Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Інна Василівна Гурьба +380958767653 fontan_2022@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2023 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2023 20:00 |
Очікувана вартість: | 28 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71420000-8: Послуги у сфері ландшафтної архітектури
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | попередня оплата у розмірі 15% від вартості акту приймання-передавання наданих послуг за попередній місяць | Аванс | 7 | Календарні | 15 |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 85 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 11:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 11:00 |
проект договора зі змінами.pdf | |
16 січня 2023 11:00 |
перелік змін від 16.01.2023.docx | |
16 січня 2023 11:00 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
16 січня 2023 10:55 |
проект договора зі змінами.pdf | |
16 січня 2023 10:55 |
перелік змін від 16.01.2023.docx | |
16 січня 2023 10:55 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
13 січня 2023 13:42 |
Оголошення.docx | |
13 січня 2023 13:42 |
Оголошення.docx | |
13 січня 2023 13:42 |
тендерна документація.pdf | |
13 січня 2023 13:42 |
тендерна документація.pdf | |
13 січня 2023 13:42 |
проект договора.pdf | |
13 січня 2023 13:42 |
проект договора.pdf |
16 січня 2023 11:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2023 11:00 |
проект договора зі змінами.pdf
|
|||
16 січня 2023 11:00 |
перелік змін від 16.01.2023.docx
|
|||
16 січня 2023 11:00 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
|||
16 січня 2023 10:55 |
проект договора зі змінами.pdf
|
|||
16 січня 2023 10:55 |
перелік змін від 16.01.2023.docx
|
|||
16 січня 2023 10:55 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
|||
13 січня 2023 13:42 |
Оголошення.docx
|
|||
13 січня 2023 13:42 |
Оголошення.docx
|
|||
13 січня 2023 13:42 |
тендерна документація.pdf
|
|||
13 січня 2023 13:42 |
тендерна документація.pdf
|
|||
13 січня 2023 13:42 |
проект договора.pdf
|
|||
13 січня 2023 13:42 |
проект договора.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000037 ● 0556cc2b6aa34e53868a34c8711112f0
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-01-13-005633-a 13.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-24 19:22:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 71420000-8 - Послуги у сфері ландшафтної архітектури (послуги з технічного обслуговування та утримання фонтанів у м. Дніпро)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-13-005633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 10:58:26
Відповідь на звернення
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг визначено
керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3 цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 28 500 000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПЕРША РУНА" |
28 345 911,54
UAH з ПДВ
|
28 345 911,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПЕРША РУНА" #42959849 |
Переможець |
28 345 911,54
UAH з ПДВ
|
24 січня 2023 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 08:52
|
ДУ1.pdf | укладений |
29 грудня 2023 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 11:21
|
Договор 65.pdf | укладений |
30 січня 2023 11:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
23 568 209,35
UAH (в тому числі ПДВ 3 928 034,89 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди про розірвання Договору за згодою Сторінс |