Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
3 437 780,00 UAH
UA-2023-01-12-010034-a b9eb2474f31145d5a76d4c799050a265
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гук Ірина Петрівна

+380504642836 gukirina2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 14202233
Місцезнаходження: 18022, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Юрія Іллєнка, будинок 52
Контактна особа: Гук Ірина Петрівна
+380504642836
gukirina2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2023 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2023 00:00
Очікувана вартість: 3 437 780,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 188,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір: 50000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:  відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;  непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;  ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;  ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18022, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Юрія Іллєнка, будинок 52. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно до Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ВІДКРИТІ ТОРГИ ПРОВОДЯТЬСЯ БЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ (Розмір мінімального кроку пониження ціни не застосовується).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51255 одиниця
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18022, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Юрія Іллєнка, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: місцевий бюджет. Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 січня 2023 18:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір: 50000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:  відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;  непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;  ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;  ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом.

Сума забезпечення: 50000 UAH
12 січня 2023 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2023 18:12
Додаток 3.pdf
12 січня 2023 18:12
ТД 9.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-08-000008 ● dc969c1eb6be43c89218deb9dc841301
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2023 18:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.05.2023 № 111

Дніпро




Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-01-12-010034-a
12.01.2023 Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області, код ЄДРПОУ 14202233
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-18 16:00:26

Про надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-23 12:37:19

Пояснення

На Ваш запит надаємо пояснення.
СТОСОВНО ПЕРШОГО ПИТАННЯ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Заплановано організовувати харчування в закладах загальної середньої освіти міста за формою мультипрофільне меню «Страва на вибір». Для забезпечення виконання норм харчування, визначених постановою КМУ від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» розроблене чотиритижневе сезонне меню з можливістю вибору страви, що погоджене в Черкаському міському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області.
Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі: згідно рішення Черкаської міської ради від 09.11.2021 №13-13 «Про затвердження Програми організації харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» зі змінами, внесеними рішенням Черкаської міської ради від 09.12.2021 №15-24, рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 30.08.2022 №666, рішенням Черкаської міської ради від 01.12.2022 №33-19. За програмою орієнтовна вартість харчування в день одного учня для вікової категорії 6-11 років становить 64,84 грн., для учнів 11-14 років – 67,84 грн., для учнів 14-18 років – 69,79 грн.
Надання послуг передбачає одноразове харчування у робочі дні навчального періоду 2023 року наступних категорій дітей:
• віком 6-11 років. Орієнтовна кількість – 21573 діто-днів;
• віком 11-14 років. Орієнтовна кількість – 16677 діто-днів;
• віком 14-18 років. Орієнтовна кількість – 13005 діто-днів.
Розмір витрат та очікувана вартість предмету закупівлі визначені з урахуванням кількості діто-днів та «Програми організації харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки.»

СТОСОВНО ДРУГОГО ПИТАННЯ.
По-перше, у Вашому запиті на отримання пояснень не вказано, які саме положення чинного законодавства порушено при складанні тендерної документації.
По-друге, тендерна документація розроблена відповідно до п. 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості)», а саме: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.» Інформація про це міститься у частині 1 розділу I. «Загальні положення» тендерної документації: «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості)».
Крім того, наказом МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ № 680 від 13.04.2016 затверджена Примірна тендерна документація, якою замовники керуються при складанні тендерної документації при проведенні відкритих торгів. Щодо частини 3. «Проект договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Примірна тендерна документація не містить особливих вимог щодо її змісту. Крім того, вищевказаним Наказом визначено, що «Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.» Інформація, що стосується проекту договору викладена замовником у п. 3.1. частини 3 розділу IV тендерної документації. Інше (п.3.2, п.3.3) стосується порядку укладання договору, та визначено замовником на власний розсуд.

З огляду на вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація розроблена з урахуванням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ, з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок від 31.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a 12 січня 2023 року Черкаською гімназією №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг: «ДК 021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-010034-a (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-12-010034-a) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178. 01.02.2023 року за результатами проведеної закупівлі між Черкаською гімназією №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області та фізичною особою-підприємцем Нестеренко Ларисою Петрівною було укладено договір про надання послуг №2 (в подальшому – Договір) з ціною 3 437 779,95 грн. 01.02.2023 року між Черкаською гімназією №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області та фізичною особою-підприємцем Нестеренко Ларисою Петрівною враховуючи кошторисні призначення Замовника укладено додаткову угоду №1, якою було зменшено ціну Договору до 2 729 152,52грн. та відповідно обсяг закупівлі. 08.05.2023 року на підставі рішення Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2023 №111 було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a. 31.05.2023 року за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a головним державним аудитором Хитренко Л.В. (в подальшому – держаудитор) в системі оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a, в якому зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено недотримання норм пункту 28 Особливостей, пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі встановлено порушення норм пункту 3 розділу І Порядку №708. Вважаємо, що висновок за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a від 31.05.2023 року (в подальшому – висновок) є незаконним, необґрунтованим, неконкретизованим, протиправним, таким, що ґрунтується виключно на суб’єктивних та таких, що не відповідають дійсності висновках держаудитора Східного офісу Держаудитслужби, у зв’язку з чим підлягає скасуванню виходячи з наступного. 1. Щодо порушення норм пункту 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (в подальшому – Порядок №708) Держаудитором у висновку в обґрунтування невідповідності зазначено, що правила визначення замовником предмета закупівлі здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг визначено у Порядку визначення предмету закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за №500/34783). Так, згідно з пунктом 3 розділу І Порядку №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Моніторингом встановлено, що за процедурою закупівлі UA-2023-01-12-010034-a Замовником визначено вид предмету закупівлі – 55320000-9: Послуги з організації харчування, при цьому норми і Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку затверджені постановою кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 (в подальшому – Порядок №305). В обґрунтування своїх висновків держаудитор зазначає, що за умовами проєкту договору (Додаток №2 до тендерної документації) надання послуг передбачає приготування та видачу готових страв для одноразового харчування осіб, які навчаються у закладі Замовника, у робочі дні навчального періоду 2023 року. Постачальник надає послуги у приміщенні Черкаської гімназії №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області, розташованому за адресою: м. Черкаси, вул. Юрія Іллєнка, 52, при цьому, Постачальник використовує приміщення харчоблоку цього закладу для приготування страв, а приміщення їдальні – для харчування дітей, в подальшому держаудитор вказує, що відповідно до визначень у пункті 3 Порядку №305 спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку визначено як аутсорсинг та підводить підсумок, що відповідно до умов тендерної документації, фактично предметом закупівлі є послуги їдалень за ДК 021:2015 – 55510000-8. Пунктом 3 розділу І Порядку №708 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, ще термін товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 перші чотири цифри визначають клас. Згідно п.15 Порядку №305 способами організації харчування є: 1) приготування та реалізація готових страв закладом освіти та закладом оздоровлення та відпочинку самостійно (працівниками, що входять до штатного розпису закладу); 2) організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг). У такому разі штат їдальні (харчоблоку), буфету не належить до штатного розпису відповідного закладу. Згідно пп.1 п.3 Порядку №305 аутсорсинг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку. Отже, Порядок №305 передбачає, що аутсорсинг це спосіб організації харчування і висновок держаудитора, що при аутсорсингу необхідно застосовувати код ДК 021:2015 – 55510000-8 «Послуги їдалень» ґрунтується виключно на суб’єктивному сприйнятті і жодним чинним нормативним документом ці доводи не підтверджуються. 2. Щодо недотримання норм пункту 28 Особливостей, пункту 17 частини 2 статті 22 Закону Держаудитор у висновку встановив недотримання Замовником пункту 28 Особливостей, пункту 17 частини 2 статті 22 Закону в частині зазначення у тендерній документації відомостей щодо посади посадової особи (посадових осіб) замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 цих особливостей. У висновку відсутні будь-які порушення зобов’язань передбачені пунктом 28 Особливостей, у зв’язку з чим, твердження держаудитора щодо порушення цього пункту є надуманими та необґрунтованими. Згідно пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерній документації зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Дійсно, Замовником було допущено технічну помилку та не зазначено посаду уповноваженої особи на здійснення зв’язку з учасниками, однак, така технічна помилка не призводить до наслідків передбачених п.5 ч.1 ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Також держаудитор зазначив, що у пункті 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей, тоді як відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Замовника зазначено: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, при цьому, не обґрунтовує та не конкретизує в чому саме полягає порушення пункту 17 Особливостей. У зв’язку з чим, з викладеного вбачається, що держаудитором було не виявлено порушення, а виключно суб’єктивно не сприйняте формулювання викладеного тексту. Виходячи з вищевикладеного, відсутні підстави передбачені статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» за якими договір про закупівлю є нікчемним.

2023-06-07 17:26:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 15 червня 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок від 31.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-010034-a оскаржено до Черкаського окружного адміністративного суду 12.06.2023
Дата публікації: 12 червня 2023
Номер відкриття провадження: 580/4678/23
Дата відкриття провадження: 19 червня 2023

Документи:

27 червня 2023 11:52
Електронний підпис
12 червня 2023 13:49
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА 3 437 780,00
UAH
3 437 780,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 січня 2023 12:26
Електронний підпис
25 січня 2023 12:14
Довідки переможця.pdf
23 січня 2023 17:25
Електронний підпис
19 січня 2023 18:56
Електронний підпис
19 січня 2023 18:52
договір 15 школа.pdf
19 січня 2023 18:52
покриття.pdf
19 січня 2023 18:52
акти 15 школа.pdf
19 січня 2023 18:52
диплом Фіалковська.pdf
19 січня 2023 18:52
Сан книжка Жданова.pdf
19 січня 2023 18:52
Сан книжка Клацун.pdf
19 січня 2023 18:52
гар лист обладнання.pdf
19 січня 2023 18:52
Диплом Жданова.pdf
19 січня 2023 18:52
довідка працівники.pdf
19 січня 2023 18:52
Меню підписане.pdf
19 січня 2023 18:52
відгук 15 школа.pdf
19 січня 2023 18:52
диплом Клацун.pdf
19 січня 2023 18:52
відгук 30 школа.pdf
19 січня 2023 18:52
проект договору.pdf
19 січня 2023 18:52
довідка досвід.pdf
19 січня 2023 18:52
акти 30 школа.pdf
19 січня 2023 18:52
Re_ Re[4]_ G0123_7813.zip
19 січня 2023 18:52
Витяг ЄДР.pdf
19 січня 2023 18:52
Довідка ст.17.pdf
19 січня 2023 18:52
Договір 30 школа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА
#2581801922
Переможець 3 437 780,00
UAH
24 січня 2023 10:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2023 09:38

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей 1. Згідно п.5.1.3.6 ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ Тендерної документації Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме наявність матеріально-технічної бази: «Марміт для других страв». Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА у документі «Гарантійний лист» вих. №4 від 18.01.2023р. зазначив перелік обладнання для надання послуг за предметом закупівлі, зокрема «Марміт для других страв КИЙ В М2Б-115». Проте на офіційному сайті виробника інформація про таку модель відсутня. На усунення даної невідповідності надати гарантійний лист про наявність у нього відповідного обладнання (власного чи такого, що використовується ним на договірних засадах (договір оренди, лізингу, тощо), що перелічене у п.5.1.3 Тендерної документації із зазначенням коректної назви моделі марміту.

Документи

24 січня 2023 10:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2023 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ЛАРИСА ПЕТРІВНА
#2581801922
3 437 780,00
UAH
Документи

Документи

24 січня 2023 10:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 17:44
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 09:59
ДУ 5.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 09:56
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2023 17:25
ДУ 4.PDF зміни до договору
30 жовтня 2023 17:23
Електронний підпис укладений
23 серпня 2023 12:24
ДУ 3.PDF зміни до договору
23 серпня 2023 12:22
Електронний підпис укладений
16 серпня 2023 14:19
ДУ 2.PDF зміни до договору
16 серпня 2023 14:17
Електронний підпис укладений
03 лютого 2023 14:34
ДУ 1.PDF зміни до договору
03 лютого 2023 14:33
Електронний підпис укладений
03 лютого 2023 14:22
договір надання послуг _2.PDF укладений
03 лютого 2023 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2 729 152,52 грн. (два мільйони сімсот двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят дві гривні 52 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів - 17343, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 1124520,12; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 13160, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 892774,40; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 10200, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 711858,00; ВСЬОГО, грн. без ПДВ - 2729152,52.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2 399 247,84 грн. (два мільйони триста дев’яносто дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 84 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів – 13877, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 899784,68; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 11762, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 797934,08; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 10052, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 701529,08; ВСЬОГО, грн. без ПДВ - 2399247,84.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «2 083 944,00 грн. (два мільйони вісімдесят три тисячі дев’ятсот сорок чотири гривні 00 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів – 12556, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 814131,04; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 8562, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 580846,08; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 9872, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 688966,88; ВСЬОГО, грн. без ПДВ - 2083944,00.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2 013 585,76 грн. (два мільйони тринадцять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 76 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів – 12016, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 779117,44; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 8041, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 545501,44; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 9872, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 688966,88; ВСЬОГО, грн. без ПДВ - 2013585,76.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору надання послуг № 2 від 01.02.2023 (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 1 743 620,96 грн. (один мільйон сімсот сорок три тисячі шістсот двадцять гривень 96 коп.) без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів – 15517, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 1006122,28; учні віком від 11 до 14 років: К-ть, діто-днів - 9649, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ – 654588,16; учні віком від 14 до 18 років: К-ть, діто-днів - 1188, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ - 82910,52; ВСЬОГО, грн. без ПДВ – 1743620,96.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 743 620,96
UAH