Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдальні
Очікувана вартість
1 869 787,50 UAH
UA-2023-01-13-009253-a ee8c4cf30b964b389fb9c24f1568c96f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юськевич Діана Юріївна

+380322333316 lszsh44@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №44 ім. Т.Г.Шевченка
Код ЄДРПОУ: 23888608
Місцезнаходження: 79039, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Пстрака, будинок, 1
Контактна особа: Юськевич Діана Юріївна
+380322333316
lszsh44@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2023 23:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2023 00:00
Очікувана вартість: 1 869 787,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 348,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79039, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Пстака, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 січня 2023 23:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 січня 2023 23:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2023 23:33
Додаток _5 Примірне меню.xls
13 січня 2023 23:33
Додаток _3 Проект договору.docx
13 січня 2023 23:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-01-000020 ● c1ada39ccd244a42a6ce42aefc368b04
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2023 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.02.2023 № 34

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 34.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-13-009253-a, 13.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-02 09:58:16

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-13-009253-a, яка проводилась Львівською середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №44 ім. Т.Г.Шевченка (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-02-09 17:34:58

Пояснення з власної ініціативи

На виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р № 710 «Про ефективне використання коштів « у зв’язку із необхідністю проведення процедури закупівлі « Послуги з організації шкільного харчування (ДК 021: 2015: 55510000-8- Послуги їдалень )для потреб Львівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІст. №44 ім. Т.Г.Шевченка у 2023 році потрібно оприлюднити обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ,його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті школи. 1.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з організації шкільного харчування (ДК 021: 2015: 55510000-8- Послуги їдалень ) 2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з харчування учнів повинні надаватися з дотриманням вимог ,встановлених такими нормативними актами:
1.Закон України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» 3. Наказ Міністерства охорони здоров’я України ві 23.07.2002 р. № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій , діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» 4. Спільний наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України 242/329 від 01.06.2005 «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» 5. Порядок надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняють від обкладення податком на додану вартість,затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року. На виконання наказу Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 26.12.2022 р. №497 «Про внесення змін до наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради вуд 31.12.2021 року №857 « Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування в закладах загальної середньої освіти» впроваджено чотиритижневе примірне меню для харчування учнів в осінній період та для харчування учнів у зимово- весняний період. 3. Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення: Очікувана вартість закупівлі відповідно до затверджених кошторисних призначень становить- 1`869`787.50 без ПДВ. Як визначено Порядком надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно- технічних навчальних закладах , операції з надання яких звільняються від обкладаннях податку на додану вартість , затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р. №116, від обкладення податком на додану вартість звільняються операції з надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно- технічних навчальних закладах у межах затверджених норм харчування в грамах , а для тих учнів , для яких не встановлено норми харчування в грамах ,-у межах визначеної грошової норми.
На виконання наказу Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 26.12.2022 №495р «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2023 році» , з метою забезпечення повноцінного харчування дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування , дітей із малозабезпечених, багатодітних сімей , учнів 1-4 класів, учні закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Шевченківського та Залізничного районів з числа дітей (рідних, усиновлених пасенків,падчерок) учасників антитерорестичної операції /ООС, у тому числі тих ,які загинули (пропали безвісті) або померли та постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні ,дітей з особливими освітніми потребами , які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти , дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей , які мають статус дитини ,яка постраждала в наслідок воєнних дій і збройних конфліктів , а також встановлення єдиних грошових норм при організації безоплатного харчування учнів вищезазначених категорій ,встановлено вартість харчування у граничних нормах на 2023 рік:
- Дітей- сиріт ,дітей , позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, дітей із сімей , які отримують допомогу згідно із Законом України « Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям «( на підставі довідок з управління праці і соціального захистунаселення) - 38,00 грн. - -Учні закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених пасенків,падчерок) учасників антитерорестичної операції /ООС, у тому числі тих ,які загинули (пропали безвісті) або померли та постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей , які мають статус дитини ,яка постраждала в наслідок воєнних дій і збройних конфліктів, дітей із багатодітних сімей та дітей працівників закладів охорони здоров’я, померлих внаслідок коронавірусної хвороби (COVID-19), які навчаються у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади -33.50 грн.
- Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів
https://school44.lviv.ua/category/news/
Документи
https://docs.google.com/document/d/11DR2SvK8PNg7pky0vSeUTJIIcG4KMku0/edit

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Всі зазначені Вами порушення в процедурі закупівлі були прийняті до уваги та будуть прийняті у подальших тендерах

2023-02-21 16:25:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 04 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Крім того Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: Серія ДАСУ №13/0086/2023пр від 27.03.2023
Дата публікації: 27 березня 2023
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП

Документи:

27 березня 2023 10:49
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Четирбок Максим Петрович 1 861 623,75
UAH
1 861 623,75
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 січня 2023 00:15
Електронний підпис
28 січня 2023 00:12
ст.17 Закону
28 січня 2023 00:12
Банкрутство
28 січня 2023 00:12
Витяг
28 січня 2023 00:12
довідка
19 січня 2023 23:08
Електронний підпис
19 січня 2023 21:04
Ст. 17 Закону.pdf
19 січня 2023 21:04
Наказ НАССР.pdf
19 січня 2023 21:04
Медичні книжки.pdf
19 січня 2023 21:04
Листи.pdf
19 січня 2023 21:04
оператор ринку (2).pdf
19 січня 2023 21:04
Лист-відгук.pdf
19 січня 2023 21:04
Аналогічний договір.rar
19 січня 2023 21:04
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Четирбок Максим Петрович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Четирбок Максим Петрович
#3622504834
Переможець 1 861 623,75
UAH
25 січня 2023 01:15

Документи

25 січня 2023 01:15
Електронний підпис
25 січня 2023 01:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2023 01:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Четирбок Максим Петрович
#3622504834
1 861 623,75
UAH
Документи

Документи

25 січня 2023 01:15
Електронний підпис
25 січня 2023 01:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2024 13:07
Електронний підпис укладений
01 березня 2024 13:05
Доод.угода 7.PDF зміни до договору
01 березня 2024 12:36
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 14:51
дод.угода харч 44.PDF зміни до договору
26 січня 2024 14:50
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 23:50
ДУ 5 - Харчування продовж.pdf зміни до договору
02 січня 2024 23:49
Електронний підпис укладений
02 грудня 2023 23:35
ДУ харчування 4.PDF зміни до договору
02 грудня 2023 23:34
Електронний підпис укладений
19 вересня 2023 13:54
ДУ_харчування.PDF зміни до договору
19 вересня 2023 13:51
Електронний підпис укладений
29 червня 2023 11:58
ДУ харчування.pdf зміни до договору
29 червня 2023 11:57
Електронний підпис укладений
14 червня 2023 00:37
IMG_20230609_185845.jpg зміни до договору
14 червня 2023 00:10
Електронний підпис укладений
03 лютого 2023 10:53
Договір на послуги з організації шкільного харчування укладений
03 лютого 2023 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.1 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та п. 1.4., пп.1 п. 12.1. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичної потреби в послугах, та загальну вартість послуг. У зв’язку з цим вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції: 1. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору на 4 768.75 грн. та викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «п. 3.1. Ціна Договору становить: 1 856 855,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят шість тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.) (без ПДВ).» 2. Інші умови Договору, не зазначені в даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.1 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та п. 1.4., пп.1 п. 12.1. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичної потреби в послугах, та загальну вартість послуг. У зв’язку з цим вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції: 1. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору на 200 000.00 грн. та викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «п. 3.1. Ціна Договору становить: 1 656 855,00 грн. (один мільйон шістсот п’ятдесят шість тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.) (без ПДВ).» 2. Інші умови Договору, не зазначені в даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.1 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та п. 1.4., пп.1 п. 12.1. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичної потреби в послугах, та загальну вартість послуг. У зв’язку з цим вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції: 1. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору на 120 000.00 грн. та викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «п. 3.1. Ціна Договору становить: 1 536 855,00 грн. (один мільйон п'ятсот тридцять шість тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.) (без ПДВ).» 2. Інші умови Договору, не зазначені в даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.1 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та п. 1.4., пп.1 п. 12.1. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичної потреби в послугах, та загальну вартість послуг. У зв’язку з цим вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції: 1. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору на 115 000.00 грн. та викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «п. 3.1. Ціна Договору становить: 1 421 855,00 грн. (один мільйон чотириста двадцять одна тисяча вісімсот п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.) (без ПДВ).» 2. Інші умови Договору, не зазначені в даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пп.8 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», п. 1.4., п. 13.1. Договору, з огляду на наближення завершення строку дії Договору № 4220-а від 23 січня 2023 року (далі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2024 року на суму яка не перевищує 20% від суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2023 році, у зв’язку з чим уклали дану Додаткову угоду до Договору про таке: 1. Сторони домовились викласти п. 5.1. Договору у новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 31 січня 2024 р.». 2. Сторони домовились викласти п. 12.1. Договору в новій редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення Сторонами і діє до 31 січня 2024 р., а в частині проведення розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим договором».
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пп.8 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», п. 1.4., п. 13.1. Договору, з огляду на наближення завершення строку дії Договору № 2/ВТ від 2 лютого 2023 року (далі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2024 року на суму яка не перевищує 20% від суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2023 році, у зв’язку з чим уклали дану Додаткову угоду до Договору про таке: 1. Ціна Додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2023 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовника) і становить: 284 371.00 грн., без ПДВ. 2. Сторони домовились викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «п. 3.1. Ціна Договору з урахуванням Додаткової угоди № 6 становить: 1 706 226,00 грн. (один мільйон сімсот шість тисяч двісті двадцять шість гривень 00 коп.) (без ПДВ).» 3. Сторони домовились викласти п. 5.1. Договору у новій редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 29 лютого 2024 р.». 4. Сторони домовились викласти п. 11.1. Договору в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення Сторонами і діє до 29 лютого 2024 р., а в частині проведення розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим договором». 5. Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пп.1 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та п. 1.4., п. 12.1. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичної потреби в послугах, та загальну вартість послуг. У зв’язку з цим вирішили внести зміни до Договору № 2/ВТ від 2 лютого 2023 року (далі – Договір) та викласти в новій редакції: 1. Зменшити обсяги закупівлі та суму Додаткової угоди № 6 від 24.01.2024 р. до Договору на 662.05 грн. У зв’язку з чим сума 20-% угоди становить: 283 708.95 грн. без ПДВ. 2. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору на 662.05 грн. та викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «п. 3.1. Ціна Договору становить: 1 705 563.95 грн. (один мільйон сімсот п’ять тисяч п’ятсот шістдесят три гривні 95 коп.) (без ПДВ).»
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 лютого 2024
Сума оплати за договором: 1 705 563,95
UAH