Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Очікувана вартість
263 000,00 UAH
UA-2023-01-16-003884-a 8f71748fd8a7407196bb12ca89c15cae
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Супруненко

+380412361391 zhitom@ocz.ic.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: https://zhy.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Тетяна Супруненко
+380412361391
zhitom@ocz.ic.zt.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2023 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2023 00:00
Очікувана вартість: 263 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, м. Андрушівка, Вобяна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12505, Україна, Житомирська область, м. Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11000, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, смт. Ємільчино, вул Шевченка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13500, Україна, Житомирська область, смт. Попільня, Б. Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12000, Україна, Житомирська область, смт. Пулини, Шевченка, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13000, Україна, Житомирська область, смт. Романів, Шевченка, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, Леваневського, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2023  —  14 жовтня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13600, Україна, Житомирська область, смт. Ружин, вул. Бірюкова,69а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт. Черняхів, вул. Коростенська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13201, Україна, Житомирська область, м. Чуднів, Вул. Житомирська, 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, м. Малин, вул. Шевченка, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, смт. Хорошів, вулиця Незалежності, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2023  —  14 жовтня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м. Радомишль, Мала Житомирська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13101, Україна, Житомирська область, смт. Любар, провулок Шкільний ,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Ольгинська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт. Лугини, вул. Донського,43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м, Звягель, вул. Замкова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, Площа Польова, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Михайла Грушевського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (відповідний код -79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12601, Україна, Житомирська область, смт. Брусилів, вул Лермонтова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 січня 2023 11:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-06-000024 ● 20c618e18fbe492c83178b363e0941e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2023 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

06.02.2022
№ 8-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.02.2023 №8-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-01-16-003884-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-07 09:08:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-003884-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в порушення вимог розділ 4 Додатку № 1 до тендерної документації Житомирського обласного центру зайнятості у складі тендерної пропозиції учасником Управлінням поліції охорони в Житомирській області не надано довіреності або доручення на особу, яка подає тендерну пропозицію, та інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Житомирським обласним центром зайнятості не відхилено тендерну пропозицію учасника Управління поліції охорони в Житомирській області, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-10 10:54:54

Пояснення та документи на запит про надання пояснень ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 07 лютого 2023 року о 09:08

Житомирський обласний центр зайнятості надає пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-16-003884-a) у окремому файлі, що додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Листом Житомирського ОЦЗ від 28.02.2023 року за вих.№768/08-23 Управлінню поліції охорони в Житомирській області запропоновано проект додаткової угоди про розірвання Договору про надання послуг від 31.01.2023 року №17/Ж/2 за взаємною згодою. За загальним правилом, встановленим ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено законом або договором. Право на подання позову про розірвання договору виникає у Сторони в разі, коли у відповідь на пропозицію змінити чи розірвати договір надійшла відповідь із відмовою або не надійшло відповіді у 20-денний строк. За таких обставин, у разі відмови Управління поліції охорони в Житомирській області розірвати договір за взаємною згодою, Житомирським ОЦЗ буде подано відповідний позов для розгляду у судовому порядку.

2023-02-28 12:14:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Неврахування вимог пункту 24 Особливостей № 1178 та пункту 3 Наказу № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Неврахування вимог пункту 24 Особливостей № 1178 та пункту 3 Наказу № 1082.) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.

2023-04-05 19:45:53

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Управління поліції охорони в Житомирській області 254 100,00
UAH з ПДВ
254 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 січня 2023 17:25
Електронний підпис
25 січня 2023 17:21
Довіреність.pdf
25 січня 2023 17:21
Л_ценз_я.pdf
25 січня 2023 17:21
Довідка.pdf.p7s
25 січня 2023 17:21
Довідка.pdf
25 січня 2023 17:21
довідка щодо санкцій.pdf
25 січня 2023 17:21
довідка ст.17.pdf
25 січня 2023 17:21
Витяг-607572-Прус-2023-01-25.pdf
23 січня 2023 14:28
Електронний підпис
23 січня 2023 14:16
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Житомирській області

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Житомирській області
#40109091
Переможець 254 100,00
UAH з ПДВ
25 січня 2023 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2023 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Житомирській області
#40109091
254 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 16:35
Додаткова Угода 1.pdf укладений
05 квітня 2023 16:33
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 16:30
Додаткова Угода 5.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 16:28
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2023 15:51
Додаткова угода 4 від 22.03.2023 до Договору від 31.01.2023 17-ж-2.pdf зміни до договору
22 березня 2023 15:48
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2023 13:12
Додаток 1 Протокол погодження договірної ціни.pdf зміни до договору
17 березня 2023 13:10
Протокол виправлення описки.pdf зміни до договору
17 березня 2023 13:08
Додаток 1 Протокол погодження договірної ціни.pdf зміни до договору
17 березня 2023 13:08
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2023 15:35
Додаткова угода 3 від 15.03.2023 до Договору від31.01.2023 17-ж-2.pdf зміни до договору
15 березня 2023 15:34
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2023 15:30
Додаткова угода 2 від 13.03.2023 до Договору від31.01.2023 17-ж-2.pdf зміни до договору
15 березня 2023 15:27
Електронний підпис укладений
31 січня 2023 16:37
Договір про надання послуг від 31.01.2023 №17Ж2(пультова охорона).pdf укладений
31 січня 2023 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4.1. загальна ціна (вартість) Послуг за цим Договором становить 46 200 грн.00 коп. (сорок шість тисяч двісті гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ, що становить 7 700 грн. 00 коп. (сім тисяч сімсот гривень 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 17/Ж/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічної (формальної) описки у Додатку №1 до Договору "Протокол погодження договірної ціни", виклавши його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17/Ж/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №1 Протокол погодження договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 17/Ж/2
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено у новій редакції Додаток №1 до Договору "Протокол погодження договірної ціни".
Номер договору про закупівлю: 17/Ж/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна ціна (вартість) Послуг за цим Договором становить 43 686,8 грн. з урахуванням ПДВ, викласти Додаток 1 до Договору "Протокол погодження договірної ціни" у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 17/Ж/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2023 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 43 686,80
UAH (в тому числі ПДВ 7 281,13 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились про дострокове розірвання Договору