Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Березнівський ліцей-інтернат спортивного профілю" Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 26406604 |
Місцезнаходження: | 34600, Україна , Рівненська обл., Рівненський район, м. Березне, ВУЛ. ЦІОЛКОВСЬКОГО БУД. 10 Б |
Контактна особа: |
Оксана Натяжко +30971882272 blisp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2023 20:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 226 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2023 20:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2023 20:17 |
ТД особливості риба (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-30-000028 ● 97282ef8794c4eb8bcd7511ad42498d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2023 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.01.2023 № 6
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.01.2023 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-11-008894-a 11.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-31 12:26:12
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-11-008894-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до п.1 розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи Замовника від 11.01.2023 (далі – Тендерна документація), Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації
Так, згідно з Додатком 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за аналогічним предметом закупівлі, не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
В складі тендерної пропозиції учасником ФОП Фурсяк Андрій надано копії двох договорів, які зазначені в довідці, проте, відсутні копії документів, що підтверджують їх виконання.
Також, в вищезазначеному Додатку встановлено вимогу щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, а саме: документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів).
Слід зазначити, що дана вимога також встановлена в Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме: постачання товару здійснюється автотранспортом Учасника, що може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту.
В складі тендерної пропозиції учасником ФОП Фурсяк Андрій надано документи на автотранспорт «RENO TRAFIC» вантажний малотоннажний фургон, що не підтверджує наявність спеціалізованого автотранспортного засобу.
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Фурсяк Андрій Вами не зафіксовано відсутність документів щодо підтвердження виконання аналогічних договорів, а також відсутність документального підтвердження спеціалізованого автотранспорту?
2. Замовником у розділі 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, зазначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель, а саме: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Документи, що подані ФОП Фурсяк Андрій, як переможець процедури закупівлі, не підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Відповідно до п.п. 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна документація не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Фурсяк Андрій відповідно до п.п.2 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-03 12:05:47
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі: «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, за номером ID: UA-2023-01-11-008894-a) повідомляємо, що у зв’язку із обмеженими строками проведення даної процедури закупівлі та з технічних причин (перебої інтернет-зв’язку та електричної енергії) і у зв’язку із відсутністю конкуренції Учасників, які могли б взяти участь в даній процедурі, а також з нагальною потребою придбання даного продукту харчування, було неуважно вивчено тендерну пропозицію ФОП Фурсяка Андрія Михайловича. Під час вибору переможця основним критерієм оцінки була ціна.
Після визначення переможця ФОП Фурсяк Андрій Михайлович, учасником було надано на паперових носіях Договір оренди машини рефрижератор, зведені накладні по виконанню своїх зобов’язань по договорам підписані в двохсторонньому порядку та підписанні електроним ключем документи переможця на електрону адресу Замовника.
Одночасно хочу повідомити, що провівши переговори з ФОП Фурсяк Андрій Михайлович, дійшли згоди розірвати договір №16 від 26.01.2023року за згодою двох сторін від 03.02.2023 року, у зв’язку з недотриманням законодавства у сфері державних закупівель у відповідності до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
- Довідка виконання своїх зобовязань цифровий підпис.pdf
- Довідка про корупцію Андрій 2023ифровий підпис.pdf
- довідка про несудимість Андрій 2023 цифровий підпис (1).pdf
- договір оренди машини.pdf
- дод угода до аналог договору.pdf
- Дод угода на розірвання договору.pdf
- Зведена накладна 1.pdf
- Зведена накладна 2.pdf
- Лист-відгук 1.pdf
- лист-відгук 2.pdf
- Техпаспорт на машину рефрежератор.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Фурсяк Андрій |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
225 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Фурсяк Андрій #3117323279 |
Переможець |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2023 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 13:21
|
Дод угода на розірвання договору 16.pdf | укладений |
03 лютого 2023 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 18:27
|
Договір риба.pdf | укладений |
26 січня 2023 18:25
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 січня 2023 — 03 лютого 2023 |
Сума оплати за договором: |
28 500,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Розірвано договір за згодою обох Сторін (згідно статті 651, 654 Цивільного кодексу України, положень ЗУ "Про публічні закупівлі, п.7.2 Договору №16 від 26.01.2023р.) |