Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Вебсайт: | http://dms.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик, 12 |
Контактна особа: |
Володимир Видиш +380683563611 sportsiyouth@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2023 22:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2023 23:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2023 23:02 |
Очікувана вартість: | 2 688 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником наданих Послуг в гривнях на підставі Акту наданих послуг на розрахунковий рахунок Виконавця, в межах надходжень асигнувань з бюджету м. Києва на дані послуги на казначейський рахунок замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2023 22:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2023 22:21 |
Тендерна документація.docx | |
14 січня 2023 22:21 |
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
14 січня 2023 22:21 |
Додаток 1.docx | |
14 січня 2023 22:21 |
Додаток 2 .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000044 ● d81aaa3b728d4570b16d6f7e5ffdc1d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-01-14-000598-a 14.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 16:58:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони Майнового комплексу Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Дружний»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-14-000598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 12:06:22
Щодо надання пояснень
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою забезпечення збереження цілісності рухомого та нерухомого майна майнового комплексу Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Дружний», розташованого за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Ірпінь, вул. Давидчука, 48 (далі – Майновий комплекс), який належить територіальній громаді міста Києва в особі Київської міської ради, від імені якої діє Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно рішення Київської міської ради від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» (зі змінами внесеними рішенням Київської міської ради від 11.10.2022 № 5458/5499) та нотаріально посвідченого договору купівлі-продажу майнового комплексу від 23.12.2022 року, зареєстрованого в реєстрі за № 1919, Департаментом оголошено процедуру закупівлі послуг з охорони Майнового комплексу, очікуваною вартістю 2 688 000,00 грн.
Розмір бюджетного призначення визначено згідно рішення Київської міської ради ІІ сесії ІХ скликання від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» та відповідно до кошторисних призначень Департаменту на 2023 рік по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)».
Розрахунок видатків Департаменту на 2023 рік щодо закупівлі Послуги сформовано з урахуванням переліку послуг, що входить до вартості предмета закупівлі, а саме - комплекс запобіжних заходів, що включає надання фізичної, цілодобової охорони у межах об’єкта, забезпечення правопорядку на території об’єкту (від порушень громадського порядку, крадіжок та пошкодження), здійснення пропускного режиму на територію об'єкту в межах доведеного обсягу бюджетних призначень у розмірі 3 000 000,00 грн. за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)», затверджених кошторисом на 2023 рік.
Враховуючи розмір Майнового комплексу, що підлягає охороні (12,02 га) та наявність на його території рухомого (машини та обладнання, інструменти, прилади та інвентар) та нерухомого (будівлі та споруди загальною площею 10 234,2 кв.м.) майна, Департаментом, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено аналіз ринку Послуги та на підставі комерційних пропозицій постачальників, інформації розміщеної в електронній системі закупівель «Prozorro», мережі Інтернет щодо ціни на відповідну Послугу та розмір доведеного обсягу бюджетних призначень, визначено очікувану вартість Послуги з охорони Майнового комплексу у розмірі 8000,00 грн. за одну добу (24 год.), що включає забезпечення об’єкта 8 (восьми) постами цілодобової охорони, наявність мобільного побутового вагончика для розміщення та перебування працівників охорони на території Майнового комплексу, забезпечення працівників охорони спеціальними засобами, форменим одягом та наявність автотранспорту, тощо.
Необхідно зазначити, що розрахунок вартості предмета закупівлі проводився з урахуванням умов надання послуги, а саме: розміру об’єкту, що підлягає цілодобовій охороні, відсутності на території Майнового комплексу освітлення, водопостачання, облаштованих постів для охорони та місця перебування працівників.
2) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні характеристики предмета закупівлі встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема з описом необхідних характеристик послуги з посиланням на умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме: постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (із змінами), Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» та зазначені у Додатку 2 до тендерної документації щодо Закупівлі.
3) Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту Замовника.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та доповненнями), яке є обов’язковим для виконання органами місцевого самоврядування, Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано через електрону систему висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони Майнового комплексу Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Дружний»), ідентифікатор об’єкту моніторингу UA-М-2023-02-22-000044. За результатами розгляду та відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Замовник не згоден з викладеною у висновку інформацією щодо наявності порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та скористається правом оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
2023-03-24 15:48:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не згоден з викладеною у висновку інформацією щодо наявності порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та скористався правом оскаржити висновок до суду. |
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/320/9738/23 |
Дата відкриття провадження: | 01 квітня 2023 |
Документи:
03 квітня 2023 11:18
|
Електронний підпис |
27 березня 2023 17:02
|
Позовна заява-1.pdf |
27 березня 2023 17:02
|
Судовий збір.pdf |
03 квітня 2023 11:18
|
Електронний підпис |
27 березня 2023 17:03
|
Електронний підпис |
27 березня 2023 17:02
|
Позовна заява-1.pdf |
27 березня 2023 17:02
|
Судовий збір.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2023 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ ЦЕНТУРІОН" |
1 745 653,00
UAH з ПДВ
|
1 745 653,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЄРСЄРКЄР" |
1 898 400,00
UAH з ПДВ
|
1 898 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" |
1 949 203,20
UAH з ПДВ
|
1 949 203,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СБ СЕРВІС 1" |
2 066 400,00
UAH з ПДВ
|
2 066 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА К9" |
2 134 000,00
UAH з ПДВ
|
2 134 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА |
2 490 400,00
UAH з ПДВ
|
2 490 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СБ ГРІЗЛІ" |
2 576 609,28
UAH з ПДВ
|
2 576 609,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна" |
2 586 931,20
UAH з ПДВ
|
2 586 931,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЙНА ОХОРОНА" |
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ ЦЕНТУРІОН" #44120782 |
Відхилено |
1 745 653,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2023 18:50
|
|
ТОВ "БЄРСЄРКЄР" #42338152 |
Переможець |
1 898 400,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 15:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2023 21:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 13:55
|
Додаткова угода до Договору 42.pdf | укладений |
01 червня 2023 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2023 13:45
|
Додаткова угода до Договору 42.pdf | зміни до договору |
01 червня 2023 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 14:38
|
Договір № 42.pdf | укладений |
02 лютого 2023 14:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони Майнового комплексу Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Дружний» який складається з нерухомого та рухомого майна: земельна ділянка площею 12,02 га, нерухоме майно (будівлі та споруди), загальною площею 10 234,2 кв.м., рухоме майно (машини та обладнання, інструменти, прилади та інвентар) | 336 | день |
5 650,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі предмета договору, Сторони домовились зменшити суму Договору на 1 220 400,00 грн (Один мільйон двісті двадцять тисяч чотириста гривень 00 копійок) та викласти в наступній редакції пункт 3.1. Договору: «3.1. Ціна Договору складає: 678 000,00 грн. (Шістсот сімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони Майнового комплексу Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Дружний» який складається з нерухомого та рухомого майна: земельна ділянка площею 12,02 га, нерухоме майно (будівлі та споруди), загальною площею 10 234,2 кв.м., рухоме майно (машини та обладнання, інструменти, прилади та інвентар) | 120 | день |
5 650,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 лютого 2023 — 31 травня 2023 |
Сума оплати за договором: |
678 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору №42 від 01.02.2023 року, Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Додаткової угоди Виконавець надав, а Замовник прийняв послуги, які оплачені Замовником своєчасно та в повному обсязі. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. |