Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СКАЛА-ПОДІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189498 |
Місцезнаходження: | 48720, Україна , Тернопільська обл., Борщівський р-н, смт Скала-Подільська, вул Богуна, буд. 2 |
Контактна особа: |
Людмила Ткач +380961643862 liuda6509@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 110 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 552,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 09:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 09:09 |
Тендерна документація риба хек.docx | |
16 січня 2023 09:09 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
16 січня 2023 09:09 |
Додаток2_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_Риба.docx | |
16 січня 2023 09:09 |
Додаток 1 техн х-ки.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000002 ● d6ee4adc4cdf44e5871d333a67befc42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 10:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 № 17-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 27.02.2023 № 17-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-01-16-000755-a від 16.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 10:48:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба с/м хек» (Послуги з обслуговування приміщень)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-000755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 11:10:07
відповідь
Скала-Подільський психоневрологічний будинок-інтернат повiдомляє, що обгрунтування технiчних та якiсних характеристик предмета закупiвлі,розмiру бюджетного призначення та визначення його очiкуваної вapтocті здiйснювалось вiдповідно до чинних нормативно-правових документів на день оголошення закупівлі.
У замовника відсутня сторінка власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідна інформація оприлюднюється замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-06 10:57:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба с/м хек» (Послуги з обслуговування приміщень)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-16-000755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено наступне.
1. В пункті 1 та 6 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно вимог Додатку 1 до цієї тендерної документації).
В складі пропозиції ФОП Жук А.В. надано інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (файл Додаток 1 техн.х-ки) без зазначення кількості товару.
Окрім цього пунктом 6 Додатку 1 «Технічні та якісні характеристики», Замовником встановлено вимогу «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
а) копію сертифікатів відповідності на товар або посвідчення про якість або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарної довідки або іншого документу, що підтверджує якість товару (достатньо надати копії одного з вище вказаних документів)»
Однак, у складі пропозиції ФОП Жук А.В. вищевказані документи, які б підтверджували якість товару відсутні.
2. Пунктом 3.1 додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» (далі-Додаток 2) Замовником встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки завіреної підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за встановленою формою, в якій окрім іншого в колонці 3 необхідно зазначити інформацію про номер, дату укладання та термін дії договору.
У складі пропозиції ФОП Жук А.В. надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл «довідка про наявність досвіду»), в якій зазначено про виконання аналогічних договорів, однак в колонці 3 відсутня інформація про термін дії вказаних договорів.
3. Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасники мають надати у складі пропозиції :- документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції); - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів ).
ФОП Жук А.В. в складі пропозиції надано копії актів приймання-передачі наданих послуг ТОВ «Профілактична дезінфекція-М» по дезінфекції транспортних засобів (файл «акти санітарної обробки транспорту 2022»). Однак, копія діючого договору про проведення дезінфекції в складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутня.
4. Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасники мають надати у складі пропозиції особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів.
Жук А.В. у складі пропозиції подано скан-копію медичної книжки серії 12ААВ№698520 Дячук Максима Михайловича без фотографії, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150.
5. Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасники мають надати у складі пропозиції сканкопії оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом всіх вказаних водіїв, які будуть залучені для доставки предмета закупівлі.
В пропозиції ФОП Жук А.В. в поданих документах наявна інформація про водія-експедитора Герберу Юрія Андрійовича. Однак копія його посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом в складі пропозиції відсутня.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Жук А.В., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-08 17:09:14
відповідь2
Аналізом пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено наступне.
1. В пункті 1 та 6 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно вимог Додатку 1 до цієї тендерної документації).
В складі пропозиції ФОП Жук А.В. надано інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (файл Додаток 1 техн. х-ки) без зазначення кількості товару.
А в додатку 3 проект договору він підтверджує кількість в Специфікації до договору.
Окрім цього пунктом 6 Додатку 1 «Технічні та якісні характеристики», Замовником встановлено вимогу «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: а) копію сертифікатів відповідності на товар або посвідчення про якість або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарної довідки або іншого документу, що підтверджує якість товару (достатньо надати копії одного з вище вказаних документів)»
Однак, у складі пропозиції ФОП Жук А.В. вищевказані документи, які б підтверджували якість товару відсутні.
В телефонному режимі ФОП Жук А.В. зіслався на часте відключення світла в Тернополі і що якісне посвідчення привезе особисто, так як не мав змоги підгрузити в електронному вигляді. Я визнаю свою помилку, що потрібно було відхилити за ненадання документів до тендерної пропозиції. Закладу потрібно було риба хек, а так як часто відключали електроенергію не було часу відіграти ще раз торги, і вирішила прийняти пропозицію, так як ми давно працюємо з цим постачальником і він зарекомендував себе з доброї сторони.
2. Пунктом 3.1 додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» (далі-Додаток 2) Замовником встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки завіреної підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за встановленою формою, в якій окрім іншого в колонці 3 необхідно зазначити інформацію про номер, дату укладання та термін дії договору.
У складі пропозиції ФОП Жук А.В. надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл «довідка про наявність досвіду»), в якій зазначено про виконання аналогічних договорів, однак в колонці 3 відсутня інформація про термін дії вказаних договорів.
Але учасник надав скан-копії двох договорів в яких вказано термін дії договору.
3. Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасники мають надати у складі пропозиції :- документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції); - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів ).
ФОП Жук А.В. в складі пропозиції надано копії актів приймання-передачі наданих послуг ТОВ «Профілактична дезінфекція-М» по дезінфекції транспортних засобів (файл «акти санітарної обробки транспорту 2022»). Однак, копія діючого договору про проведення дезінфекції в складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутня.
Підприємець надав акти виконаних робіт, на мою думку договір є, бо акти надаються на основі договору.
4. Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасники мають надати у складі пропозиції особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів.
Жук А.В. у складі пропозиції подано скан-копію медичної книжки серії 12ААВ№698520 Дячук Максима Михайловича без фотографії, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150.
В телефонному режимі учасник пояснив , що не встиг зробити фото до медичної книжки і передав на електронну пошту скан-копію медичної довідки Дячука Максима Михайловича.
5. Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасники мають надати у складі пропозиції сканкопії оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом всіх вказаних водіїв, які будуть залучені для доставки предмета закупівлі. В пропозиції ФОП Жук А.В. в поданих документах наявна інформація про водія-експедитора Герберу Юрія Андрійовича. Однак копія його посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом в складі пропозиції відсутня.
ФОП Жук А.В. пояснив, що Гербера Ю.А. є експедитором і їздить він з шофером Дячуком Максимом Михайловичем.
Скала-Подільський психоневрологічний будинок-інтернат повiдомляє, що у зв’язку з вищевикладеним про причину невідхилення пропозиції ФОП Жук А.В., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації, я порахувала, що помилки незначні,оскільки ми вже співпрацювали з ФОП Жук А.В. а іншої пропозиції не було, і так як він був єдиним учасником, а риби потрібно було закупити та ще з частим відключенням світла вирішила визнати переможцем.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Відповідно до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, яка зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору від 08.02.2023 за №08/02 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу. Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору № 08/02 від 8.02.2023 року з 10 березня 2023 року.
2023-03-10 16:57:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуно.
2023-03-13 08:34:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЖУК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
109 440,00
UAH з ПДВ
|
109 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЖУК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2584601750 |
Переможець |
109 440,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 22:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 21:49
|
ду 1 риба.pdf | укладений |
10 березня 2023 21:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2023 14:49
|
дог08 02.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2023 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2023 17:29
|
договір риба хек.pdf | укладений |
08 лютого 2023 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | немає підпису в договорі постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 08/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
13 420,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | . Відповідно до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, яка зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору від 08.02.2023 за №08/02 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу. Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору № 08/02 від 8.02.2023 року з 10 березня 2023 року. |