Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03341339 |
Вебсайт: | https://nikvoda.dp.ua |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180 |
Контактна особа: |
Станіслав Мякотін +380506557020 vodokanal.zamov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 3 150 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 751,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 16:48 |
тендерна документація.docx | |
12 січня 2023 16:48 |
Додаток 2.doc | |
12 січня 2023 16:48 |
Додаток 3.doc | |
12 січня 2023 16:48 |
тендерна документація.docx | |
12 січня 2023 16:48 |
Додаток 2.doc | |
12 січня 2023 16:48 |
Додаток 3.doc | |
12 січня 2023 16:48 |
Додаток 1.docx | |
12 січня 2023 16:48 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000097 ● 473c1b18792346b29eb15e404c1e3775
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2023 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2023-01-12-009440-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-19 14:10:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-009440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2)Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, в оприлюдненому Договорі № 59 від 03.02.2023 відсутній додаток 2 до договору.
3)Відповідно до пункту 21 Особливостей «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) Договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей;
Також, відповідно до пункту 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Учасник ТОВ «АГРОГАЗСЕРВІС» у тендерній пропозиції надав згоду з проектом договору від 17.01.2023 №37, таким чином згодився зі всіма умовами договору.
Однак, всупереч пункту 21 Особливостей, укладений Договір № 59 від 03.02.2023, має розбіжності з проєктом договору, а саме: пункт 3.1 Договору № 59 від 03.02.2023 не відповідає проєкту договору.
Таким чином, поясність, Чому вами укладено договір № 59 від 03.02.2023 всупереч пункту 21 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-21 17:10:38
Щодо надання розяснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-009440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання інформації повідомляю наступне.
1) Стосовно документів, що стосуються обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю, що визначення технічних якісних характеристик предмету закупівлі здійснювалось на підставі аналізу виконання договорів укладених у 2021 та 2022 році, саме:
- Графіки постачання товару є відносно стабільними та відносно не змінними протягом бюджетного року.
- Виробники товару, постачальники товару та логістичні ланцюги між ними є стабільними. Для Дніпропетровського регіону основним виробником Коагулянту завжди було Товариство з додатковою відповідальністю «Пологівський хімічний завод «Коагулянт» (ТУ наведено у проекті договору, що розміщений у складі тендерної документації). Для КП «Нікопольводоканал» постачання коагулянту виробництва ТДВ «ПХЗ «Коагулянт» є звичним та перевіреним, для постачальника коагулянту – логістично прибутковим.
- З урахуванням можливого здороження Коагулянту, що необхідний КП «НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ» для здійснення очищення/знезараження води.
Протягом 2022 року динаміка вартості критично необхідних товарів виглядала наступним чином:
Очікувана вартість визначена методом запиту цінових пропозицій учасників ринку даного виду товару Дніпропетровського регіону, ціни попередньо укладених та виконаних договорів. За базу розрахунку очікуваної вартості обрано вартість Коагулянту останнього договору.
З метою раціонального використання бюджетних коштів та не допущення їх надмірного витрачання у воєнний час, проводився моніторинг цін за якими здійснюється закупівля аналогічних товарів на водоканалах міст сусідів (Покров та Марганець).
2) Стосовно другого пункту повідомляю, що завантажений в систему електронних закупівель підписаний договір дійсно не має Додатку 2 (примірний графік поставки товару). Натомість графік підписаний та знаходиться в управлінні разом з договором. На зазначене мною було складене протокольне рішення про допущення технічної помилки при публікації укладеного договору. Примірний графік та протокол про допущення механічної помилки оприлюднено. Зобовязуюсь не повторювати подібне в подальшому.
3) Стосовно п.3 Запиту повідомляю, що у відповідності до технічного завдання (додаток 2 тендерної документації) до розгляду приймаються аналоги або еквіваленти. «Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. У разі запропонованого еквіваленту, технічні характеристики та параметри предмета закупівлі повинні бути не гірше основних характеристик зазначених Замовником». Як видно з наданих пропозицій всіх учасників, жоден не запропонував продукцію ТДВ «ПХЗ «Коагулянт» (ТУ У 20.1-03327724-021:2017 з проекту договору), що й не дивно бо виробник товару наразі перебуває на тимчасово окупованій території. Всі учасники запропонували товар виробництва Румунії.
Відповідно до пункту 3 Розділу 6 тендерної документації «Договір про закупівлю укладається відповідно до умов цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа. Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником…».
Зважаючи на те, що замовником з метою не дискримінації учасників та залучення їх більшої кількості приймався до розгулу аналог товару або його еквівалент, вважаю що зміна ТУ при закупівлі сульфату виробництва не ТДВ «ПХЗ «Коагулянт», а його еквіваленту (аналогу) є цілковито аргументованим та таким, що не порушує пункт 18 Особливостей, а істотні умови договору в цій частині не порушені та відповідають чинному закупівельному законодавству.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дійсним повідомляю, що на виконання висновку про проведення моніторингу закупівлі UA-2023-01-12-009440-a з проедмету закупівлі Коагулянт сульфат алюмінію технічний очищений у мішках по 50 кг/біг бегах, згідно наказу від 04.07.2023 року №124 "Про накладення дисциплінарного стягнення", уповноважену особу, Мякотіна Станіслава, притягнуто до відповідальності оголошенням догани
2023-07-04 15:54:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом оголошення догани
2023-07-06 11:29:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Альхім |
2 484 000,00
UAH з ПДВ
|
2 484 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" |
3 006 180,00
UAH з ПДВ
|
3 006 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Альхім #32740136 |
Відхилено |
2 484 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2023 11:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" #44322406 |
Відхилено |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2023 08:20
|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" #30600063 |
Переможець |
3 006 180,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2023 09:58
|
Договір 59_ДУ5.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 13:08
|
Договір 59_ДУ4.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2023 11:37
|
Договір 59_ДУ3.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 10:27
|
Договір 59_ДУ2.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 10:25
|
Нікополь зменьш ціни сульф 15.08.23 (1).pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2023 16:45
|
Договір 59_ДУ1.pdf | зміни до договору |
20 червня 2023 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2023 13:00
|
Договір 59_Додаток 2.pdf | зміни до договору |
20 червня 2023 09:05
|
ПРОТОКОЛ 233_Технічна помилка.doc | зміни до договору |
20 червня 2023 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 11:54
|
Договір 59.pdf | укладений |
03 лютого 2023 11:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Коагулянт сульфат алюмінію | 90 | тонни |
27 835,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку з технічною помилкою при оприлюдненні договору поставки, контролюючим органом виявлено відсутність орієнтовного графіку поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол 233 про технічну помилку, додатково додаток 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості за одиницю товару. Додаткова угода №1 датована 15-06-2023 роком. у звязку з тим, що сьогодні, 20-06-2023 року, було оприлюднено додаток №2 до договору, через "покращеня якості предмету закупівлі" обрати дату 15-06-2023року як дату додаткової угоди №1 є технічно не можливим.... Уповноваженою особою обирається дата додаткової угоди 20-06-2023 з метою її оприлюднення у встановлений Законом строк |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погоджене зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування. додано кошти міського бюдету (+668 844грн) |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Коагулянт сульфат алюмінію | 90 | тонни |
24 920,00
UAH з ПДВ
|