Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Суда +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 4 392 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 964,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 14:53 |
Тендерна_документацiя.doc | |
12 січня 2023 14:53 |
Додатк 5 Проект договору.docx | |
12 січня 2023 14:53 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-01-000054 ● ad2c0d891b3c418396c7d1a175355074
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2023 № 13-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 01.05.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
01.05.2023 №13-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-12-007076-a Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 16:54:55
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-01-12-007076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
згідно до умов тендерної документації Замовником зазначено про укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12 000.00 грн (дванадцять тисяч грн. 00 коп.). У звязку з чим просимо надати копію цього договору, а також пояснити чи було сплачено переможцем торгів ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" вищезазначену суму?
Пояснення, інформацію та документи які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-08 17:35:24
Відповідь
У відповідь на Ваш запит на пояснення від 03.05.2023 р. щодо закупівлі «Дизельне паливо, Бензин А-95» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-007076-a) надаємо наступні пояснення:
Щодо юридично-консультаційних послуг. Відповідно до ч. 5.3. розділу 5 тендерної документації Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою.
Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Також, акцентуємо Вашу увагу, що не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення/виконання із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація про проведення даної закупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям №1178, а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, такої ж думки Апеляційний суд Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Щодо надання договору про юридично-консультаційні послуги. Згідно п. 4.1. розділу 5 «Конфіденційна інформація» Договору на юридично-консультаційне обслуговування № 562-23 від 12.01.2023 р. Замовником додається договір про співпрацю із прихованням інформації, яка погоджена Сторонами як конфіденційна.
Щодо оплати учасником-переможцем торгів ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" юридично-консультаційних послуг. Так як оплата послуг проводиться на розрахунковий рахунок Виконавця, Замовником не відома інформація про стан оплати ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" юридично-консультаційних послуг.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-007076-a (далі – Висновок) від 08.05.2023 р. щодо закупівлі «Дизельне паливо, Бензин А-95» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-007076-a) надаємо наступні пояснення: 1. Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі У розділу ІІ Висновку зазначено, що тендерна документація Замовника в частині визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі не містить обов’язкової інформації по конкретним видам палива, так Замовником не зазначено детальний опис автомобільного бензину А-95 щодо екологічного класу, відносно дизельного палива щодо кліматичного періоду (зимове, літнє, арктичне) та екологічного класу, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Однак, Замовник не погоджується з даним зауваженням з наступних причин: Додаток 2 до тендерної документації місить необхідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тому числі передбачено, що відпуск товару здійснюється на АЗС учасника з моменту підписання договору та до 31.12.2023 року. Постановою КМУ від 1.08.2013 р. № 927 «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» (далі – Технічний регламент) визначені такі значення: дизельне паливо арктичне - дизельне паливо, що використовується при температурі повітря нижче ніж мінус 20 °С; дизельне паливо зимове - дизельне паливо, що використовується при температурі повітря від 5 °С до мінус 20 °С; дизельне паливо літнє - дизельне паливо, що використовується при температурі повітря не нижче ніж 5 °С. Кожна АЗС здійснюють свою діяльність на підставі дозвільних документів та ліцензії, а отже відповідає за якість, температуру на інші умови відпуску товару, який ним пропонується. Таким чином вимоги до клімактеричних періодів визначений нормативними документами, які є обов’язковими для виконання учасниками для відпуску дизельного палива на АЗС з врахуванням температури повітря та сезону. Також звертаємо увагу, що станом на момент оголошення закупівлі Замовник не може передбачити погодні умови та температурний режим повітря, який буде на момент отримання товару. Кількість палива, що відповідатиме температурному режиму встановити також неможливо. Технічним регламентом та іншими нормативними документами встановлені вимоги щодо екологічних показників на території України, а отже кожен учасник відповідає за якість товару який ним пропонується. Тендерна документація повинна містити технічну специфікацію, відповідно до частини 2 статті 22 Закону. Згідно з вимогами статті 23 Закону технічна специфікація у тендерній документації містить вичерпний перелік технічних характеристик до палива та перелік вичерпний перелік документів, які підтверджують його якість. Виходячи з наведеного, законодавство не містить вимог щодо зазначення в який період року чи час доби буде використовуватися предмет закупівлі, а відтак вважаємо що порушень у складеній технічній специфікації немає. 2. Щодо юридично-консультаційних послуг Моніторингом встановлено, що предметом закупівлі за ID: UA-2023-01-12-007076-a є товари за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, а не юридично-консультаційні послуги. Закон та Особливості №1178 не передбачають можливість встановлення додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами) для переможця процедури закупівлі під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, витрати, пов'язані з юридично- консультаційними послугами, не відносяться до предмета закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до тендерної документації. Вважаємо, що Замовник має право встановлювати вимогу про оплату юридично-консультаційних послуг з наступних причин: Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так як нормами чинного законодавства не заборонено залучення на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою. А отже всі учасники, які бажають взяти участь у закупівлі, повинні бути проінформовані такою інформацією. Також, акцентуємо Вашу увагу, що тендерною документацією не встановлені вимоги про відхилення учасника чи не укладення із ним договору, у разі не сплати ним послуг. Правомочність зазначення у тендерній документації інформації про юридично-консультаційні послуги підтверджена судовою практикою, як наприклад рішенням Апеляційного суду Луганської області (справа № 434/611/14-п). Вважаємо, що права учасників дотримано в повному обсязі. Згідно пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Таким чином, потенційні учасники могли звертатись за роз’ясненнями і запитаннями по уточненню незрозумілих чи спірних питань, які їх цікавлять, а також оскаржувати ті чи інші вимоги тендерної документації. За період подачі пропозиції та час оскарження умов даної закупівлі не поступали питання чи вимоги/скарги на умови тендерної документації, а отже інформація про юридично-консультаційні послуги жодним чином не вплинули на результат проведення закупівлі. КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати помилок в майбутньому.
2023-05-16 17:40:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
4 310 000,00
UAH з ПДВ
|
4 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
4 310 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2023 10:16
|
ДУ 5 Окко Постач 48ТЛБЗ-1578 23.pdf | зміни до договору |
18 травня 2023 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2023 16:05
|
ДУ 4 Окко Постач 48ТЛБЗ-1578 23.pdf | зміни до договору |
01 травня 2023 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 16:43
|
ДУ 3 Окко Постач 48ТЛБЗ-1578 23 (1).pdf | зміни до договору |
04 квітня 2023 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2023 16:13
|
ДУ 3 Окко Постач 48ТЛБЗ-1578 23.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2023 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2023 17:07
|
ДУ 2 Окко Постач 48ТЛБЗ-1578 23.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2023 16:16
|
ОККО ДУ 1 розподіл.pdf | зміни до договору |
31 січня 2023 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 14:25
|
Договір ОККО Постач 48ТЛБЗ-1578 23.pdf | укладений |
30 січня 2023 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис джерела фінансування та реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 48ТЛБЗ-1578/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору, розподіл джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 48ТЛБЗ-1578/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору, розподіл джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 48ТЛБЗ-1578/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При розміщенні ДУ №3 від 03.04.2023 року (розміщеної 03.02.2023 р.) була допущена помилка у вартості договору. Правильною слід вважати ДУ №3 розміщену 04.04.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 48ТЛБЗ-1578/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 48ТЛБЗ-1578/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 48ТЛБЗ-1578/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |