Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новогуйвинське виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне комунальне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 30273396 |
Місцезнаходження: | 12441, Україна , Житомирська обл., смт. Новогуйвинське, вул. Миру, буд. 15 |
Контактна особа: |
Яніна Миколаївна +380688657625 485666@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 1 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 16:05 |
ТД Електроенергія на 2023 РЕДАКЦІЯ ЗГІДНО ОСОБЛИВОСТЕЙ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000080 ● 54583e4e18b749b88945cfb1d6859ca2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.10.2023
№ 63-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.10.2023 № 63-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-01-12-008695-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 17:21:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-008695-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію, встановлено, що учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічного договору, а саме: «Скан-копію виконаного аналогічного договору за 2021р (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах а укладений відповідно до вимог Закону) та копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору (постачання учасником електричної енергії), копію якого надано у складі тендерної пропозиції – акти приймання-передачі електричної енергії (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу електричної енергії – видаткові накладні, акти звірки взаєморозрахунків, тощо, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів, що виконання яких надаються такі документи)».
На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «Твій Газзбут» надав довідку від 16.01.2023 № СЛ-16252-200-0123, у якій зазначено про аналогічний договір за 2021 рік (від 15.11.2021 № 60АВ200-7333-21).
Поясніть, яким чином учасником ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» підтверджено виконання вказаного у довідці № СЛ-16252-200-0123 договору № 60АВ200-7333-21 в повному обсязі відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу або фалів).
3) Відповідно до пп. 2 п. 19 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Разом з тим, підпунктом 2 пункту 13.7 розділу 13 укладеного договору про закупівлю передбачено, що «зміна ціни за одиницю електричної енергії допускається за умови надання Стороною, яка пропонує зміни, документального підтвердження факту коливання цін електричної енергії на ринку в торговій зоні «ОЕС України». Таким документальним підтвердженням можуть бути офіційні дані про ціну, обсяги купівлі-продажу електричної енергії на ринку «на добу на перед» (далі – РДН) на внутрішньодобовому ринку (далі – ВДР), та інші показники, які склалися в торговій зоні «ОЕС України» та оприлюднення офіційному вебсайті ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» за адресою в мережі Інтернет https://www.oree.com.ua – згідно з частиною 6 статті 67 Закону України «Про ринок електричної енергії». У якості документального підтвердження даних, Сторонами визнаються, зокрема, завірені належним чином копії (роздруківки з веб-сайту) Звітів про результати роботи РДН/ВДР та про діяльність ОР за відповідний календарний місяць, які оприлюднюються відповідно до законодавства ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» https://www.oree.com.ua/index.php/web/772 або інші документом органу, установи чи організації, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку.»
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Новогуйвинським виробничим житловим ремонтно-експлуатаційним комунальним підприємством, додатковими угодами від 31.03.2023 № 1, від 14.07.2023 № 2, від 14.07.2023 № 3 та від 01.09.2023 № 4, сторонами внесено зміни до істотних умов договору від 30.01.2023 № 41-30/01 в частині збільшення ціни за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угоди від 31.03.2023 № 1, від 14.07.2023 № 2, від 14.07.2023 № 3 та від 01.09.2023 № 4 до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження (завірені, належним чином копії (роздруківки з веб-сайту), Звітів про результати роботи РДН/ВДР та про діяльність ОР за відповідний календарний місяць, або інші документом органу, установи чи організації, тощо).
4) Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 30.01.2023 № 41-30/01, зокрема, кількості поставленої продукції та суму оплати за поставлений товар, з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (акти приймання-передачі, платіжні доручення, тощо).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі,надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 11:21:40
Відповідь на запит про надання пояснень
Керуючись у своїй діяльності Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), надаємо пояснення до наступних питань та копії документів.
1)Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації.
2)На виконання пункуту 3 додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" було підкріплено файл "Аналогічний досвід_ЕЕ_ТГЗ_2", в якому розміщено скан-копію договору та актів, підписаних з двох сторін, що є підтвердженням виконання аналогічного договору за 2021 р.
3)Документальне підтвердження коливання цін, що не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення, додаємо у файлі - "Підтвердження ДУ".
4)Інформація про стан виконання договору :
- обсяг поставки - 96 913 кВт.год
- поставлено товару згідно актів - 453 831,78 грн. в т. ч. ПДВ
- сума оплати згідно платіжних доручень - 433 908,11 грн. в т. ч. ПДВ
- на даний момент не оплачено поставлений товар за жовтень в сумі - 19 923, 67 грн. в т. ч. ПДВ.
Копії актів та платіжних доручень надаємо.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-24 14:12:30
Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення
30.01.2023 р. між Новогуйвинським ВЖРЕКП та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" було укладено договір №41-30/01 предметом якого є ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія. Договір було укладено за результатами публічної закупівлі №UA-2023-01-12-008695-a переможцем якої було обрано Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», як найбільш економічно вигідна пропозиція. Згідно висновку, який винесено Північним офісом Держаудитслужби ( обл.) 22.11.2023 р., з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 30.01.2023 № 41-30/01, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 15.3 договору №41-30/01 від 30.01.23 р. За умови дострокового розірвання Договору за ініціативою Споживача, Споживач зобов'язаний сплатити Постачальнику передбачені обраною Споживачем комерційною пропозицією штрафні санкції чи іншу фінансову компенсацію за дострокове припинення Договору. Оскільки, ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» не порушив взятих на себе зобов’язань за Договором та не порушив строків поставки, Новогуйвинське ВЖРЕКП не має законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку і не повинно сплачувати необгрунтованих штрафних санкцій, цим самим завдаючи збитки своїй діяльності. Крім того, відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: - його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; - його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; - його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. При підписанні договору № 41-30/01 від 30.01.2023 року, жодного із вищезазначених порушень допущено не було, а отже, Замовник не може розірвати договір чи вважати його нікчемним в розумінні Закону. Відповідно до п. 3 Додатку 1 Замовник установив вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції - Скан-копію виконаного аналогічного договору за 2021р. та копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору (постачання учасником електричної енергії), копію якого надано у складі тендерної пропозиції – акти приймання-передачі електричної енергії (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу електричної енергії). На виконання вимоги Замовника, Учасник ТОВ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" у складі тендерної пропозиції надав файл - "Аналогічний досвід_ЕЕ_ТГЗ_2.pdf", в якому підкріплено скан-копію аналогічного договору від 15.11.2021 № 60АВ200-7333-21 та скан-копії актів приймання-передачі електроенергії від 30.11.2021 № ТГ381001432 та від 31.12.2021 № ТГ381003221, чим виконав вимогу тендерної документації Замовника. Жодної вимоги стосовно надання Додаткових угод до договорів, тим більше на 2022 р. тендерна документація не містила. Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, враховуючи вищевикладене Замовник не порушив пункт 4 частини першої статті 30 Закону та не мав відхиляти пропозицію ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Також інформуємо, що згідно законодавства та тендерної документації Розділ ІІІ, п1.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо порушення Замовником вимог частини 5 статті 8 Закону, дійсно відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не була надана в строк три робочих дні. Замовник не міг вчасно надати повний пакет документів на запит Держаудитслужби, так, як керівник Замовника з 06.11.2023 р. перебував у відпустці. Як тільки з’явилася можливість надати повний пакет документів на запит Держаудитслужби, відповідь була опублікована в електронній системі закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1, На порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником не своєчасно надано інформацію та документи, передбачених законодавством. 2. Замовник на порушення пункту 40 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 06 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 240/34037/23/342 |
Дата відкриття провадження: | 06 грудня 2023 |
Документи:
06 грудня 2023 15:28
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
1 389 000,00
UAH з ПДВ
|
1 389 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
1 432 900,80
UAH з ПДВ
|
1 432 900,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" #43965848 |
Переможець |
1 389 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 13:32
|
Договір Електроенергія.pdf | укладений |
01 вересня 2023 13:32
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 15:06
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 15:03
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 15:33
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підвищення тарифу на послуги з передачі електричної енергії для користувачів - Постанова НКРЕКП №1788 від 21.12.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 41-30/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 41-30/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 41-30/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 41-30/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |