Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004806 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Пушкінська, буд. 31 |
Контактна особа: |
Антоніна Мала +380683325697 kp-likarnya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2023 20:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2023 20:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2023 20:22 |
Тендерна документація кисень 2023.doc | |
13 січня 2023 20:22 |
Додаток 1 кисень 2023.docx | |
13 січня 2023 20:22 |
Додаток 3 - Проект договору кисень 2023.docx | |
13 січня 2023 20:22 |
Додаток 2 Технічне завдання кисень 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000019 ● 8246b593e21148fb8c162e25cc5e53f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.05.2023 № 118
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-01-13-009035-a 33.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 11:01:06
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-08 18:45:28
Відповідь на Запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 03.05.2023
У відповідь на запит про надання пояснення від 03.05.2023 року, повідомляємо наступне:
Розрахунок очікуваної вартості товару, що є предметом закупівлі, було сформовано з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема, було здійснено пошук, збір та аналіз (моніторинг) загальнодоступної інформації про ціну аналогічного товару в тому числі: інформацію про ціну такого товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на спеціалізованих торгівельних майданчиках, рекламі, та в електронній системі закупівель «Prozorro». Окрім цього, з метою уточнення цін на ринку для забезпеченню киснем медичним газоподібним КНП «Кам’янець-Подільська міська лікарня» Кам’янець-Подільської міської ради, керуючись нормами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» було здійснено попередні ринкові консультації, для здійснення аналізу ринку. Додатково було взято до уваги досвід закупівель у минулих періодах, з додаванням індексу інфляції цін. За результатами інформації, отриманої внаслідок вчинення усіх вище описаних дій, із застосуванням методики визначення очікуваної вартості, описаної у «Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, було вирахувано очікувану вартість даної закупівлі.
Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі було сформовано з врахуванням потреб лікарні та медичних завдань, для виконання яких здійснюється закупівля кисню медичного газоподібного, крім того, було взято до уваги досвід попередніх закупівель лікарні з аналогічним предметом закупівлі.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів КНП «Кам’янець-Подільська міська лікарня» Кам’янець-Подільської міської ради є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП «Кам’янець-Подільська міська лікарня» КПМР.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 09:59:11
Запит замовнику на пояснення
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 08.05.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 03.05.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема підтверджуючі документи, які свідчать про моніторинг цін та аналіз ринку, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-12 19:57:28
Відповідь на Запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 09.05.2023
У відповідь на запит про надання пояснення від 09.05.2023 року, повідомляємо наступне:
Уповноваженою особою було здійснено збір та моніторинг загальнодоступної інформації про ціну аналогічного товару по Хмельницькій області. Встановлено, що закупівлі кисню медичного газоподібного в м.куб. (кріоциліндри) здійснювалась впродовж листопада 2022 - січня 2023 року за цінами від 45,00 грн. до 50,00 грн. (Додаток до пояснення). Також було надіслано запит потенційним постачальникам щодо орієнтовної вартості вказаного товару (Додаток до пояснення). Відповідь отримано лише від одного потенційного постачальника, а саме ТОВ Фірма «Львівкисень», де вказано заплановану вартість кисню медичного газоподібного з газифікаторів по ціні 50,00 грн. для постачання в лікувальні заклади м. Кам’янець-Подільського (Додаток до пояснення).
За результатами інформації, отриманої внаслідок вчинення усіх вище описаних дій, із застосуванням методики визначення очікуваної вартості, описаної у «Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, було вирахувано очікувану вартість даної закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-009035-a повідомляємо: Комунальним некомерційним підприємством «Кам’янець-Подільська міська лікарня» Кам’янець-Подільської міської ради вчинено наступні заходи: надіслано до Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Львівкисень" письмове звернення щодо розірвання Договору, та 01.06.2023 року сторонами підписано Додаткову угоду №1, якою розірвано Договір № 20 від 01.02.2023 року, що був укладений за результатами проведення процедури закупівлі UA-2023-01-13-009035-a
2023-06-02 17:12:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-06-05 09:25:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Львівкисень" |
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Львівкисень" #32053870 |
Переможець |
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 20:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 17:29
|
Додаткова угода 1 до Договору 20.pdf | укладений |
02 червня 2023 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2023 17:22
|
Додаткова угода 1 до Договору 20.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 19:43
|
Договір 20 від 01.02.2023.pdf | укладений |
02 лютого 2023 19:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів, суми договору та його розірвання |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 лютого 2023 — 01 червня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 827 350,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-009035-a |