Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга із забезпечення перетікань реактивної енергії (ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2023-01-16-000163-a cd905666022349adb04f5fb3886cde76
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горба Катерина Вікторівна

+380503263724 cpmsp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомірційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37735597
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., Павлоград, вул. Соборна,115
Контактна особа: Горба Катерина Вікторівна
+380503263724
cpmsp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 кіловар
послуга із забезпечення перетікань реактивної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, за адресою закладу, які знаходяться на балансі Замовника по вул. Соборна амбулаторія № 1, амбулаторія № 2, амбулаторія №3; вул. Нова 1а амбулаторія № 7, амбулаторія №8; вул. Ігоря Плосконоса 1 амбулаторія № 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Споживач здійснює оплату за цим договором щомісяця протягом 20 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури та акту виконаних робіт (наданих послуг). Розмір оплати - 100% наданих послуг Аванс 10 Календарні 50
Надання послуг Згідно пункту 1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 р. року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, Споживач може здійснювати попередню оплату за теплову енергію за відповідний розрахунковий період на строк не більше трьох місяців (90 днів) та не пізніше, ніж до 25 грудня 2021 року. На період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”. Розмір оплати - 100% суми, вказаної в рахунку.. Аванс 90 Календарні 50

Тендерна документація

16 січня 2023 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Підприємство з експлуатації електричних мереж "Центральна енергетична компания"
#31793056
Переможець 4 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2023 08:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 10:15
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 10:11
дод.угода.PDF зміни до договору
21 грудня 2023 10:11
договор.PDF зміни до договору
21 грудня 2023 10:11
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 10:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуга із забезпечення перетікань реактивної енергії 40000 кіловар 0,10
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звязку з закінченням бюджетного року зменшення суми договору та обсягу наданих послуг
Номер договору про закупівлю: 040000114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуга із забезпечення перетікань реактивної енергії 7664 0,10
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 838,51
UAH (в тому числі ПДВ 306,42 UAH)