Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Лебединська лікарня імені лікаря К.О.Зільберника" Лебединської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02007555 |
Місцезнаходження: | 42200, Україна , Сумська обл., місто Лебедин, вулиця Михайлівська, 17 |
Контактна особа: |
Лихина Оксана Валеріївна +380544521743 lihinakseniyal2018@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 09:38 |
Додаток 4 проєкт Догоаору.docx | |
16 січня 2023 09:38 |
ТД з особливостями Додаток 3 ТП.docx | |
16 січня 2023 09:38 |
ТД з особливостями.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику, просимо Вас провести дану процедуру закупівлі законно, не порушивши ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме видаливши наступну вимогу: "На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі". Усі представлені позиції вказують на конкретну торгову марку або конкретного виробника, гарантійний лист надається тільки ОДНОМУ учаснику (навіть звертаючись до дистриб'ютора, дистриб'ютор у свою чергу звертається до виробника / уповноваженого представника, а виробник / уповноважений представник, у свою чергу, повідомляє, що закупівля заброньована ще до виходу і надається тільки одному учаснику), запропонувати еквівалент по більшості позицій неможливо, так як характеристики будуть мати суттєві відмінності. Також потрібно враховувати, що представлено в закупівлі 194 позиції і на кожен не має можливості підібрати аналог, так як виникають декілька факторів: 1) відсутність світла в учасника та виробника, 2) обмежені часові рамки (всього тиждень надано для подачі пропозиції, навіть виробники, які представлені в даній закупівлі також через наявні перешкоди можуть не встигнути оформити гарантійного листа).
Довести надійність учасник може за допомогою наступних документів: 1) надати аналогічні договори з листами-відгуками про виконання подібних закупівель (тобто учасник працював з лікарнями, надавав якісний товар, не протерміновував терміни поставки тощо), 2) надати фінансовий звіт, що підтверджує, що учасник працює в системі закупівель, не являється банкрутом та зможе виконати свої зобов'язання, 3) документи на товар - підтверджують якість запропонованого товару.
В результаті закупівлі договір буде заключено між Замовником та Учасником, а не з Замовником, Учасником та всіма представленими виробниками.
У зв'язку з воєнним станому в системі Прозорро відбулося дуже багато змін (введено спеціальні торги "відкриті торги з особливостями", які відбудуться навіть якщо приймає участь один учасник, терміни подачі скоротилися також аукціони зараз не відбуваються, у зв'язку з нестабільним доступом до мережі Інтернет), але не потрібно використовувати дані послаблення в корисливих цілях - в цілях корупції!!! Моніторингові компанії та АМКУ працюють.
На основі вищевикладеного просимо видалити наступну вимогу та провести закупівлю законно, не обмежуючи коло потенційних учасників: "На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі".
Не пишіть стандартних відписок!!! Проведіть процедуру ПРОЗОРРО (дозвольте прийняти участь в даній закупівлі не одному учаснику)!!! В іншому випадку будемо звертатися до АМКУ!!!
Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання гарантійного листа від виробника медичних виробів. Зокрема, такий підхід протягом декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в медичних виробах. На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Зазначена вимога має під собою об’єктивне підґрунтя, оскільки на даний час на території України зустрічається велика кількість товарів, що не відповідають зазначеним у сертифікатах якості характеристикам, або мають невідоме джерело походження (про це постійно надходять повідомлення від Державної служби з лікарських засобів).
Крім того, Замовник не обмежує право Учасників надавати пропозиції на товар різних виробників. За попереднім аналізом, на території України існує що найменше 5-7 різних виробників чи імпортерів товарів, що є предметом закупівлі, а отже кожен Учасник може звернутись до любого виробника чи офіційного представника виробника з метою підтвердження гарантій поставки товарів, необхідних для забезпечення пацієнтів якісною та безпечною продукцією. Тобто жодних дискримінаційних вимог чи обмеження можливого кола учасників, Замовник не висуває.
Гарантійний лист виробника товарів чи його представника дає замовнику можливість бути впевненим, що поставка необхідних товарів не буде зірвана постачальником, при цьому будь яких обмежень для учасників така вимога не передбачає, оскільки у переліку товарів не має жодної позиції, що не мала б еквівалентів, та виготовлялася б лише одним виробником, котрий з якоїсь причини може відмовити учаснику у видачі листа на торги.
А також, враховуючи вимогу за даною потребою медичних матеріалів для проведення якісного лікування, вимушені проводити відбір учасників з посиленим контролем.
Що стосується Вашої пропозиції щодо зміни критерію відбору, то по-перше згідно закону, це прерогатива замовника, а по-друге, в умовах обмеженого доступу то електронного документообігу, навряд чи легше буде учасникам підготувати документи якості на всі товари закупівлі, ніж підтвердити відповідність листами виробників.
Отже торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за МТВ викладеними згідно потреб Замовника.
Таким чином, вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Замовником дотримано вимог законодавства, вимога не задовольняється.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000010 ● 11d4d3e3f94a464a94e3b80498a0df38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.05.2023 № 118
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-01-16-001340-a 16.01.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 11:18:37
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 09:22:20
Пояснення
Щодо визначення очікуваної вартості та технічних характеристик. Керуючись нормами законодавства, уповноважена особа визначає предмет закупівлі, розробляє та затверджує тендерну документацію, оприлюднює інформацію, розглядає пропозиції учасників та виконує інші дії, пов’язані із проведенням закупівель. Потреба для закупівлі визначається кількома факторами, в тому числі протоколами лікування, методиками та правилами надання медичної допомоги. Ключовим принципом, яким керується Замовник, є максимальна ефективність використання коштів, що досягається шляхом закупівлі якісних товарів за максимально вигідною ціною. Процедура відкритих торгів з особливостями передбачає необхідність розглядати еквіваленти, але при цьому необхідно вказати показники еквівалентності товарів. Пункт 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, що у тендерній документації Замовником повинна бути надана «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону» (п/п 3). Детальні технічні характеристики товарів, що є предметом закупівлі вказані на упаковках, у інструкціях з використання чи сертифікатах якості. Крім того, аналогічні закупівлі проводяться іншими замовниками, де також можна взяти інформацію про технічні показники товарів. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась з урахуванням: закупівельних цін минулих періодів з урахуванням індексу споживчих цін, цінових пропозиціях операторів ринку, що були розміщені у інших процедурах у системі закупівель, тобто – на підставі проведеного моніторингу.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Товари, що є предметом договору, укладеного за результатами відкритих торгів, придбаваються за кошти НСЗУ, тобто джерелом надходження не є кошти місцевого чи Державного бюджету, тобто вказана Постанова КМУ не поширюється на цю закупівлю. Проте детальна інформація з цього приводу розміщена на сайті Прозоро у кабінеті замовника з публікацією та до неї мають доступ усі зацікавлені особи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-11 11:45:38
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 05.05.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 03.05.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі та підтверджуючі документи, які свідчать про моніторинг цін та аналіз ринку, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 09:22:03
Додаткова інформація
Надаємо додаткову інформацію
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ - Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-16-001340-a виходячи з нижчевикладеного та надає аргументовані заперечення. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, що є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому, тендерна документація не містить вимог, що у разі, якщо Учасник є представником, дилером, дистриб'ютором, офіційно уповноваженого на це виробником (офіційним представником на території України), то він, крім своєї пропозиції повинен додатково надати такий лист. ТОВ «Віталайф» відповідно до листа ТОВ «Брайтфілд Україна» є дилером офіційного представника виробника Brightfield в Україні та має повноваження на представництво зазначених товарів. Слід зазначити, що учасник раніше неодноразово постачав лікарні продукцію виробництва Brightfield, виконував зобов’язання за укладеними договорами, забезпечував і продовжує забезпечувати сервісне обслуговування поставленого обладнання. Тому він не повинен був надавати сам собі лист про те, що він може поставити Щипці біопсійні до ендоскопу Brightfield. Отже, пропозиція ТОВ «Віталайф» повністю відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації. Тому Замовнику на момент прийняття рішення щодо визначення переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Віталайф» мав інформацію, що підтверджує відповідність учасника вимогам тендерної документації щодо постачання «Щипці біопсійні до ендоскопу Brightfield» та не мав підстав для відхилення цієї пропозиції. Таким чином Замовник не допустив порушення вимог закону та діяв правомірно. Слід зазначити, що ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, під час моніторингу не зверталася до Замовника щодо прийнятого рішення визначити ТОВ «Віталайф» переможцем процедури закупівлі. У разі наявності такого звернення нами були б надані вищезазначені документи, що спростовують факт порушення, наведений у висновку про результати моніторингу. Зважаючи на викладене прошу об’єктивно врахувати наші заперечення.
2023-05-30 15:20:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВІТАЛАЙФ |
9 417 121,82
UAH з ПДВ
|
9 417 121,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВІТАЛАЙФ #41374598 |
Переможець |
9 417 121,82
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 10:18
|
Untitled ДУ 2.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 10:50
|
Untitled ДУ 1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2023 14:55
|
Untitled Договір.pdf | укладений |
01 лютого 2023 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 8 пункту 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк , достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 70 К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 70 К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |