Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний супровід комплексу програм «Автоматизована бухгалтерія БРИЗ»
Очікувана вартість
25 920,00 UAH
UA-2023-01-13-005552-a 848f3f8256304e6db063b004aabd9de6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлова Ірина Павлівна

+380968601564 koloborpra@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приморська районна адміністрація Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26303264
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, 134
Контактна особа: Павлова Ірина Павлівна
+380968601564
koloborpra@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний супровід комплексу програм «Автоматизована бухгалтерія БРИЗ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Канатна,134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 січня 2023 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Шварцман Ігор Леонідович
#2126909238
Переможець 25 920,00
UAH
13 січня 2023 13:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 15:30
БРИЗ АКТИ.pdf укладений
18 грудня 2023 15:29
Електронний підпис укладений
21 березня 2023 16:19
ДУ Шварцман.pdf зміни до договору
21 березня 2023 16:18
Договір БРИЗ.pdf укладений
13 січня 2023 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ст.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р.за №1178, а саме:погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 19 200,00
UAH