Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №24" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЛІЦЕЙ №24) |
Код ЄДРПОУ: | 23370840 |
Місцезнаходження: | 51917, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, Південний район, ВУЛИЦЯ ЛІКАРНЯНА, будинок 51 |
Контактна особа: |
Штефан Людмила Валеріївна 380982823977 39427006@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2023 20:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2023 22:00 |
Очікувана вартість: | 469 314,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 346,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2023 20:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2023 20:30 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товари.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-09-000034 ● 15b57d94bc934cdabe838d9da8e9bb07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 березня 2023 16:20 |
07.03.2023 № 54
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-01-14-000502-a
14.01.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №24" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЛІЦЕЙ №24) код ЄДРПОУ 23370840
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 15:09:09
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 15110000-2 — М’ясо (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-14-000502-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ "ЛІЦЕЙ №24" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЛІЦЕЙ №24) (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII ), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації визначено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 26.01.2023, проте, визначеним переможцем торгів ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Згідно до підпункту 3 пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна?
2. Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на зазначене Замовник, як розробник тендерної документації, розробив та затвердив у пункті 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації наступну вимогу: «переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Проте, переможцем торгів ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна під час укладення договору про закупівлю не надано шляхом завантаження в електронну систему закупівель відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності), як наслідок порушено вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922.
Згідно абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 17:18:17
Пояснення
Враховуючи інформацію запиту Держаудитслужби України стосовно процедури закупівлі ДК021-2015: 15110000-2 — М’ясо (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-14-000502-a), Замовником виявлено порушення законодавства з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі та розпочато процедуру припинення зобов’язання за догоовром заключеного з переможцем ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна, шляхом підготовки та підписання додаткової угоди про розірвання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом розірвання договору
2023-04-03 14:38:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2023 22:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна |
443 297,80
UAH з ПДВ
|
443 297,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бурєнкова Ольга Олександрівна #2575707521 |
Переможець |
443 297,80
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 14:36
|
Дод угода 1.pdf | укладений |
03 квітня 2023 14:34
|
Дод угода 1.pdf | укладений |
03 квітня 2023 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 16:13
|
Договір.pdf | укладений |
02 лютого 2023 16:05
|