Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Заліщицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44014833 |
Місцезнаходження: | 48601, Україна , Тернопільська обл., місто Заліщики, вулиця Степана Бандери, 40 |
Контактна особа: |
Берегулько Володимир Романович +380983498277 44014833@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2023 23:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 600 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 001,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2023 23:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2023 23:16 |
крупи.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-19-000011 ● de429f9a5c784fae8c896ac2ef157a07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2023 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2023 № 33-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 19.04.2023 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-01-11-009177-a від 11.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 15:56:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Крупи», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-11-009177-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-24 11:19:08
відповідь
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проведеної минулорічної процедури закупівлі за аналогічним предметом закупівлі (підтвердними документами є затверджена минулорічна тендерна документація) Розмір бюджетного призначення визначений шляхом добутку необхідної кількості на середню ціну за од. Визначення ціни здійснено на підставі запитів постачальників відповідної категорії товару, визначення кількості визначено на підставі минулорічного споживання із відповідним коригуванням. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщено на власному веб-сайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-24 16:55:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Крупи», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-11-009177-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації Замовником зазначено: «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ, ТУ). На підтвердження якості товару Учасники надають у складі пропозиції один з документів, що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, або інший документ)».
Аналізом пропозиції учасника ФОП Німець Ігор Васильович встановлено, що у його складі відсутні документи, що підтверджують якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, або інший документ) на пшеничну крупу «Артек», горох лущений, сочевицю, кускус.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину не відхилення пропозиції ФОП Німець І.В. як такої що не відповідає вимогам тендерної документації, або вказати файли у складі пропозиції у яких наявні документи до що підтверджує якість товару на пшеничну крупу «Артек», горох лущений, сочевицю, кускус.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-26 17:12:10
відповідь
тендерна документація не містить вимоги щодо надання документів якості по кожній позиції визначеній в технічному завданні, відповідно й причин для відхилення пропозиції немає.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-25 17:03:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Крупи» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-11-009177-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом встановлено, що Замовником у річному плані закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та повідомленні про намір укласти договір про закупівлю зазначено код предмета закупівель «ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», проте предметом закупівлі є «Крупи» та відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - «ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості».
Прошу пояснити чому при здійсненні закупівель «Круп» у річному плані закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та повідомленні про намір укласти договір про закупівлю зазначено код предмета закупівель «ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-26 17:09:44
відповідь
Виникла технічна помилка під час заповнення полів в оголошенні про торги та в річному плані
Надання інформації про усунення порушення замовником
виконання рекомендацій згідно висновку моніторингу
2023-05-04 19:23:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 та пункту 3 частини другої статті 33 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Німець Ігор Васильович |
546 000,00
UAH з ПДВ
|
546 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Німець Ігор Васильович #2338804077 |
Переможець |
546 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2023 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2023 23:00
|
ДУ крупи.pdf | укладений |
25 травня 2023 22:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 16:41
|
дог_51 німець ігор.pdf | укладений |
07 лютого 2023 16:35
|