Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій на 2023 рік
Очікувана вартість
538 250,00 UAH
UA-2023-01-14-000225-a ● 07e6150b296d4535a0d8af369e87e031
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів № 294 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01489305 |
Місцезнаходження: | 02064, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Марини Цвєтаєвої, 6 |
Контактна особа: |
Дубогрєй Наталя Ігорівна +380445301559 nata.dubogrey@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2023 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 538 250,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 691,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3360 одиниця
одноразове гаряче харчування учнів від 6 до 11 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02064, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Марини Цвєтаєвої, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
6600 одиниця
одноразове гаряче харчування учнів від 11 до 14 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02064, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Марини Цвєтаєвої, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
720 одиниця
одноразове гаряче харчування для учнів від 14 до 18 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02064, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Марини Цвєтаєвої, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2023 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2023 13:51 |
Додаток 4 Проект договору харчування.docx | |
14 січня 2023 13:51 |
Додаток 3 якісні вимоги.docx | |
14 січня 2023 13:51 |
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.docx | |
14 січня 2023 13:51 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
14 січня 2023 13:51 |
ТД харчування.pdf | |
14 січня 2023 13:51 |
Оголошення торги харчування 2023.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-14-000225-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 16 січня 2023 16:12
Виключення дискримінаційних вимог
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ, складений та підписаний учасником, про виконання договорів на надання послуг з організації гарячого харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах протягом 2015 - 2022 років, а також листи-відгуки від представників навчальних закладів, договори з якими надано.
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що на ринку аналогічних послуг дуже багато компаній, які мають належний досвід у аналогічних послугах, позитивні відгуки, але, наприклад, зареєстровані тільки у 2020, або 2021 році. Вказані особи безпідставно позбавляються можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі. З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО внести зміни у Тендерну документацію та виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що на ринку аналогічних послуг дуже багато компаній, які мають належний досвід у аналогічних послугах, позитивні відгуки, але, наприклад, зареєстровані тільки у 2020, або 2021 році. Вказані особи безпідставно позбавляються можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі. З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО внести зміни у Тендерну документацію та виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2023 14:40
Шановний Учаснику, на думку Замовника така вимога не є дискримінаційною, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто Замовник має право встановити всі або декілька з числа вищеперерахованих критеріїв.
Протягом (упродовж / впродовж) – час існування чогось, тривалості якоїсь дії або процесу.
В ТД Замовника відсутня вимога надати договори за кожен з перелічених років.
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто Замовник має право встановити всі або декілька з числа вищеперерахованих критеріїв.
Протягом (упродовж / впродовж) – час існування чогось, тривалості якоїсь дії або процесу.
В ТД Замовника відсутня вимога надати договори за кожен з перелічених років.
Номер вимоги: UA-2023-01-14-000225-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 16 січня 2023 16:12
Внесення змін
Учасник повинен надати Документ складений та підписаний учасником про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників.
Обов’язковим є наявність в складі працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО
22000:2007 щодо основ системи НАССР, - технолога.
Вимагаємо внести зміни до ТД, оскільки на сьогоднішній день ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР є нечинним, а чинним є ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT).
Розгорнути
Згорнути
Обов’язковим є наявність в складі працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО
22000:2007 щодо основ системи НАССР, - технолога.
Вимагаємо внести зміни до ТД, оскільки на сьогоднішній день ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР є нечинним, а чинним є ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT).
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2023 14:40
Шановний Учаснику, думку Замовника така вимога не є дискримінаційною, Відповідно до НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ «Системи керування безпечністю харчових продуктів ВИМОГИ ДО БУДЬ-ЯКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В ХАРЧОВОМУ ЛАНЦЮЗІ ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)»
«0.2 Принципи СКБХП
Безпечність харчових продуктів пов’язано з наявністю небезпечних чинників у харчових продуктах під час споживання (вживання споживачем). Оскільки небезпечні чинники, що загрожують безпечності харчових продуктів, можуть виникнути на будь-якій ланці харчового ланцюга, адекватне керування в усьому харчовому ланцюзі є суттєво важливим. Отже, харчові продукти можна убезпечити спільними зусиллями всіх сторін у харчовому ланцюзі. Цей стандарт установлює вимоги до СКБХП, яка поєднує такі загальновизнані ключові елементи:
— взаємодійове (інтерактивне) інформування;
— системне керування;
— програми-передумови;
— принципи аналізу небезпечних чинників і критичних точок керування (НАССР).
Крім того, цей стандарт засновано на принципах, загальних для всіх інших стандартів на системи керування. Принципи керування такі:
— орієнтування на замовника;
— лідерство;
— задіяність персоналу;
— процесний підхід;
— поліпшення;
— прийняття рішень на підставі фактичних даних;
— керування взаємовідносинами.»
Один з основних принципів ДСТУ ISO 22000:2019 покладено концепцію НАССР (від англ. «Hazard Analysis and Critical Control Point») – «Аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок». Цю концепцію і настанови щодо її застосування викладено в «Рекомендованому міжнародному зводі правил гігієни харчових продуктів» Комісії Codex Alimentarius, яка на сьогоднішній день є найважливішим міжнародним інформаційним центром, що розробляє стандарти харчової безпеки.»
Тобто Наявність на підприємстві активної системи управління за безпечністю харчових продуктів НАССР — це надійне підтвердження того, що виробник забезпечує всі умови, які гарантують стабільний випуск якісної і безпечної продукції та /або введенням в обіг харчових продуктів.
В Україні застосування систем управління безпечністю харчових продуктів, заснованих на принципах НАССР, є обов’язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Цього вимагає Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
В даній закупівлі мова йде про харчування дітей, тож Замовник вважає доцільним використовувати вимоги впровадження міжнародного стандарту до безпеки харчування дітей.
ДСТУ ISO 22000:2019 це оновлений стандарт ніж ДСТУ ISO 22000:2007, тому Учасник буде правий, якщо надасть Документ складений та підписаний учасником про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2019 щодо основ системи НАССР, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників. Це не буде порушенням вимог Замовника.
«0.2 Принципи СКБХП
Безпечність харчових продуктів пов’язано з наявністю небезпечних чинників у харчових продуктах під час споживання (вживання споживачем). Оскільки небезпечні чинники, що загрожують безпечності харчових продуктів, можуть виникнути на будь-якій ланці харчового ланцюга, адекватне керування в усьому харчовому ланцюзі є суттєво важливим. Отже, харчові продукти можна убезпечити спільними зусиллями всіх сторін у харчовому ланцюзі. Цей стандарт установлює вимоги до СКБХП, яка поєднує такі загальновизнані ключові елементи:
— взаємодійове (інтерактивне) інформування;
— системне керування;
— програми-передумови;
— принципи аналізу небезпечних чинників і критичних точок керування (НАССР).
Крім того, цей стандарт засновано на принципах, загальних для всіх інших стандартів на системи керування. Принципи керування такі:
— орієнтування на замовника;
— лідерство;
— задіяність персоналу;
— процесний підхід;
— поліпшення;
— прийняття рішень на підставі фактичних даних;
— керування взаємовідносинами.»
Один з основних принципів ДСТУ ISO 22000:2019 покладено концепцію НАССР (від англ. «Hazard Analysis and Critical Control Point») – «Аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок». Цю концепцію і настанови щодо її застосування викладено в «Рекомендованому міжнародному зводі правил гігієни харчових продуктів» Комісії Codex Alimentarius, яка на сьогоднішній день є найважливішим міжнародним інформаційним центром, що розробляє стандарти харчової безпеки.»
Тобто Наявність на підприємстві активної системи управління за безпечністю харчових продуктів НАССР — це надійне підтвердження того, що виробник забезпечує всі умови, які гарантують стабільний випуск якісної і безпечної продукції та /або введенням в обіг харчових продуктів.
В Україні застосування систем управління безпечністю харчових продуктів, заснованих на принципах НАССР, є обов’язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Цього вимагає Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
В даній закупівлі мова йде про харчування дітей, тож Замовник вважає доцільним використовувати вимоги впровадження міжнародного стандарту до безпеки харчування дітей.
ДСТУ ISO 22000:2019 це оновлений стандарт ніж ДСТУ ISO 22000:2007, тому Учасник буде правий, якщо надасть Документ складений та підписаний учасником про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2019 щодо основ системи НАССР, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників. Це не буде порушенням вимог Замовника.
Номер вимоги: UA-2023-01-14-000225-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 16 січня 2023 16:13
Внесення змін
Пунктом 2.1. Додатку 2.1 до ТД передбачено, що учасник повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які безпосередньо будуть здійснювати надання послуг в навчальному закладі обов’язковим є наявність в кожного з даних працівників досвіду роботи в сфері шкільного харчування не менше 1 року, на підтвердження чого учасник надає копії трудових книжок означених працівників з відомостями про досвід роботи.
В разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію.
Вимагаємо внести зміни до зазначеного пункту, а саме: учасник надає копії наказів про прийом на роботу, оскільки трудові книжки працівників на сьогоднішній день згідно чинного законодавства знаходять на руках у працівників. Крім цього виключити дикримінаційну вимогу, стосовно того, що В разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію, окільки підстави для відхилення тендерних пропозицій передбачені ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", серед яких відсутні зазначені вами підстави.
Розгорнути
Згорнути
В разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію.
Вимагаємо внести зміни до зазначеного пункту, а саме: учасник надає копії наказів про прийом на роботу, оскільки трудові книжки працівників на сьогоднішній день згідно чинного законодавства знаходять на руках у працівників. Крім цього виключити дикримінаційну вимогу, стосовно того, що В разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію, окільки підстави для відхилення тендерних пропозицій передбачені ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", серед яких відсутні зазначені вами підстави.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2023 14:41
Шановний Учаснику, думку Замовника така вимога не є дискримінаційною:
1) Копія трудової книжки означеного працівника з відомостями про досвід роботи свідчить саме про досвід роботи, а наказ про прийом на роботу засвідчує правові відносини між роботодавцем і працівником. (навіть якщо трудова знаходиться у працівника на руках);
2) Підставою для відхилення тендерних пропозицій відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» є «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;». В разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію. В цьому випадку Замовник робить висновок, що Учасник пропонує одночасне виконання кількох договорів однією людиною. Подання такого працівника і прийняття до розгляду залежить від посади працівника. Приклад: водій може розвозити продукти харчування в кілька місць продовж дня, якщо скориговано час доставки, а кухар не зможе одночасно готувати в двох місцях.
1) Копія трудової книжки означеного працівника з відомостями про досвід роботи свідчить саме про досвід роботи, а наказ про прийом на роботу засвідчує правові відносини між роботодавцем і працівником. (навіть якщо трудова знаходиться у працівника на руках);
2) Підставою для відхилення тендерних пропозицій відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» є «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;». В разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію. В цьому випадку Замовник робить висновок, що Учасник пропонує одночасне виконання кількох договорів однією людиною. Подання такого працівника і прийняття до розгляду залежить від посади працівника. Приклад: водій може розвозити продукти харчування в кілька місць продовж дня, якщо скориговано час доставки, а кухар не зможе одночасно готувати в двох місцях.
Номер вимоги: UA-2023-01-14-000225-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 16 січня 2023 16:14
Внесення змін
Шановний Замовник! Пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також для приготування готових страв (в разі виникнення необхідності організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції), які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень).
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах.
Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги (які знаходяться в адміністративних межах міста Києва). У випадку не виключення зазначеної дискримінаційної вимоги, учасник вимушений буде звернутися зі скаргою до колегії АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах.
Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.).
Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги (які знаходяться в адміністративних межах міста Києва). У випадку не виключення зазначеної дискримінаційної вимоги, учасник вимушений буде звернутися зі скаргою до колегії АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2023 14:42
Шановний Учаснику, думку Замовника така вимога не є дискримінаційною:
Дана закупівля кейтерингових послуг, в умовах воєнного стану в Україні, допускає можливу необхідність організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції, виходячи з адреси розташування закладу освіти, та умови визначення кількості порцій на кожен день саме в день харчування, умовою надання (доставки, у разі необхідності) вчасного харчування буде, на думку Замовника, розташування місця для приготування готових страв в адміністративних межах міста Києва.
Дана закупівля кейтерингових послуг, в умовах воєнного стану в Україні, допускає можливу необхідність організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції, виходячи з адреси розташування закладу освіти, та умови визначення кількості порцій на кожен день саме в день харчування, умовою надання (доставки, у разі необхідності) вчасного харчування буде, на думку Замовника, розташування місця для приготування готових страв в адміністративних межах міста Києва.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва |
438 794,40
UAH
|
438 794,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва #19027846 |
Переможець |
438 794,40
UAH
|
25 січня 2023 17:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2023 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2024 18:26
|
ДУ _5 від 26 06 2024 Харчування.pdf | зміни до договору |
26 червня 2024 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 15:34
|
ДУ 4 зеніт 20_.PDF | зміни до договору |
15 січня 2024 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 15:48
|
ДУ _ 3 від 22.12.23 харчування.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 15:40
|
ДУ _ 2 від 22.12.23 харчування.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2023 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2023 01:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 15:35
|
ДУ 1 від 30 10 2023.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2023 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 23:32
|
Зеніт харчування 1.pdf | укладений |
31 січня 2023 23:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
одноразове гаряче харчування учнів від 6 до 11 років | 3056 |
38,90
UAH
|
|
одноразове гаряче харчування учнів від 11 до 14 років | 1635 |
41,90
UAH
|
|
одноразове гаряче харчування для учнів від 14 до 18 років | 1714 |
43,82
UAH
|