Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" Сновської міської ради Сновського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 37284142 |
Місцезнаходження: | 15200, Україна , Чернігівська обл., м. Сновськ, вул. Гомельська, буд. 26 |
Контактна особа: |
Майя Пузік +380465421230 zakupkitc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 08:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 33 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 332,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 08:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 08:51 |
тендерна документація м'ясопродукти.doc | |
16 січня 2023 08:51 |
Проект Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-04-000045 ● b76560af3c594b80b330fa9507b4a5da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.04.2023 № 20
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-01-16-000472-a 16.01.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з пунктом 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт та послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022, моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою (ДАСУ) та міжрегіональними територіальними органами відповідно до ст..8 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також порядок моніторингу регулюється внутрішніми документами аудиторів. З 4 квітня по 26 квітня 2023 року здійснювався моніторинг закупівлі UА-2023-01-06-00047-а. 16.01.2023 р. і в ході моніторингу було виявлено порушення у сфері державних закупівель, які викладені в опису моніторингу. В зобов’язаннях щодо усунення порушення зазначено, що потрібно вжити заходів щодо усунення даного порушення в установленому законодавством порядку. На що КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Сновської міської ради повідомляє про наступне. 16.01.2023 року було оголошено відкриті торги з особливостями на заплановану суму 33 230,00 грн. для харчування підопічних відділення стаціонарного догляду, яке знаходиться за адресою : Корюківський р-н, с. Нові Боровичі, вул. Зарічна,12. Хоча згідно чинного законодавства ми могли здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та укласти прямий договір з постачальником на підставі п.п.2. п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Але для прозорості ми все ж оголосили процедуру відкритих торгів. Зазначаємо, що дане відділення знаходиться на кордоні з країною агресором - росією та перебуває в зоні активних бойових бій. Поставку товару погоджується здійснювати тільки один постачальник, який і приймав участь у відкритих торгах. Товар постачається зажди вчасно, претензій до якості товару немає. Але з огляду на порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку ДАС України ми усуваємо дане порушення шляхом розірвання Договору Поставки № 8 від 3 лютого 2023 року. Додаткова угода №1 від 28 квітня 2023 року про розірвання Договору Поставки №8 від 3 лютого 2023 року буде оприлюднена у строки згідно чинного законодавства.
2023-04-28 12:18:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Богуш Наталія Микитівна |
33 122,00
UAH з ПДВ
|
33 122,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Богуш Наталія Микитівна #1945811128 |
Переможець |
33 122,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 12:57
|
ДУ №1 (1).pdf | укладений |
01 травня 2023 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 10:55
|
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf | укладений |
03 лютого 2023 10:51
|