Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361661 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А |
Контактна особа: |
Євген Забишний +380675318760 tendervoda1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 16 703 457,46 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 167 034,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 150 000,00 грн. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: КП ПОР «Полтававодоканал», код за ЄДРПОУ 03361661, ІПН 033616616014, Свідоцтво платника ПДВ №23478399, Контактний телефон: (0532) 506411, р/р UA263281680000000026008724141 в ПАТ «МТБ Банк» м. Чорноморськ МФО 328168. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 150 000,00 грн в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 08:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 08:28 |
ТД роботи Миру.docx | |
12 січня 2023 08:28 |
Додаток 3 роботи Миру Проект Договору.doc | |
12 січня 2023 08:28 |
Додаток 1 роботи Миру кваліфікаційні критерії.docx | |
12 січня 2023 08:28 |
Додаток_2_роботи_Миру_(технiчнi_характеристики).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000054 ● 803ead6086804fdab34a58793c39aade
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-01-12-000189-a 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-24 19:19:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектора «Левада» КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» по вул. Миру,36 в м. Полтава» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-12-000189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі приватного підприємства «Монтажна компанія «Мегатех» (далі – ПП «МК «Мегатех») відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При цьому, згідно з пунктом 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Слід зазначити, що недоліки, які спричинили відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «МК «Мегатех» зазначені у протокольному рішенні Замовника за номером UA-2023-01-12-000189-a-P-R-V від 23.01.2023, а саме – невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та відсутність у складі тендерної пропозиції учасника інформації та документів, подання яких передбачалося тендерною документацією.
У зв’язку з чим просимо надати пояснення про причини, що завадили розміщенню Замовником в електронній системі закупівель, відповідно до вимог пункту 40 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «МК «Мегатех» таких невідповідностей та пропозицією надати документи, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 15:16:58
Відповідь на звернення
Відповідь на запит про надання пояснень:
1. Щодо першого питання запиту.
Фізичні обсяги робіт, та умови їх виконання, визначені на підставі акту за результатами обстеження об’єкту та дефектного акту складеного інженерно-технічними працівниками замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно кошторисної документації, розробленої відповідно до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Також з метою визначення оптимальних вимог до предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості, замовником проведено ринкові консультації шляхом направлення учасникам ринку відповідних запитів з описом необхідних/бажаних вимог до предмета закупівлі. Так, Замовником отримано щонайменше 3 комерційні пропозиції, які було використано для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснений методом порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку згідно отриманих цінових пропозицій та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та комерційні пропозиції додаються.
2. Щодо другого питяння запиту.
Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі приватного підприємства «Монтажна компанія «Мегатех» (далі – ПП «МК «Мегатех») відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Слід зазначити, що Додатком 2 до Тендерної документації Замовника визначені технічні, якісні та кількістні характеристики на закупівлю робіт по об'єкту: Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектора "Левада" КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" по вул. Миру, 36 в м. Полтава. Відомості про матеріально-технічні ресурси (Мінімальні вимоги щодо наявності необхідної будівельної техніки) визначені Розділом II. Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів по об'єкту: Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектора "Левада" КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" по вул. Миру, 36 в м. Полтава. Зміна або невідповідність обладнання/техніки, що визначені проектно кошторисною документацією, призведе до зміни технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
З огляду на наявність невідповідностей в документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, які не підлягають виправленню Учасником протягом 24 годин, тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню без застосування даного механізму.
Тендерна документація щодо умов проведення тендеру, вимог до учасників, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, на що вказують норми пункту 31 частини першої статті 1 Закону(Технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі Визначені у Додатку 2 до Тендерної документації).
Тендерна пропозиція ПП «МК «Мегатех» оприлюднена для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 18:31:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектора «Левада» КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» по вул. Миру,36 в м. Полтава» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-12-000189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог пункту 1.1 частини 1 розділу 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Профі-Стайл» (далі – ТОВ «БФ «Профі-Стайл») у складі тендерної процедури надав довідку від 18.01.2023 № 24 з інформацією про наявність, зокрема матеріально-технічної бази за договором оренди від 01.01.2023 № 3/23, укладеним між ТОВ «БФ «Профі-Стайл» і товариством з обмеженою відповідальністю «Ленд південь 2007» (далі – сторони), та акт прийому-передачі приміщення до нього.
Згідно з пунктом 1.2 розділу 1 договору оренди від 01.01.2023 № 3/23 договір набирає чинності з дати підписання сторонами цього договору та акту прийому-передачі приміщення і діє до 31.12.2025 включно, а в частині оплати наданих послуг – до повного виконання зобов’язання орендарем (ТОВ «БФ «Профі-Стайл»). Акт прийому-передачі до вказаного договору засвідчений сторонами 01.01.2023.
При цьому, договір оренди від 01.01.2023 № 3/23 (строк дії з 01.01.2023-31.12.2025 включно) нотаріально не засвідчений.
У зв’язку з чим просимо пояснити, яким чином тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БФ «Профі-Стайл» визначено такою, що відповідає вимогам пункту 1.1 частини 1 розділу 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації, за відсутності у складі пропозиції зазначеного учасника нотаріального засвідченого договору оренди від 01.01.2023 № 3/23.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 10:08:45
Відповідь на звернення
Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації Замовника «Технічні, якісні та кількістні характеристики на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт аварійної ділянки самопливного каналізаційного колектора «Левада» КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» по вул. Миру,36 в м. Полтава», учасник у складі сваоєї тендерної пропозиції повинен подати копії документів, що підтверджують право властності або право користування складськими приміщеннями (ангарами). Також згідно п.4.4 Розділу 1. Загальні положення до тендерної документації, строк поставки товарів, виконання робіт та надання послуг становить до 31.12.2023 року (включно).
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник, згідно Додатку1 до тендерної документації, має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Профі-Стайл» (далі – ТОВ «БФ «Профі-Стайл») у складі тендерної процедури надав довідку від 18.01.2023 № 24 з інформацією про наявність, зокрема матеріально-технічної бази за договором оренди від 01.01.2023 № 3/23, укладеним між ТОВ «БФ «Профі-Стайл» і ТОВ «Ленд південь 2007» (далі – сторони), та акт прийому-передачі приміщення до нього. Згідно з пунктом 1.2 розділу 1 договору оренди від 01.01.2023 № 3/23 договір набирає чинності з дати підписання сторонами цього договору та акту прийому-передачі приміщення і діє до 31.12.2025 включно, а в частині оплати наданих послуг – до повного виконання зобов’язання орендарем (ТОВ «БФ «Профі-Стайл»). Акт прийому-передачі до вказаного договору засвідчений сторонами 01.01.2023. При цьому, договір оренди від 01.01.2023 № 3/23 (строк дії з 01.01.2023-31.12.2025 включно) нотаріально не засвідчений. Відповідно до статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається в письмовій формі та підлягає нотаріальному посвідченню в разі, якщо його укладено строком на три і більше років. Проте у ч.1 ст. 254 Цивільного кодексу України вказано, що строк, визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку, тобто закінчення трирічного строку дії договору, який починається 01 січня 2023 року спливає 01 січня 2026 року, отже тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «БФ «Профі-Стайл» відповідає вимогам пункту 1.1 частини 1 розділу 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації, за відсутності необхідності нотаріального засвідчення договору оренди від 01.01.2023 № 3/23.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку про результати моніторингу закупівлі проведеного Державною аудиторською службою України Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору.
2023-03-16 13:40:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог пункту 40 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «МК «Мегатех» виявлених невідповідностей та наданням відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог пункту 40 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «МК «Мегатех» виявлених невідповідностей та наданням відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією.) • усунуто
Усунуто
2023-03-22 16:28:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МЕГАТЕХ" |
13 439 912,76
UAH з ПДВ
|
13 439 912,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОФІ-СТАЙЛ" |
14 847 144,44
UAH з ПДВ
|
14 847 144,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МЕГАТЕХ" #41972777 |
Відхилено |
13 439 912,76
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 17:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОФІ-СТАЙЛ" #43405580 |
Переможець |
14 847 144,44
UAH з ПДВ
|
25 січня 2023 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 13:36
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
16 березня 2023 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 09:17
|
Договор капремонт кан.колектора вул Миру 36.pdf | укладений |
07 лютого 2023 09:16
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання вимог висновку про результати моніторингу закупівлі проведеного Державною аудиторською службою України Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. |