Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги заправки картриджів
Очікувана вартість
27 475,00 UAH
UA-2023-01-12-005156-a eef5d78cbe754c1ab0b8cfbb9d7bafcf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Мустафаєва

+380442343056 tender-dkl6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня №6 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської Міської Державної Адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26387019
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10
Контактна особа: Інна Мустафаєва
+380442343056
tender-dkl6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Тендерна документація

12 січня 2023 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Переможець 27 475,00
UAH з ПДВ
12 січня 2023 13:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 15:10
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2024 15:06
Дод.уг.1 до дог.112 зменшення 2023 рік.pdf зміни до договору
09 січня 2024 15:00
112 UA-2023-01-12-005156-a.PDF укладений
12 січня 2023 13:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів 1 послуга 27 475,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору: 1. Пункт 2.2 викласти в наступній редакції: Орієнтовна сума договору складала 27 475,00 грн., в т.ч.ПДВ-4 579,16 грн. Знята сума договору: 5 380,00 грн, в т. ч. ПДВ-896,67 грн. Загальна сума договору складає: 22 095,00 грн., в т. ч. ПДВ-3 682,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів 1 послуга 22 095,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 22 095,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 682,50 UAH)