Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки
Очікувана вартість
201 985,89 UAH
UA-2023-01-13-007047-a 10dcf64f35a44229810397393b5477fa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войт Євген Сергійович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Войт Євген Сергійович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, 251, Черкаси, Черкаська область, Україна, 18000; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону; Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи - з подальшим звітуванням (відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, зокрема підпункту 4 пункту 13 вказаної Постанови (існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
885 літр
Сік фруктовий, пакетований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
1315 літр
Сік томатний, пакетований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
1703 літр
Сік овочевий, пакетований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
885 літр
Сік яблучний пакетований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 січня 2023 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім "ХОДАК"
#36860729
Переможець 201 985,89
UAH з ПДВ
13 січня 2023 15:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 13:54
Електронний підпис укладений
17 лютого 2023 11:32
scanlite5000.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 11:30
Документальне підтвердження укладений
13 січня 2023 15:20
Договір укладений
13 січня 2023 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі та і відповідно і суму Договору на 73 024,64 грн., тому п.3.2 Договору викласти в новій редакції (Ціна Договору становить 128 961,25 грн.) також специфікацію викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 128 961,25
UAH (в тому числі ПДВ 21 493,54 UAH)