Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" |
Код ЄДРПОУ: | 02136962 |
Вебсайт: | http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html |
Місцезнаходження: | 79044, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
Контактна особа: |
Люба Володимирівна Івасюта +30322382792 ivasyuta.luba@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2023 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 439 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 196,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 14:22 |
Перелік змін.docx | |
16 січня 2023 14:22 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
16 січня 2023 14:22 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 4.docx | |
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 1.docx | |
13 січня 2023 14:53 |
Тендерна документація.doc | |
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 3.docx | |
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 5.docx | |
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 2.doc |
16 січня 2023 14:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2023 14:22 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 січня 2023 14:22 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
|||
16 січня 2023 14:22 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 4.docx
|
|||
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 1.docx
|
|||
13 січня 2023 14:53 |
Тендерна документація.doc
|
|||
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 3.docx
|
|||
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 5.docx
|
|||
13 січня 2023 14:53 |
Додаток 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-01-000008 ● 85a1666c294a4f71a42a49d8f4cab405
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2023 № 34
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 34.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-13-006776-a, 13.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-02 14:56:47
Про надання пояснень
Дата: 02.02.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-13-006776-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 35 Постанови №1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (0,5% від очікуваної вартості закупівлі).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обгрунтуванням підстав включення в оголошення про проведення відкритих торгів положень щодо встановлення кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-07 10:08:58
Відповідь на запит
На Ваш Запит на пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі «Куряче філе охолоджене, куряче бедро охолоджене, печінка куряча, язик яловичий» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-006776-a), яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту", повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Комунального закладу Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту", для забезпечення продуктів харчування навчального закладу (коледжу), в якому на даний час харчуються учні та студенти
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність для використання. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, які постачатимуться до закладу освіти (коледжу)
Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання з урахуванням індексу інфляції. Також обгрунтування очікуваної вартості розраховувалося замовником з урахуванням досвіду проведення закупівель попередніх періодів.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення):
Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" є розпорядником коштів нижчого рівня.
Посилання на обгрунтування: http://www.ufk.lviv.ua/ua-hospodariate-sub-zakupivli2023.html
Щодо кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
Відповідно до п. 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова 1178), Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджене наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082 (далі - Порядок) функціонування системи адміністратор системи (далі — адміністратор) — юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Наказом Мінекономрозвитку від 07.04.2020 № 648 (зі змінами) «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «"Prozorro" за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (далі - веб-портал), а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу —ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО". Таким чином, відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО", а тому Замовник не може відповідати за технічні питання пов’язані з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 10 Порядку оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Згідно п.35 Постанови 1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Проте, на авторизованому майданчику, на якому зареєстрований замовник та здійснює свою закупівельну діяльність, Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" не має можливості не зазначати крок пониження, оскільки дане поле позначено як обов’язкове для заповнення.
Щодо надання документів при підписанні договору.
Відповідно до ч.2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Повідомляємо, що Замовник перебуває на стадії укладення договору. Враховуючи предмет закупівлі, даний вид товару не підлягає ліцензійній діяльності, відтак учасником переможцем під час укладення договору не може бути надано жодного дозволу чи ліцензії. Учасником було подано документи, які підтверджують інформацію про право підписання договору та щодо ліцензування/документа дозвільного характеру, які додаються до даної відповіді.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-006776-a, повідомляємо наступне: Щодо деталізації кожної номенклатури позиції предмета закупівлі Пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова 1178), встановлено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно до п. 22 ч.1. ст. 1 Закону: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п.3 Розділу 1 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Керуючись наведеним Замовником торгів Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" було визначено предмет закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (М’ясо). Зазначений код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Щодо кроку пониження ціни під час електронного аукціону. Відповідно до п. 24 Постанови 1178, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082 (далі - Порядок) функціонування системи адміністратор системи (далі — адміністратор) — юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Відповідно до пункту 10 Порядку оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Наказом Мінекономрозвитку від 07.04.2020 № 648 (зі змінами) «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «"Prozorro" за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (далі - веб-портал), а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу —ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО". Таким чином, відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО", а тому Замовник не може відповідати за технічні питання пов’язані з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно п.35 Постанови 1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Проте, на авторизованому майданчику, на якому зареєстрований Замовник та здійснює свою закупівельну діяльність, Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" не має можливості не зазначати крок пониження, оскільки дане поле позначено як обов’язкове для заповнення. Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема було проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо не допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось в подальшому дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати подібних помилок в майбутньому.
2023-02-16 15:34:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 особливостей №1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС" |
438 600,00
UAH з ПДВ
|
438 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС" #43839672 |
Переможець |
438 600,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2023 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2023 15:30
|
ДУ3 ПР14.pdf | зміни до договору |
28 червня 2023 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2023 11:44
|
ДУ 14Пр.pdf | зміни до договору |
10 травня 2023 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2023 15:32
|
ДУ1 ПР14.pdf | зміни до договору |
01 травня 2023 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2023 13:40
|
14Пр.pdf | укладений |
08 лютого 2023 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14-Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 14-Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14-Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |