюк О.Ю. не подано декларації виробника або сертифікату якості/відповідності виробника, або посвідчення/паспорту якості, тощо, на м’ясо яловичини охолоджене, що є предметом закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Войтюк О.Ю., як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 12:01:48
Відповідь на запит про надання пояснення щодо проведення моніторингу процедури закупівлі – М’ясо: яловичина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), свинина охолоджена (стегнова та лопаткова частини без кісток), філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене (ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо)
Згідно додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, Замовником зазначено вимогу про те, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (копії) документу (документів), який (які) свідчить (свідчать) про якість товару: декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробника або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) із зазначенням інформації про найменування товару та посиланням на державні стандарти (технічні умови). Замовник не встановлює вимоги щодо терміну придатності на сертифікати чи декларації, тому що згідно ДСТУ, ТУ термін придатності охолодженого м'яса до 5 діб. А кожна партія товару, яка доставляється до закладу супроводжується документом, який підтверджує якість даної партії. Документ перевіряє комірник та він має бути дійсним на дату поставки товару. При поставці товару Постачальник надає необхідні документи, визначені документацією.
Щодо декларації виробника або сертифікату якості/відповідності виробника, або посвідчення/паспорту якості, тощо, на м’ясо яловичини охолоджене уповноважена особа не зауважила відсутність документу. Учасник зарекомендував себе як добросовісний і відповідальний, вчасно здійснює поставку продуктів із супровідними документами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель в закупівлі UA-2023-01-16-003971-a, викладені у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 11.05.2023 року,шляхом розірвання договору №13 від 02.02.2023 року за взаємною згодою сторін.Додаткова угода до договору №13 від 02.02.2023 року від 17.05.2023 року(про розірвання договору за взаємною згодою сторін).
2023-05-17 14:44:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Порушення усунуто.
2023-05-17 16:59:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Войтюк Олег Юрійович |
230 750,00
UAH з ПДВ
|
230 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЮК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ |
265 500,00
UAH з ПДВ
|
265 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Войтюк Олег Юрійович #2494507471 |
Переможець |
230 750,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 17:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2023 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 14:37
|
ДУ №2 м ясо.pdf | укладений |
17 травня 2023 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2023 17:48
|
ДУ №1 м ясо.pdf | зміни до договору |
14 березня 2023 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 13:57
|
Договір м ясо.pdf | укладений |
02 лютого 2023 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із коливанням ціни на ринку, керуючись п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг,для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, керуючись Довідкою Тернопільської торгово-промислової палати № І-016 від 07.03.2023 року уклали цю додаткову угоду до договору № 13 від 02.02.2023 року (далі за текстом Договір) про наступне: 1. Збільшити ціну за одиницю Товару за договором: М'ясо яловичини на 7,42%, м'ясо свинини на 13,21%, філе куряче на 1,3%, стегно куряче на 12,8%. Всі решта умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
71 051,58
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони керуючись ст. 651 Цивільного кодексу та ст. 188 Господарського кодексу, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Тернопільські області дійшли згоди розірвати договір. |