Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05471247 |
Місцезнаходження: | 63460, Україна , Харківська обл., смт Слобожанське, Зміївський р-н, Балаклійське шосе, 2 |
Контактна особа: |
Темнохуд Андрій Іванович 380504479384 temnokhud@zmtes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 13 100 995,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 009,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% (в разі проведення аукціону).
Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця з наступними умовами оплати: - попередня оплата у розмірі 30% від загальної вартості Договору, протягом 15 календарних днів, на підставі письмового обґрунтування Виконавця обсягу попередньої оплати і отриманого рахунку Замовником та з урахуванням наявності фінансових можливостей Замовника | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Остаточна оплата здійснюється Замовником з урахуванням попередньої оплати на підставі Актів прийому-передачі виконаних робіт (Типова форма №КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт та витрат (типова форма №КБ-3) протягом 20-ти (двадцяти) календарних днів, а також за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з чинним законодавством України. Строк надання послуг (виконання робіт): не більше 135 календарних днів. Початок робіт наступає після отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника про початок виконання робіт. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% (в разі проведення аукціону). Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 16:35 |
Додаток 4 Проект договору.PDF | |
12 січня 2023 16:35 |
Додаток 3 Технічні вимоги.PDF | |
12 січня 2023 16:35 |
Додаток 5 Письмова згода учасника.doc | |
12 січня 2023 16:35 |
Додаток 6 Перелік документів що подається переможцем.doc | |
12 січня 2023 16:35 |
Додаток 1 Довідка про відповідність пропозиції.doc | |
12 січня 2023 16:35 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.PDF | |
12 січня 2023 16:35 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В обсязі робіт технічних вимог у Пункті 3 обсяг робіт вказаний вірно, тобто чітко вказано, що на кожні 10 см2 зміни площі перерізу щілини виключати до 2 см2,обсяг робіт по даному пункту становить 324,1 м. з застосуванням до норми коефіцієнта 1,8 ((20-2)/10=1,8) зі знаком мінус, тобто коригування до обсягів вносити не потрібно.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000046 ● a884c56e242149479f3a233577aafec5
- Статус: вирішено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2023-01-12-009235-a 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-20 12:47:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (Виконання заходів з влаштування тимчасового укриття та часткового відновлення будівельних конструкцій головного корпусу в вісях 1-43, ряди А-Б) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-009235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-21 16:06:14
Пояснення щодо запиту по відкритим торгам
Відповідно до інформації, наданої начальником відділу капітального будівництва та реконструкції Зміївської ТЕС, надаємо відповідь на запит щодо процедури закупівлі послуг 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Виконання заходів з влаштування тимчасового укриття та часткового відновлення будівельних конструкцій головного корпусу в вісях 1-43, ряди А-Б).
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені на підставі результату проведеного обстеження технічного стану об’єкту – «Звіту за результатами обстеження загального технічного стану будівлі Головного корпусу та їх будівельних конструкцій в осях 1-43 (ряд А-ряд Б) з видачею технічної документації по відновленню будівельних конструкцій по об’єкту: Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» та «Рекомендацій щодо влаштування тимчасового укриття машинної зали Головного корпусу в місцях руйнування на період осінньо-зимових умов (захист від низьких температур та опадів) по об’єкту: Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго».
2. Очікувана вартість закупівлі визначена на основі кошторису складеного фахівцями Зміївської ТЕС на підставі обсягу робіт наданого Харківським комплексним відділенням ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського» за результатами проведеного обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі головного корпусу електростанції.
Додатки:
1. «Звіт за результатами обстеження загального технічного стану будівлі Головного корпусу та їх будівельних конструкцій в осях 1-43 (ряд А-ряд Б) з видачею технічної документації по відновленню будівельних конструкцій по об’єкту: Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» - 1арк. (титульний лист).
2. «Рекомендацій щодо влаштування тимчасового укриття машинної зали Головного корпусу в місцях руйнування на період осінньо-зимових умов (захист від низьких температур та опадів) по об’єкту: Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго»» - 1 арк. (титульний лист).
3. Відомості обсягів робіт – «Головний корпус в осях 1-43, ряди А- Б. Машинна зала. Влаштування тимчасового укриття» - 5 арк.
4. Відомості обсягів робіт – «Відновлення будівельних конструкцій Головного корпусу в осях 1-43, ряди А-Б. Машинна зала. Підсилення або заміна будівельних конструкцій» - 4 арк.
5. Кошторис очікуваної вартості закупівлі – 27 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір від 10.02.2023року №16/37 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», розірвано. Сканкопія Додаткової угоди від 14.03.2023 року №1-16/88 про розірвання договору додається. Звіт про розірвання договору буде оприлюднено через електронну систему закупівель.
2023-03-15 13:25:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2023-03-16 14:49:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
12 500 000,00
UAH
|
12 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Переможець |
12 500 000,00
UAH
|
27 січня 2023 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 13:41
|
ДУ №1-16-88 від 14.03.2023 до Договору 16-37 від 10.02.2023.pdf | укладений |
15 березня 2023 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 16:18
|
Договір №16-37 від 10.02.2023 р..pdf | укладений |
14 лютого 2023 16:17
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 лютого 2023 — 30 вересня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно п.п.12.1.1 Договору № 16/37 від 10.02.2023р. (у зв’язку з військовою агресією російської федерації та внаслідок ракетного обстрілу визначений в договорі Сторонами обсяг робіт фактично змінився та втратив свою актуальність). Додаткова угода №1-16/88 від 14.03.2023р. |