Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Міжгірської селищної ради (код ДК 021:2015 – 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2023-01-11-008470-a ● 1e89ae7b698240d889d3fd10bb4bcfcc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міжгірська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04350910 |
Місцезнаходження: | 90000, Україна , Закарпатська обл., Міжгірський р-н, смт. Міжгір'я, Вул. Шевченка, будинок 77 |
Контактна особа: |
Тетяна Горова +380967779863 zakupki_tf@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2023 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 75000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Категорія замовника згідно статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - орган місцевого самоврядування. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою. Послуги повинні відповідати нормам чинного законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Міжгірської селищної ради (код ДК 021:2015 – 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 11:50 |
ТД зі змінами-27.01.2023.doc | |
27 січня 2023 11:50 |
Перелік змін-27.01.2023.doc | |
25 січня 2023 20:05 |
Перелік змін-25.01.2023.doc | |
17 січня 2023 10:49 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція-зі змінами.docx | |
17 січня 2023 10:49 |
Додаток 5-Лист-згода з проєктом договору-зі змінами.docx | |
17 січня 2023 10:49 |
Додаток 2- Проєкт договору-зі змінами.docx | |
17 січня 2023 10:49 |
Додаток 3 - Технічне завдання-зі змінами.docx | |
17 січня 2023 10:49 |
Перелік змін.doc | |
11 січня 2023 17:37 |
Додаток 4-Перелік документів-ст.17 Закону.docx | |
11 січня 2023 17:37 |
Додаток 6-Лист-згода на обробку персональних даних.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-11-008470-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 13 січня 2023 20:40
Усунення порушень у вимогах тендерної документації
Шановний Замовнику, після ознайомлення з вимогами тендерної документації по закупівлі (далі – ТД) маємо до Вас наступні запитання та вимоги:
1. Відповідно до пп. 5.3 п.5 Розділу 3 ТД на підтвердження відповідності учасник повинен надати:
«5.3.1. Довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), що виконувалися за період із 2020 року до 2022 року (включно), із зазначенням найменування контрагента за кожним договором, предмета договору, його контактного номера телефона, номера договору та дати його укладення, терміну виконання договору, категорії контрагента у розумінні тендерної документації (суб’єкти господарювання державного сектору економіки (державні та комунальні підприємства, установи, організації, господарські товариства (в т.ч. державні акціонерні товариства), органи державної влади та місцевого самоврядування тощо)), кількості та площі земельних ділянок (лісогосподарського призначення), завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
Під аналогічним договором слід вважати договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі, а саме: розроблення документації із землеустрою, результатом якої є формування земельних ділянок лісогосподарського призначення, з метою передачі їх у постійне користування».
Предметом даної закупівлі є: «Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Міжгірської селищної ради, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками (код ДК 021:2015 – 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)».
Вичерпний перелік видів документації із землеустрою встановлений ст. 25 Закону України «Про землеустрій» та не містить такого виду, як «технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками». Дана норма Закону передбачає лише «технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель».
Виходячи із зазначеного просимо уточнити, які саме види документації із землеустрою відповідно до ст. 25 Закону України «Про землеустрій» повинні бути розроблені Учасником за наданими аналогічними договорами? Чи вважатиметься належним підтвердженням наявності аналогічного досвіду надання договорів на надання послуг/виконання робіт з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки?
Зважаючи на предмет закупівлі, виконавець за укладеним по результатам даної закупівлі договором повинен буде розробити технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель, тому просимо усунути невідповідність між «поняттям аналогічного договору» та «предметом закупівлі», та приписами ст.25 вищенаведеного Закону і визначити, що:
«Під аналогічним договором слід вважати договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі, а саме: розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель лісогосподарського призначення».
2. Відповідно до пп. 5.3 п.5 Розділу 3 ТД на підтвердження відповідності учасник повинен надати:
«5.3.5. Позитивний лист–відгук від контрагентів, зазначених у довідці згідно з підпунктом 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, а також з інформацією про відсутність пред’явлених позовів та претензій кожного контрагента, у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань (відгук надається не раніше дати оголошення закупівлі)».
Зазначаємо про неправомірність та дискримінаційність вимоги щодо надання листа-відгуку не раніше дати оголошення закупівлі.
Замовником вимагається підтвердження аналогічного досвіду за період із 2020 по 2022 рік (включно), проте листи-відгуки повинні бути датовані не раніше дати оголошення закупівлі, тобто 11.01.2023.
Жоден Замовник робіт/послуг взагалі не зобов’язаний надавати виконавцеві лист-відгук після виконання договору, а тим паче надавати його неодноразово, під кожну окрему закупівлю та з певними вимогами до його змісту. Надання листа-відгуку є ПРАВОМ Замовника. Зазвичай, даний документ отримується Виконавцем робіт/послуг одразу після виконання відповідного договору із змістом на розсуд Замовника (бо не існує законодавчо затвердженої обов’язкової форми), і датований буде 2020-2022 роками, як це вимагається для аналогічних договорів.
Звертаємо вашу увагу, що Рішеннями АМКУ неодноразово вимоги щодо дати листа-відгуку визнавалися такими, що порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Наприклад, Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595, закупівля UA-2021-08-06-003238-a. Замовників було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних положень та порушень вимог Закону.
З огляду на зазначене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу ТД щодо надання листа-відгуку не раніше дати оголошення закупівлі і з певними вимогами до його змісту, встановивши, що учасник повинен надати:
«5.3.5. Позитивний лист–відгук від контрагентів, зазначених у довідці згідно з підпунктом 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів».
3. Відповідно до п. 7 Розділу 3 ТД встановлена така вимога:
«На виконання вимог Наказу Центрального управління Служби Безпеки України від 23.06.2022 № 159 «Про затвердження Порядку видачі спеціальних дозволів на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, їх обліку та зберігання», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, виданого регіональним органом Служби Безпеки України, який проводив перевірку, та де планується виконання топографо-геодезичних вишукувань (регіональним органом Служби Безпеки України)».
Вимагаємо усунути цю вимогу з ТД, оскільки вона скасована Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення системи оформлення прав оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення та удосконалення законодавства щодо охорони земель» № 2698-IX від 19.10.2022 року, а саме: підпункт 19 пункту 27 Перехідних положень Земельного Кодексу України, яким було передбачено отримання спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, виключений.
Отже, вимагати від Учасників надання спеціального дозволу СБУ на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану є неправомірним, тому вимагаємо виключити дану вимогу зі змісту тендерної документації.
4. Відповідно до п. 1 Розділу 3 ТД від учасників вимагається надання:
«13. Копію сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Вимоги до сфери сертифікації: надання інженерних послуг та пов’язаних із ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12».
Просимо роз’яснити, чи може Учасник на виконання зазначеної вимоги надати копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»)? Чи буде у такому випадку дана процитована вимога п. 1 Розділу 3 ТД вважатися виконаною (дотриманою) Учасником?
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до пп. 5.3 п.5 Розділу 3 ТД на підтвердження відповідності учасник повинен надати:
«5.3.1. Довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), що виконувалися за період із 2020 року до 2022 року (включно), із зазначенням найменування контрагента за кожним договором, предмета договору, його контактного номера телефона, номера договору та дати його укладення, терміну виконання договору, категорії контрагента у розумінні тендерної документації (суб’єкти господарювання державного сектору економіки (державні та комунальні підприємства, установи, організації, господарські товариства (в т.ч. державні акціонерні товариства), органи державної влади та місцевого самоврядування тощо)), кількості та площі земельних ділянок (лісогосподарського призначення), завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
Під аналогічним договором слід вважати договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі, а саме: розроблення документації із землеустрою, результатом якої є формування земельних ділянок лісогосподарського призначення, з метою передачі їх у постійне користування».
Предметом даної закупівлі є: «Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Міжгірської селищної ради, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками (код ДК 021:2015 – 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)».
Вичерпний перелік видів документації із землеустрою встановлений ст. 25 Закону України «Про землеустрій» та не містить такого виду, як «технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками». Дана норма Закону передбачає лише «технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель».
Виходячи із зазначеного просимо уточнити, які саме види документації із землеустрою відповідно до ст. 25 Закону України «Про землеустрій» повинні бути розроблені Учасником за наданими аналогічними договорами? Чи вважатиметься належним підтвердженням наявності аналогічного досвіду надання договорів на надання послуг/виконання робіт з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки?
Зважаючи на предмет закупівлі, виконавець за укладеним по результатам даної закупівлі договором повинен буде розробити технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель, тому просимо усунути невідповідність між «поняттям аналогічного договору» та «предметом закупівлі», та приписами ст.25 вищенаведеного Закону і визначити, що:
«Під аналогічним договором слід вважати договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі, а саме: розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель лісогосподарського призначення».
2. Відповідно до пп. 5.3 п.5 Розділу 3 ТД на підтвердження відповідності учасник повинен надати:
«5.3.5. Позитивний лист–відгук від контрагентів, зазначених у довідці згідно з підпунктом 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, а також з інформацією про відсутність пред’явлених позовів та претензій кожного контрагента, у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань (відгук надається не раніше дати оголошення закупівлі)».
Зазначаємо про неправомірність та дискримінаційність вимоги щодо надання листа-відгуку не раніше дати оголошення закупівлі.
Замовником вимагається підтвердження аналогічного досвіду за період із 2020 по 2022 рік (включно), проте листи-відгуки повинні бути датовані не раніше дати оголошення закупівлі, тобто 11.01.2023.
Жоден Замовник робіт/послуг взагалі не зобов’язаний надавати виконавцеві лист-відгук після виконання договору, а тим паче надавати його неодноразово, під кожну окрему закупівлю та з певними вимогами до його змісту. Надання листа-відгуку є ПРАВОМ Замовника. Зазвичай, даний документ отримується Виконавцем робіт/послуг одразу після виконання відповідного договору із змістом на розсуд Замовника (бо не існує законодавчо затвердженої обов’язкової форми), і датований буде 2020-2022 роками, як це вимагається для аналогічних договорів.
Звертаємо вашу увагу, що Рішеннями АМКУ неодноразово вимоги щодо дати листа-відгуку визнавалися такими, що порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Наприклад, Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595, закупівля UA-2021-08-06-003238-a. Замовників було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних положень та порушень вимог Закону.
З огляду на зазначене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу ТД щодо надання листа-відгуку не раніше дати оголошення закупівлі і з певними вимогами до його змісту, встановивши, що учасник повинен надати:
«5.3.5. Позитивний лист–відгук від контрагентів, зазначених у довідці згідно з підпунктом 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів».
3. Відповідно до п. 7 Розділу 3 ТД встановлена така вимога:
«На виконання вимог Наказу Центрального управління Служби Безпеки України від 23.06.2022 № 159 «Про затвердження Порядку видачі спеціальних дозволів на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, їх обліку та зберігання», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, виданого регіональним органом Служби Безпеки України, який проводив перевірку, та де планується виконання топографо-геодезичних вишукувань (регіональним органом Служби Безпеки України)».
Вимагаємо усунути цю вимогу з ТД, оскільки вона скасована Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення системи оформлення прав оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення та удосконалення законодавства щодо охорони земель» № 2698-IX від 19.10.2022 року, а саме: підпункт 19 пункту 27 Перехідних положень Земельного Кодексу України, яким було передбачено отримання спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, виключений.
Отже, вимагати від Учасників надання спеціального дозволу СБУ на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану є неправомірним, тому вимагаємо виключити дану вимогу зі змісту тендерної документації.
4. Відповідно до п. 1 Розділу 3 ТД від учасників вимагається надання:
«13. Копію сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Вимоги до сфери сертифікації: надання інженерних послуг та пов’язаних із ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12».
Просимо роз’яснити, чи може Учасник на виконання зазначеної вимоги надати копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»)? Чи буде у такому випадку дана процитована вимога п. 1 Розділу 3 ТД вважатися виконаною (дотриманою) Учасником?
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2023 17:35
Добрий день! Шановний заявнику, ми ознайомилися з Вашими вимогами щодо тендерної документації, в результаті чого повідомляємо наступне:
1. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо назви предмета закупівлі, відповідно до Ваших вимог. Крім того, вичерпний перелік необхідної документації за результатами надання послуг зазначений у Технічному завданні (Додаток № 3 до тендерної документації).
Щодо аналогічного договору повідомляємо, що під аналогічним договором буде вважатися договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі, а саме: розроблення документації із землеустрою, результатом якої є формування земельних ділянок лісогосподарського призначення. Фраза «з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками» з тендерної документації буде виключена.
2. Щодо позитивного листа-відгуку від контрагентів, інформуємо, що відповідні зміни будуть внесені Замовником до тендерної документації (тобто вимоги щодо терміну надання листа-відгуку буде відсутня).
3. Що стосується вимоги пункту 7 Розділу тендерної документації у частині подання учасником у складі тендерної пропозиції сканованої копії спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, виданого регіональним органом Служби Безпеки України, який проводив перевірку, та де планується виконання топографо-геодезичних вишукувань (регіональним органом Служби Безпеки України), то Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, відповідно до яких дану вимогу до Учасника буде усунуто.
4. Щодо наявності сертифіката – тендерною документацією (пункт 1 Розділу 3) чітко зазначено, який саме сертифікат вимагається Замовником. Тобто, наявність в Учасника сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Вимоги сфери сертифікації: надання інженерних послуг та пов’язаних із ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12» дозволить Замовнику обрати серед учасників переможця з високим рівнем організації робочого процесу, якістю обслуговування клієнтів та надійною системою документообігу, а отже – з високою якістю надання послуг. У зв’язку з цим, у разі наявності сертифіката, відмінного від запропонованого у тендерній документації, з метою встановлення дотримання Учасником усіх необхідних вимог державного стандарту, пропонуємо надати таблицю порівняння вимог, передбачених для отримання сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Вимоги сфери сертифікації: надання інженерних послуг та пов’язаних із ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12», з вимогами, передбаченими для сертифіката, що є в наявності в Учасника.
Крім того, необхідно звернути увагу, що відсутність обов'язкової сертифікації Учасника не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов закупівлі.
1. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо назви предмета закупівлі, відповідно до Ваших вимог. Крім того, вичерпний перелік необхідної документації за результатами надання послуг зазначений у Технічному завданні (Додаток № 3 до тендерної документації).
Щодо аналогічного договору повідомляємо, що під аналогічним договором буде вважатися договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі, а саме: розроблення документації із землеустрою, результатом якої є формування земельних ділянок лісогосподарського призначення. Фраза «з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками» з тендерної документації буде виключена.
2. Щодо позитивного листа-відгуку від контрагентів, інформуємо, що відповідні зміни будуть внесені Замовником до тендерної документації (тобто вимоги щодо терміну надання листа-відгуку буде відсутня).
3. Що стосується вимоги пункту 7 Розділу тендерної документації у частині подання учасником у складі тендерної пропозиції сканованої копії спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, виданого регіональним органом Служби Безпеки України, який проводив перевірку, та де планується виконання топографо-геодезичних вишукувань (регіональним органом Служби Безпеки України), то Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, відповідно до яких дану вимогу до Учасника буде усунуто.
4. Щодо наявності сертифіката – тендерною документацією (пункт 1 Розділу 3) чітко зазначено, який саме сертифікат вимагається Замовником. Тобто, наявність в Учасника сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Вимоги сфери сертифікації: надання інженерних послуг та пов’язаних із ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12» дозволить Замовнику обрати серед учасників переможця з високим рівнем організації робочого процесу, якістю обслуговування клієнтів та надійною системою документообігу, а отже – з високою якістю надання послуг. У зв’язку з цим, у разі наявності сертифіката, відмінного від запропонованого у тендерній документації, з метою встановлення дотримання Учасником усіх необхідних вимог державного стандарту, пропонуємо надати таблицю порівняння вимог, передбачених для отримання сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Вимоги сфери сертифікації: надання інженерних послуг та пов’язаних із ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12», з вимогами, передбаченими для сертифіката, що є в наявності в Учасника.
Крім того, необхідно звернути увагу, що відсутність обов'язкової сертифікації Учасника не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-01-11-008470-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАП", Код ЄДРПОУ:43525059
Дата подання: 26 січня 2023 17:23
Вимога про усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з вимогами Тендерної документації на закупівлю послуг: «Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Міжгірської селищної ради (код ДК 021:2015 – 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» були виявлені вимоги, що суперечать чинному законодавству України та звужують коло потенційних Учасників, що планують взяти участь у оголошеній закупівлі.
Відповідно до п. 5, п.п. 5.5, п.п.п. 5.2.1 Тендерної документації Учасник має підтвердити наявність не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів, які мають вищу освіту, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, що суперечить принципам публічних закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та суперечить нормам чинного законодавства України у сфері топографо-геодезичної та картографічної діяльності.
Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» встановлено що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Тобто нормами Закону встановлено, що виконавці зобов’язані мати за основним місцем роботи одного сертифікатного інженера-геодезиста для здійснення топографо-геодезичної діяльності.
Встановлюючи у Тендерній документації таку вимогу Замовник свідомо обмежує коло потенційних учасників закупівлі серед юридичних осіб, так як, відповідно до п. 5, п.п. 5.5, п.п.п. 5.2.3 Тендерної документації, Учасник-фізична особа має підтвердити наявність не менше 1-го сертифікованого інженера-геодезиста, який має вищу освіту, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, що відповідає встановленим Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» нормам щодо суб’єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
Антимонопольним комітетом України розглядались скарги на аналогічну вимогу Тендерної документації на користь Скаржника, наприклад рішення Антимонопольного комітету України № 5476 від 23.03.2020 року підтверджує дискримінаційність вищезазначеної вимоги.
Зважаючи на вищевикладене просимо Вас внести зміни до Тендерної документації шляхом внесення змін до п. 5, п.п. 5.5, п.п.п. 5.2.1 та п.п.п. 5.2.3 (для юридичних осіб) у наступній редакції:
«… не менше 1-го сертифікованого інженера-геодезиста, який має вищу освіту, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів;»
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з вимогами Тендерної документації на закупівлю послуг: «Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Міжгірської селищної ради (код ДК 021:2015 – 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» були виявлені вимоги, що суперечать чинному законодавству України та звужують коло потенційних Учасників, що планують взяти участь у оголошеній закупівлі.
Відповідно до п. 5, п.п. 5.5, п.п.п. 5.2.1 Тендерної документації Учасник має підтвердити наявність не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів, які мають вищу освіту, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, що суперечить принципам публічних закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та суперечить нормам чинного законодавства України у сфері топографо-геодезичної та картографічної діяльності.
Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» встановлено що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Тобто нормами Закону встановлено, що виконавці зобов’язані мати за основним місцем роботи одного сертифікатного інженера-геодезиста для здійснення топографо-геодезичної діяльності.
Встановлюючи у Тендерній документації таку вимогу Замовник свідомо обмежує коло потенційних учасників закупівлі серед юридичних осіб, так як, відповідно до п. 5, п.п. 5.5, п.п.п. 5.2.3 Тендерної документації, Учасник-фізична особа має підтвердити наявність не менше 1-го сертифікованого інженера-геодезиста, який має вищу освіту, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, що відповідає встановленим Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» нормам щодо суб’єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
Антимонопольним комітетом України розглядались скарги на аналогічну вимогу Тендерної документації на користь Скаржника, наприклад рішення Антимонопольного комітету України № 5476 від 23.03.2020 року підтверджує дискримінаційність вищезазначеної вимоги.
Зважаючи на вищевикладене просимо Вас внести зміни до Тендерної документації шляхом внесення змін до п. 5, п.п. 5.5, п.п.п. 5.2.1 та п.п.п. 5.2.3 (для юридичних осіб) у наступній редакції:
«… не менше 1-го сертифікованого інженера-геодезиста, який має вищу освіту, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів;»
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2023 10:50
Шановний Учаснику, інформуємо, шо Вашу вимогу з приводу кількості сертифікованих інженерів-геодезистів, які мають вищу освіту, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, буде задовільнено шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-11-008470-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ", Код ЄДРПОУ:34605133
Дата подання: 14 січня 2023 19:19
Дата подання: 14 січня 2023 19:19
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога щодо наявності аналогічних договорів щодо земельних ділянок лісогосподарського призначення унеможливлює нашу участь у даній закупівлі, чим порушує наші законні права та інтереси, а також принцип недискримінації учасників, що передбачений ст. 5 Закону.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 січня 2023 14:42
рішення від 17.01.2023 № 552.pdf
Дата публікації: 17 січня 2023 14:42
інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2023 № 764.pdf
Дата публікації: 24 січня 2023 11:36
рішення від 23.01.2023 № 764.pdf
Дата публікації: 25 січня 2023 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до ідентифікатора закупівлі UA-2023-01-11-008470-a, опублікованої на веб-порталі уповноваженого органу, Міжгірською селищною радою оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг: Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Міжгірської селищної ради (код ДК 021:2015 – 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (далі – тендерна документація).
Замовником, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольний комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 764-р/пк-пз від 23.01.2023 щодо розгляду скарги ТОВ «МОЯ ЗЕМЛЯ» від 14 січня 2023 року № UA-2023-01-11-008470-a.b2 на дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, внесено чергові зміни до тендерної документації (протокол від 25.01.2023 року), які оприлюднено 25 січня 2023 року (копії підтверджуючих документів додаються).
Вищезазначеними змінами Замовником виконано рішення Колегії АМКУ № 764-р/пк-пз від 23.01.2023 та вимоги ТОВ «МОЯ ЗЕМЛЯ», зазначені у скарзі.
Перелік документів:
1. Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації від 25.01.2023 року.
2. Перелік змін до тендерної документації від 25.01.2023 року.
3. Тендерна документація (зі змінами), затверджена 25.01.2023 року.
Дата виконання рішення замовником: 25 січня 2023 20:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ" |
962 500,00
UAH з ПДВ
|
962 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
1 874 000,00
UAH з ПДВ
|
1 874 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Юрістек Груп |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ" #34605133 |
Переможець |
962 500,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 10:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 лютого 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:57
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 7-1-02 від 13.02.2023.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2023 18:16
|
Додаткова угода № 1 від 21.04.2023.PDF | зміни до договору |
24 квітня 2023 18:15
|
Протокол-21.04.2023.PDF | зміни до договору |
24 квітня 2023 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 12:20
|
Договір № 7-1-02 від 13.02.2023.PDF | укладений |
13 лютого 2023 12:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору, у зв'язку з необхідністю продовження строку виконання зобов'язань щодо надання послуг, що документально підтверджено Виконавцем, і такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 7/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та відповідно - ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 7/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |