Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32835966 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Дар'я Даниленко +30667839704 danylenko.czo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2023 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 січня 2023 00:20 |
Очікувана вартість: | 2 734 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає: 82 020,00 грн. (вісімдесят дві тисячі двадцять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 32835966 Юридична адреса: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: р/р UA 47 320478 0000026008924921805 банк: АБ "УКРГАЗБАНК" |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 82020 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2023 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2023 14:47 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
11 січня 2023 14:47 |
Тендерна документація.docx | |
11 січня 2023 14:47 |
Додаток 6_Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» надав забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагалося замовником, з усіма необхідними документами.
Зауваження щодо розбіжностей у даті договору (Договір № BG/U/03-2-00238 про надання гарантії від 18.01.2023 року у Довідці про грошове покриття а у банківській гарантії посилання на договір № BG/U/03-2-00238 про надання гарантії від 17.01.2023 року відноситься до технічних описок, які не впливають на суть документа та не впливають на ціну тендерної документації.
Виписка по особовим рахункам формується банком, в даній формі не передбачена дата договору, відповідно до якого надане грошове забезпечення наданої банківської гарантії.
В разі звернення до АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» банк готовий надати роз’яснення та уточнення щодо цих документів.
З врахуванням того що ні виписка по особовим рахункам, ні довідка про грошове покриття не є самою банківською гарантією ці документи підлягають виправленню відповідно до чинного законодавства про публічні закупівлі.
Зважаючи на вище викладене вимагаємо відмінити Рішення №6 від 26.01.2023 року про відхилення нашої пропозиції та надати можливість виправити технічні описки в установлений законодавством строк.
Відповідно до інформації, що вказаній в наданій банківський гарантії - Відомості про Договір, відповідно до якого видається Гарантія Банком: № BG/U/03-2-00238 про надання гарантії від 17.01.2023 року., коли у Довідці (файл 13 Довідка покриття.zip) зазначено, що «між АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» (МФО 380377, код за ЄДРПОУ 26547581) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАНЛЕГПРОМ", код за ЄДРПОУ 31862978 укладено Договір № BG/U/03-2-00238 про надання гарантії від 18.01.2023 року, згідно умов якого надано Банківську гарантію № BG/U/03-2-00238 від 18.01.2023 року для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю Чоботи утеплені, чоботи кирзові, чоботи гумові, черевики Код ДК 021:2015:18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного, номер оголошення UA-2023-01-11-005748-a, які проводить Комунальне підприємство "Централізована закупівельна організація" Дніпровської міської ради.
Враховуючи зазначене, в наданій Учасником банківській гарантії та Довідці про грошове покриття зазначено різні дати укладання Договору, відповідно до якого видавалась банківська гарантія банком, що є суттєвим для відхилення пропозиції, адже фактично являється зовсім іншим документом.
Якщо, на Ваше ствердження, «Виписка по особовим рахункам формується банком, в даній формі не передбачена дата договору, відповідно до якого надане грошове забезпечення наданої банківської гарантії», то недостовірність в наданій інформації в банківській гарантії являється вагомою аргументацією для відхилення тендерної пропозиції.
Стосовно правомірності рішення відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника та подібною практикою можна ознайомитися в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №591-р/пк-пз від 18.01.2023 (ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-16-016539-a).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-08-000007 ● 8476071f3a3b4419a15837f0572ec01a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 17:49 |
21.03.2023 № 66
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.03.2023 № 66
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2023-01-11-005748-a
11.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 32835966
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-23 08:26:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Чоботи утеплені, чоботи кирзові, чоботи гумові, черевики» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-005748-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно із п. 1 Додатку 3 до тендерної документації учасник на підтвердження виконання аналогічного договору повинен оприлюднити, зокрема, лист-відгук по наданій копії договору за підписом контрагента за договором із зазначенням номеру, дати та предмету договору.
В складі оприлюдненої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО» відсутній лист-відгук по наданій копії аналогічного договору, що не відповідає п. 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення: Чому Комунальним підприємством «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 10:37:28
Пояснення на моніторинг
Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради, розглянувши запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Чоботи утеплені, чоботи кирзові, чоботи гумові, черевики» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-005748-a) повідомляє наступне.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО» на виконання вимог п.1 Додатку 3 до тендерної документації наявні листи-відгуки по наданим копіям договорів за підписом контрагента за договором із зазначенням номеру та дати. В електронній системі закупівель листи-відгуки завантажені у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО» у файлах «4 аналогічні договора АДІЇВКА.pdf» (стор. 10, 20), «4 аналогічні договора Метрополітен.pdf» (стор.23).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО» повністю відповідає вимогам тендерної документації, та не містила підстав для відхилення.
Додатки:
«4 аналогічні договора АДІЇВКА.pdf»;
«4 аналогічні договора Метрополітен.pdf»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 13:53:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Чоботи утеплені, чоботи кирзові, чоботи гумові, черевики» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-11-005748-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Рішенням уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника від 26.01.2023 №6 відхиллено тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛАНЛЕГПРОМ» відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції».
Пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією.
Також, на підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» оприлюднено банківську гарантію (файл «9.ебг тов таланлегпром ua-2023-01-11-005748-a.zip» 18.01.2023), довідку про грошове покриття (файл «13 Довідка покриття.zip» 18.01.2023) та виписку покриття (файл «14 Виписка покриття_00238.zip» 18.01. 2023).
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення: Чому Комунальним підприємством «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» та не віднесено невідповідність в наданій банківській гарантії до формальних (несуттєвих) помилок?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-11 16:07:53
Пояснення на моніторинг
Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради (далі – КП «ЦЗО» ДМР) у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами, далі – Особливості),
рішенням міської ради від 23.06.2021 № 7/8 «Про визначення КП «Централізована закупівельна організація» ДМР централізованою закупівельною організацією», згідно з яким Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради визначено централізованою закупівельною організацією, що організовує та проводить тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а також розпорядженням міського голови від 29.09.2021 № 6-29/9-р «Про затвердження Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель».
На підставі вищезазначених нормативно-правових актів КП «ЦЗО» ДМР проведено відкриті торги з особливостями «Чоботи утеплені, чоботи кирзові, чоботи гумові, черевики» за кодом ДК 021:2015 «18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного», очікуваною вартістю 2 734 000,00 грн
(ID: UA-2023-01-11-005748-a), для замовника-ініціатора – Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі – КП «Дніпроводоканал» ДМР).
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій у закупівлі взяли участь два учасники:
– Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛАНЛЕГПРОМ» (далі – ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ») з остаточною тендерною пропозицією
1 472 620,00 грн;
– Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО» (далі – ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО») з остаточною тендерною пропозицією 2 549 474,00 грн.
Згідно з абзацом першим пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тендерною документацією визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, для документів тендерної пропозиції які готуються безпосередньо учасником.
Разом з тим, в абзаці третьому підпункту 1 пункту 41 Особливостей чітко визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Замовник не визначає таку можливість на свій розсуд, а має однозначно відхилити пропозицію за наявності вищезазначених обставин.
Отже, рішенням про відхилення тендерної пропозиції від 26.01.2023 № 6 тендерну пропозицію ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» відхилено відповідно до абзацу третього підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції» з таких підстав.
Інформація, зазначена у системі «ProZorro», та пункт 2 розділу ІІІ тендерної документації до закупівлі передбачають, що банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897 (зі змінами, далі – Вимоги до забезпечення пропозиції).
Пунктом 5 Вимог до забезпечення пропозиції визначено перелік умов, які не можуть бути включені до договору про надання гарантії, а саме:
– вимоги надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених в абзаці четвертому пункту 4 форми);
– вимоги надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
– можливість часткової сплати суми гарантії.
Учасником закупівлі – ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» надано у складі пропозиції файл гарантії, де зазначено відомості про договір про надання гарантії від 17.01.2023 № BG/U/03-2-00238, відповідно до якого видається гарантія банком.
На підтвердження відповідності договору пункту 5 Вимог до забезпечення пропозиції у складі тендерної пропозиції надано довідку, в якій прописано умови укладання договору від 18.01.2023 № BG/U/03-2-00238, і не надано жодного документа щодо умов договору про надання гарантії від 17.01.2023
№ BG/U/03-2-00238, який прописано у самій гарантії.
У складі пропозиції відсутні документи, якими підтверджується відповідність умов договору від 17.01.2023 № BG/U/03-2-00238 пункту 5 Вимог до забезпечення пропозиції (це може бути копія договору, довідка, чи інший документ – тендерною документацією не обмежено, а вимогами зазначено обов’язковість відсутності додаткових умов).
Таким чином, з урахуванням відсутності вищезазначеного документа, уповноваженою особою КП «ЦЗО» ДМР прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу другого підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції».
Відповідно до абзацу третього пункту 38 Особливостей у разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції згідно з цими Особливостями замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
Уповноваженою особою Замовника розглянуто наступну тендерну пропозицію та прийнято рішення від 31.01.2023 № 10 про визначення переможцем ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО».
За результатами проведеної закупівлі між учасником – ТОВ «ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО» та замовником-ініціатором – КП «Дніпроводоканал» ДМР укладено договір від 09.02.2023 № 79-Т на суму 2 549 474,00 грн відповідно до вимог пункту 44 Особливостей.
Таким чином КП «ЦЗО» ДМР проведено відкриті торги з особливостями «Чоботи утеплені, чоботи кирзові, чоботи гумові, черевики» за кодом
ДК 021:2015 «18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного» відповідно до вимог чинного законодавства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Оскарження в суді
Опис: | 01.05.2023 року подано Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до Дніпропетровського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" |
1 472 620,00
UAH з ПДВ
|
1 472 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО" |
2 549 474,00
UAH з ПДВ
|
2 549 474,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" #31862978 |
Відхилено |
1 472 620,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 10:54
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 січня 2023 00:00
|
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ ДНІПРО" #43924639 |
Переможець |
2 549 474,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2023 10:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 15:08
|
ДУ №1 Дог№79Т чоботи .pdf | укладений |
10 квітня 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 14:49
|
Договір 79Т чоботи черевики .pdf | укладений |
09 лютого 2023 10:56
|