Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23568683 |
Вебсайт: | https://slavosvita.com/ |
Місцезнаходження: | 07101, Україна , Київська обл., місто Славутич, Бакинський квартал, б.15 |
Контактна особа: |
Оксана Смисліна +380457924501 smyslina.ok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 00:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 307 423,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 537,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються Покупцем протягом 21 робочого дня після отримання товару та підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 21 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 00:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 00:25 |
Додаток 5 (інші документи) овочі.docx | |
12 січня 2023 00:25 |
додаток 7 (згода з умовами договору) овочі.docx | |
12 січня 2023 00:25 |
Додаток 3 (ст.16) овочі.docx | |
12 січня 2023 00:25 |
Тендерна документація (овочі).doc | |
12 січня 2023 00:25 |
Додаток 9 (овочі).docx | |
12 січня 2023 00:25 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція) овочі.docx | |
12 січня 2023 00:25 |
Додаток 4 (ст.17) овочі.docx | |
12 січня 2023 00:25 |
Додаток 8 (обробка персональних даних) овочі.docx | |
12 січня 2023 00:25 |
Протокол 06 від 11.01.2023 (ВТ овочі, фрукти, горіхи).docx | |
12 січня 2023 00:25 |
Додаток 6 проект договору (овочі).docx | |
12 січня 2023 00:25 |
Додаток 2 Технічні,якісні та інші характеристики (овочі).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-27-000006 ● 8dfbc5ee2bc94e54ae6d82fc92c8aa0d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2023 № 30-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.04.2023 № 30-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-01-12-000020-a 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-27 13:48:54
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Свіжі овочі, фрукти та горіхи для закладів освіти та Центру «Родинний затишок» м. Славутич (морква, буряк столовий, капуста білоголова, цибуля ріпчаста в т. ч. зелена, редис, помідори, огірки, баклажани, перець, кабачки, часник, гарбуз, зелень (петрушка, кріп), горіхи, яблуко, абрикос, лимон, слива, виноград, персик, черешня, апельсин, груша, вишня, смородина, мандарин, банан, полуниця, малина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-000020-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-02 16:42:57
надання поснення на запит по закупівлі UA-2023-01-12-000020-a
Добрий день.
Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі Замовник) розглянуто запит про надання пояснення, отриманого від Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (наказ від 26.04.2023 № 30-з), який надійшов у процесі проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Свіжі овочі, фрукти та горіхи для закладів освіти та Центру «Родинний затишок» м. Славутич (морква, буряк столовий, капуста білоголова, цибуля ріпчаста в т. ч. зелена, редис, помідори, огірки, баклажани, перець, кабачки, часник, гарбуз, зелень (петрушка, кріп), горіхи, яблуко, абрикос, лимон, слива, виноград, персик, черешня, апельсин, груша, вишня, смородина, мандарин, банан, полуниця, малина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-000020-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року (зі змінами), далі - Закон, тендерна документація розробляється замовником і повинна містити в собі перелік відомостей, визначених статтею 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Також відповідно до ст.23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи наведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником для планування закупівлі товару «Свіжі овочі, фрукти та горіхи для закладів освіти та Центру «Родинний затишок» м. Славутич (морква, буряк столовий, капуста білоголова, цибуля ріпчаста в т. ч. зелена, редис, помідори, огірки, баклажани, перець, кабачки, часник, гарбуз, зелень (петрушка, кріп), горіхи, яблуко, абрикос, лимон, слива, виноград, персик, черешня, апельсин, груша, вишня, смородина, мандарин, банан, полуниця, малина)» для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були використані наступні нормативно-правові акти щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, пакування, маркування, транспортування, приймання та зберігання, діючих на момент проведення закупівлі:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (із змінами);
- Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 року № 2639-VIII (із змінами);
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 №2042-VIII (із змінами);
- Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затв. Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №298/227 від 17.04.2006 року;
- Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затв. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 року №2208;
- постанова КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 №305;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15 червня 1965 № П-6;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966 № П-7;
- Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі;
- ISO 22000:2007 або ISO 22000:2005, або ISO 22000:2018 або інші документи, які підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі;
- Державні стандарти (ДСТУ 3234-95, ДСТУ 7035:2009, ДСТУ 7033:2009, ДСТУ 7037:2009, ДСТУ 2789-94 тощо).
2. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат за наступною формулою:
1) норма витрат в грамах на 1 дитину за віковою категорією х діто-дні = кількість продукту.
2) кількість продукту х ціна за одиницю = загальна вартість грн., з ПДВ.
Норми харчування, згідно з якими проводиться розрахунок, містяться в постанові КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року. Розрахунок додається.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), далі - Наказ 275, а саме:
1) визначено потребу в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах і з урахуванням запланованих поточних завдань замовника (відповідно затвердженої мережі закладів освіти на 2022/2023 навчальний рік) та із застосуванням вимог постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року;
2) відповідно до цього, з метою визначення очікуваної вартості, проведено аналіз ринку, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції (silpo.ua, atbmarket.com, fora.ua), сайт index.minfin.com.ua, де відбувається щоденний моніторинг цін на продукти харчування, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо), визначено середньоринкові ціни, з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів. Таблиця розрахунків додається.
4. З метою ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року, Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, у розділі «Державні закупівлі» за посиланням: https://www.slavosvita.com/20923/
З повагою,
Смисліна Оксана,
Спеціаліст 1-ї категорії,
фахівець з публічних закупівель
Управління освіти і науки Славутицької міської ради
Тел.: (04579) 2-45-01
E-mail: smyslina.ok@gmail.com
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 11:51:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Свіжі овочі, фрукти та горіхи для закладів освіти та Центру «Родинний затишок» м. Славутич (морква, буряк столовий, капуста білоголова, цибуля ріпчаста в т. ч. зелена, редис, помідори, огірки, баклажани, перець, кабачки, часник, гарбуз, зелень (петрушка, кріп), горіхи, яблуко, абрикос, лимон, слива, виноград, персик, черешня, апельсин, груша, вишня, смородина, мандарин, банан, полуниця, малина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-000020-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткової угоди № 1 до Договору та причини її не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 16:35:38
Про надання пояснень
Добрий день.
Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі Замовник) розглянуто запит про надання пояснення, отриманого від Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Свіжі овочі, фрукти та горіхи для закладів освіти та Центру «Родинний затишок» м. Славутич (морква, буряк столовий, капуста білоголова, цибуля ріпчаста в т. ч. зелена, редис, помідори, огірки, баклажани, перець, кабачки, часник, гарбуз, зелень (петрушка, кріп), горіхи, яблуко, абрикос, лимон, слива, виноград, персик, черешня, апельсин, груша, вишня, смородина, мандарин, банан, полуниця, малина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-000020-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питання, зазначеного у запиті:
1. Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (із змінами), (далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п.6 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року (зі змінами), (далі – Закон №922), договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
2. Відповідно до пункту 11 статті 10 Закону №922, замовники самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднюють в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону.
Поряд з цим, норми ч.5 ст.41 Закону №922 застосовуються у разі зміни істотних умов договору про закупівлю.
Частина 5 статті 41 Закону №922 - це імперативна норма. Тобто вісім підстав частини 5 статті 41 Закону (та п. 19 Особливостей) - це виключний перелік підстав, а тому замовники не можуть вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю в будь-яких інших випадках.
3. Відповідно до ч.7 ст.41 Закону №922, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Подібна вимога викладена у п.19 Особливостей: у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
4. У свою чергу, відповідно до ч.1 ст.41 Закону №922, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
У пункті 17 Особливостей зазначається, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
При цьому статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
5. Відповідно до пункту 19 Особливостей, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
6. Додаткову угоду №1 від 01.02.2023 року до договору поставки товару №8 від 30.01.2023 року було укладено для виправлення технічної помилки, виявленої у розрахунковому рахунку постачальника, що не відноситься до істотних умов договору (додається).
Отже, у випадку необхідності змін умов договору про закупівлю, які не є істотними для даного договору, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України.
Водночас оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про такі зміни Законом та Особливостями не передбачено.
Схожу думку викладено у листі - роз’ясненні Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 14.08.2020 р. N 3304-02/50563-01 «Щодо оприлюднення інформації про внесення змін до договору закупівлі» (додається).
_____________________
З повагою,
Смисліна Оксана,
Спеціаліст 1-ї категорії,
фахівець з публічних закупівель
Управління освіти і науки Славутицької міської ради
Тел.: (04579) 2-45-01
E-mail: smyslina.ok@gmail.com
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 15:08:57
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Свіжі овочі, фрукти та горіхи для закладів освіти та Центру «Родинний затишок» м. Славутич (морква, буряк столовий, капуста білоголова, цибуля ріпчаста в т. ч. зелена, редис, помідори, огірки, баклажани, перець, кабачки, часник, гарбуз, зелень (петрушка, кріп), горіхи, яблуко, абрикос, лимон, слива, виноград, персик, черешня, апельсин, груша, вишня, смородина, мандарин, банан, полуниця, малина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-000020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
В яких файлах (документах), що завантажені в електронній системі закупівель у тендерній пропозиції учасника фізичної особи –підприємця Бубен Інна Дем’янівна містяться сертифікати відповідності, та/або посвідчення про якість, та/або декларації виробника, або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3.1 Додатку № 2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 16:50:37
Про надання пояснень.
Добрий день.
Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі Замовник) розглянуто запит про надання пояснення, отриманий від Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Свіжі овочі, фрукти та горіхи для закладів освіти та Центру «Родинний затишок» м. Славутич (морква, буряк столовий, капуста білоголова, цибуля ріпчаста в т. ч. зелена, редис, помідори, огірки, баклажани, перець, кабачки, часник, гарбуз, зелень (петрушка, кріп), горіхи, яблуко, абрикос, лимон, слива, виноград, персик, черешня, апельсин, груша, вишня, смородина, мандарин, банан, полуниця, малина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-12-000020-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питання, зазначеного у запиті.
Відповідно до вимог ч.2 ст.32 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771 (із змінами), (далі – Закон №771), сертифікація харчових продуктів необов’язкова.
При цьому слід врахувати, що наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №451 від 06.05.2015 р. «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України зі стандартизації, метрології та сертифікації» було скасовано обов'язкову сертифікацію харчової продукції в Україні. Відповідно до наказу, з 20.09.2015 скасовується реєстрація сертифікатів щодо харчової продукції в державній системі сертифікації, а також припиняється оформлення санітарно-епідеміологічних висновків (СЕВ).
Також відповідно до абз.10 ч.1 ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 р. № 124 (із змінами), документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Отже визначена замовником вимога про надання учасником сертифікату відповідності та/або посвідчення про якість та/або декларації виробника містить у собі потребу в отриманні документу, який би підтверджував відповідність запропонованого учасником товару.
Під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель учасником закупівлі було надано дані щодо якості та походження продуктів харчування, викладені у файлі «3 експертні висновки».pdf, що містить в собі наступні документи:
- експертний висновок №20/1-20/21 від 17.01.2023 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: перець, кабачки, часник, гарбуз, петрушка, кріп, горіхи;
- експертний висновок №20/1-20/21 від 17.01.2023 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: яблука, лимон, виноград, апельсин, груша, мандарин, банан;
- експертний висновок №20/1-20/21 від 17.01.2023 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: морква, буряк ст., капуста бк, цибуля, цибуля перо, помідори, огірки;
- експертний висновок №13/1-13/7 від 02.08.2022 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: морква, буряк, капуста, цибуля, огірки, яблука, сливи;
- експертний висновок №13/8-13/12 від 02.08.2022 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: часник, персик, помідор, смородина, вишня;
- експертний висновок №11 від 15.12.2022 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: малина;
- експертний висновок №11/1-11/2 від 19.01.2022 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: редис, полуниця;
- експертний висновок №8/1-8/3 від 23.05.2022 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: огірки, помідори, редис;
- експертний висновок №11/1-11/4 від 04.07.2022 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: черешня, банани, томати, огірки;
- експертний висновок №б/н від 07.07.2022 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: помідори, лимони, апельсин, персик, абрикос;
- експертний висновок №12/1-12/8 від 19.09.2022 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: персик, помідори, виноград, перець, баклажан, кабачки, цибуля;
- експертний висновок №12/8 від 19.09.2022 р., виданий Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи №10 Чернігівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів на продукти рослинного походження: морква.
Надані учасником закупівлі документи підтверджують місце походження продуктів харчування, які потенційно є предметом закупівлі, а саме: Україна, м. Чернігів.
Тому під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідно до п.3.1. Додатку №2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, замовником було прийнято до уваги дані щодо якості та походження продуктів харчування.
Також учасником закупівлі задля підтвердження безпечності та якості запропонованих товарів гарантовано, що кожна партія товару при поставці буде супроводжуватися відповідними документами, передбаченими чинним законодавством України (відповідний гарантійний лист №23/25 від18.01.2023 р. розміщено учасником під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у файлі «29 Гарантійний лист документи.pdf»).
Зважаючи на викладене, надані учасником закупівлі документи є достатніми документами, які підпадають під вимогу, визначену у п.3.1. Додатку №2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, а саме в частині «інше документальне підтвердження продуктів харчування, що є предметом закупівлі».
_____________________
З повагою,
Смисліна Оксана,
Спеціаліст 1-ї категорії,
фахівець з публічних закупівель
Управління освіти і науки Славутицької міської ради
Тел.: (04579) 2-45-01
E-mail: smyslina.ok@gmail.com
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець БУБЕН ІННА ДЕМ'ЯНІВНА |
3 293 793,92
UAH з ПДВ
|
3 293 793,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець БУБЕН ІННА ДЕМ'ЯНІВНА #2215913105 |
Переможець |
3 293 793,92
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2023 10:25
|
ДУ №3 до договору 8 від 30.01.2023 (свіжі овочі, фрукти).pdf | зміни до договору |
19 травня 2023 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2023 19:56
|
ДУ №2 до договору 8 від 30.01.2023 (свіжі овочі, фрукти).pdf | зміни до договору |
15 березня 2023 19:44
|
Протокол 61 від 14.03.2023 (зміни в договори).docx | зміни до договору |
15 березня 2023 19:44
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 12:59
|
Договір 8 від 30.01.2023 (свіжі овочі).pdf | укладений |
31 січня 2023 12:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Морква | 4050 | кілограм |
25,00
UAH
|
Буряк столовий | 3401.446 | кілограм |
20,00
UAH
|
Капуста білоголова | 3912 | кілограм |
20,00
UAH
|
Цибуля ріпчаста | 4516 | кілограм |
30,00
UAH
|
Цибуля зелена | 967 | кілограм |
50,00
UAH
|
Редис | 489 | кілограм |
50,00
UAH
|
Помідори свіжі | 4346 | кілограм |
60,00
UAH
|
Огірки свіжі | 2818 | кілограм |
60,00
UAH
|
Баклажани | 1103 | кілограм |
80,00
UAH
|
Перець свіжий | 1585 | кілограм |
80,00
UAH
|
Кабачки свіжі | 1203 | кілограм |
30,00
UAH
|
Часник | 330 | кілограм |
100,00
UAH
|
Ґарбуз | 992 | кілограм |
25,00
UAH
|
Зелень (петрушка, кріп) | 592 | кілограм |
150,00
UAH
|
Горіхи | 10 | кілограм |
300,00
UAH
|
Яблуко | 8610 | кілограм |
22,00
UAH
|
Абрикос | 114 | кілограм |
60,00
UAH
|
Лимон | 1072 | кілограм |
60,00
UAH
|
Слива | 2403 | кілограм |
35,00
UAH
|
Виноград | 4875 | кілограм |
80,00
UAH
|
Персик | 978 | кілограм |
80,00
UAH
|
Черешня | 238 | кілограм |
70,00
UAH
|
Апельсин | 3982 | кілограм |
70,00
UAH
|
Груша | 2198 | кілограм |
50,00
UAH
|
Вишня | 248 | кілограм |
40,00
UAH
|
Смородина | 228 | кілограм |
40,00
UAH
|
Мандарин | 3586 | кілограм |
70,00
UAH
|
Банан | 6203 | кілограм |
80,00
UAH
|
Полуниця | 150 | кілограм |
70,00
UAH
|
Малина | 155 | кілограм |
80,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла необхідність внесення змін в договори, укладені за результатами відкритих торгів з особливостями, де були враховані річні потреби центру «Родинний затишок», а саме: коригування назв та вартості договорів, і вилучення запланованих обсягів споживання даного закладу до кінця 2023 року, з урахуванням вже спожитого. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.19 Особливостей (постанова КМУ 1178), підпункту 2 пункту 13.1. Договору поставки товару № 8 від 30.01.2023 р., звернення постачальника від 26.04.2023 р., Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової плати серія ЧН № 053032 № ЧК-135 від 24 квітня 2023 року щодо визначення рівня середньо-ринкових роздрібних цін станом на 30.01.2023 р. та на 24.04.2023 р. (у порівнянні) на окремі продукти харчування, сторони дійшли взаємної згоди щодо збільшення ціни на моркву та цибулю ріпчасту та відповідне зменшення обсягів закупівлі цих товарів. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |