Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Технічне обслуговування та консультативний супровід ліцензійного програмного забезпечення (комп’ютерних програм) для підтримки багатофункціональної електронної «Картки криворіжця», яка використовується наявною системою АСООП та електронними сервісами міста Кривий Ріг)
Очікувана вартість
1 252 500,00 UAH
UA-2023-01-12-009692-a 7d9b11bd7ac849adb59920ecfddab673
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дикун Ольга Вікторовна

+380564620422 kp-cep_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр електронних послуг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Контактна особа: Дикун Ольга Вікторовна
+380564620422
kp-cep_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Технічне обслуговування та консультативний супровід ліцензійного програмного забезпечення (комп’ютерних програм) для підтримки багатофункціональної електронної «Картки криворіжця», яка використовується наявною системою АСООП та електронними сервісами міста Кривий Ріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

12 січня 2023 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ»
#41490758
Переможець 1 252 500,00
UAH
12 січня 2023 17:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2023 15:36
Лист Постачальника від 02.08.2023 _92.pdf зміни до договору
17 серпня 2023 15:30
Додаткова угода _2 від 16.08.2023 до договору _6.pdf зміни до договору
17 серпня 2023 15:30
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 6 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, внесення зміни до загальної ціни в договорі про закупівлю у зв’язку із зміною системи оподаткування та повернення Постачальника на сплату податку на додану вартість.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML