Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ТУРКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 32477328 |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., Турківський р-н, м. Турка, пл.РИНОК, будинок 26 |
Контактна особа: |
Микола Савчук +380665407287 kp_turka1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 348 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
17 січня 2023 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2023 15:35 |
Додаток 3 із змінами.docx | |
17 січня 2023 15:35 |
Тендерна із змінами.docx | |
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 2.docx | |
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 4.docx | |
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 1.docx |
17 січня 2023 15:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2023 15:35 |
Додаток 3 із змінами.docx
|
|||
17 січня 2023 15:35 |
Тендерна із змінами.docx
|
|||
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 2.docx
|
|||
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 4.docx
|
|||
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-01-000022 ● 8ded86e9fad643748c7999694b79e9e3
- Статус: вирішено ● Дата: 31 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 09:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2023 № 35
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 35.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-11-007105-a, 11.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-03 17:01:26
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-11-007105-a, яка проводиться Комунальним підприємством «Турківське житлово-комунальне управління» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Аналогічна умова міститься у частині 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-07 17:46:36
Відповідь
На поставлені питання надаємо наступні пояснення:
1.Закупівля проводилася на підставі наказу т.в.о керівника КП «Турківського житлово комунального управління» від 09.01.2023р. (наказ додається)
Обсяг визначена на підставі фактичних витрат палива за минулий рік (обґрунтування додається).
Ціна визначена на підставі моніторингу ринку та середньостатистичної ціни на паливо відповідно до сервісу («МІНФІН» https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2023-01/ ) станом на 11.01.2023 року
2.У звязку з відсутністю фінансування такий веб-сайт не був створений.
3.Документи по пункту 2 частини другої статті 41 переможцем тендерної закупівлі були долучено до тендерної пропозиції, а відповідно завірені документи будуть вимагатися при укладанні договору (додається).
На даний момент договір з переможцем тендерної закупівлі не був укладений.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю скасовано відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи №3 від 08.09.2023 року. Уповноважену особу Савчука Миколу Михайловича зобовязано пройти навчання з питань публічних закупівель до 01.08.2023 року.
2023-02-09 17:34:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей №1178, а також вимог пункту 51 Особливостей №1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей №1178, а також вимог пункту 51 Особливостей №1178) • усунуто
порушення усунено шляхом відміни тендеру
2023-03-31 10:10:18
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А 95 |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2023 15:35 |
Тендерна із змінами.docx |
17 січня 2023 15:35 |
Додаток 3 із змінами.docx |
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 1.docx |
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 4.docx |
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 2.docx |
17 січня 2023 15:35 |
Тендерна із змінами.docx
|
||
17 січня 2023 15:35 |
Додаток 3 із змінами.docx
|
||
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 1.docx
|
||
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 4.docx
|
||
11 січня 2023 15:51 |
Додаток 2.docx
|
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" #44426046 |
Переможець |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 18:42
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 16:00 |
Кінець періоду оскарження: | 19 лютого 2023 00:00 |
Дата відміни: | 19 лютого 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Виявлені під час моніторингу Державною аудиторською службою України порушення не можуть бути виправлені на даному етапі Закупівлі. |
08 лютого 2023 16:00
|
Електронний підпис |
08 лютого 2023 15:57
|
Протокол відміни тендеру.pdf |