Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2023 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 23 307 158,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116 535,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 13:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 12:59 |
Додаток_2.doc | |
20 січня 2023 12:59 |
Тендерна документація.doc | |
20 січня 2023 12:59 |
Перелiк_змiн.docx | |
18 січня 2023 15:41 |
Перелiк_змiн.docx | |
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_5.doc | |
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_1.doc | |
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_3.doc | |
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_6.doc | |
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_4.doc |
20 січня 2023 13:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 січня 2023 12:59 |
Додаток_2.doc
|
||||||
20 січня 2023 12:59 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
20 січня 2023 12:59 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
18 січня 2023 15:41 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_5.doc
|
||||||
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_1.doc
|
||||||
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_3.doc
|
||||||
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_6.doc
|
||||||
13 січня 2023 12:26 |
Додаток_4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000047 ● a020cac46ab641d18e29a604ceb101f0
- Статус: завершено ● Дата: 27 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-01-13-004060-a 13.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-17 12:40:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
магнітно-резонансного томографу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-004060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-20 15:41:14
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-01-13-004060-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Основна частина мостових споруд мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Відповідно до протоколу постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій КМДА від 24.06.2022 № 29, для приведення в належний технічний стан конструкцій Південного мостового переходу необхідно забезпечити вжиття протиаварійних заходів (заміна конструкцій деформаційних швів, ремонт залізобетонних елементів, заміна дорожнього одягу з влаштуванням нової гідроізоляції, тощо) відповідно до рекомендацій зазначених у висновку «Послуги з комплексного планового обстеження конструкцій правобережної естакади “Н” Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате) в м. Київ» (додається).
У відповідності до Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітальних та поточних ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2023 році, передбачено виконання протиаварійних робіт з ремонту деформаційних швів на: Південний міст через р. Дніпро; Правобережна естакада “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона); Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки “Н” (збоку с. Корчувате) обсягом фінансування 53 млн. грн.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (деформаційні шви типу MAURER)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-004060-a).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та відповідності поставленої продукції державним стандартам та нормам.
Додаток: на 4 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-21 16:57:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (деформаційні шви типу MAURER)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-004060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит Держаудитслужби
від 17.02.2023 необхідно надати експертну експлуатаційну оцінку технічного
стану прогонових опор ПБ2, ПБ4, ПБ6, ПБЗ, ПБ5,ПБ8, ПБ1, ПБ7, на яку є
посилання у вашій відповіді від 20.02.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-23 11:56:02
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-01-13-004060-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
За результатами опрацювання запиту замовнику на пояснення від 21.02.2023 надаємо результати проведених планових обстежень по об’єктах «Послуги з комплексного планового обстеження конструкцій правобережної естакади “Н” Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате) в м. Київ» та «Послуги з комплексного планового обстеження конструкцій правобережної естакади “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) в м. Київ» (додається).
Додаток: на 30 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІСТІНДУСТРІЯ" |
23 014 317,10
UAH з ПДВ
|
23 014 317,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІСТІНДУСТРІЯ" #42935330 |
Переможець |
23 014 317,10
UAH з ПДВ
|
30 січня 2023 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2023 09:49
|
02-09 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2023 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 16:29
|
02-09 ТОВ МІСТІНДУСТРІЯ.pdf | укладений |
06 лютого 2023 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 02-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |