Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна)
Очікувана вартість
562 298,50 UAH
UA-2023-01-11-005729-a ● e7e5c3bd2e014da89268ebbb6d49bc46
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти «Спеціальна школа № 10» Дніпропетровської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 21929243 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Філософська, будинок 29 |
Контактна особа: |
Таміла Шуліка +380563757340 deafschool.dp@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2023 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 562 298,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 811,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Філософська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2023 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2023 10:39 |
Тендерна документацiя зі змінами.docx | |
18 січня 2023 10:39 |
Перелік змін.docx | |
16 січня 2023 13:11 |
Перелік змін.doc | |
11 січня 2023 14:46 |
Проект договору.docx |
18 січня 2023 10:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 січня 2023 10:39 |
Тендерна документацiя зі змінами.docx
|
|||||||||
18 січня 2023 10:39 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
16 січня 2023 13:11 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
11 січня 2023 14:46 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-11-005729-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:41612783
Дата подання: 13 січня 2023 10:50
Акт/лист огляду
Шановний Замовнику, Вами передбачена Вимога: «З метою з’ясування особливостей охорони об’єкта замовника, визначення місць розташування технічних засобів охорони, системи відеоспостереження, оцінки своїх технічних, кадрових та фахових можливостей учасник повинен ознайомитись з об’єктом (виконати візуальний огляд об'єкту) та надати скан-копію акту/листа візуального огляду (в довільній формі) з підписами уповноважених представників Учасника і Замовника. Під час такого ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни тендерної пропозиції, яка подається таким Учасником. Замовник створює всі умови для обстеження об'єкту, в обов’язковому порядку надає доступ Учасникам для з огляду об’єкта (у тому числі з погодженням дати та часу виїзду на об’єкт), та в обов’язковому порядку надає та підписує акт/лист огляду за результатами ознайомлення Учасника з об’єктом. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2023 12:59
Відповідь детально надано у файлі
Номер вимоги: UA-2023-01-11-005729-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:41612783
Дата подання: 13 січня 2023 12:27
Щодо наркологічного та психіатричного сертифікатів (довідок)
Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації вимагається надання: «Копія діючого сертифікату (довідки) відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 року № 651, про проходження охоронниками на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 2.1. цього розділу, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду.». Наказ МОЗ України від 18.04.2022 року № 651 визначає лише форму первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____» та Інструкцію щодо її заповнення. Однак сертифікати про проходження профілактичного огляду за формою №140/0 та Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів за формою 122-2/0 є чинними до кінцевої дати їх видачі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та включити до переліку документів, що підтверджують проходження наркологічного та психіатричного оглядів, сертифікати та довідки за іншими чинними формами.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2023 12:54
Ваші пропозиції враховані. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна
Номер вимоги: UA-2023-01-11-005729-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЛЄОН, Код ЄДРПОУ:34366803
Дата подання: 16 лютого 2023 11:44
Вимога про усунення порушення та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ЛЄОН"
Шановний Замовнику, 15 лютого 2023 року Замовником протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою було вирішено відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «ЛЄОН» (далі – Учасник) відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З тексту протоколу Учаснику стало зрозуміло, що причиною відхилення є тільки відсутність орієнтовної калькуляції основних статей витрат загальної суми пропозиції. Крім того, Замовник аргументує відхилення пропозиції Учасника, без надання 24 годин на усунення недоліків, посилаючись на пункт 40 Особливостей.
Учасник не погоджується з рішенням Замовника, з огляду на наступне:
Пунктом 40 Особливостей передбачено, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Вимога про надання орієнтовної калькуляції основних статей витрат міститься в пункті 1 Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі». Окремих вимог щодо порядку складання орієнтовної калькуляції Документація не містить.
Калькуляція фактично визначає вартість послуг (ціну пропозиції), та включає в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені. Вважаємо неправомірним віднесення Замовником орієнтовною калькуляції до технічних або якісних характеристик, оскільки вона визначає кількісну характеристику та формує виключно ціну пропозиції.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі
Долучення орієнтовної калькуляції основних статей витрат ніяким чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Учасника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Учасника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Учасника з наведених підстав Замовник порушив право Учасника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимагаємо усунути порушення та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства « ЛЄОН». У випадку ігнорування даної вимоги ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ та Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
З тексту протоколу Учаснику стало зрозуміло, що причиною відхилення є тільки відсутність орієнтовної калькуляції основних статей витрат загальної суми пропозиції. Крім того, Замовник аргументує відхилення пропозиції Учасника, без надання 24 годин на усунення недоліків, посилаючись на пункт 40 Особливостей.
Учасник не погоджується з рішенням Замовника, з огляду на наступне:
Пунктом 40 Особливостей передбачено, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Вимога про надання орієнтовної калькуляції основних статей витрат міститься в пункті 1 Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі». Окремих вимог щодо порядку складання орієнтовної калькуляції Документація не містить.
Калькуляція фактично визначає вартість послуг (ціну пропозиції), та включає в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені. Вважаємо неправомірним віднесення Замовником орієнтовною калькуляції до технічних або якісних характеристик, оскільки вона визначає кількісну характеристику та формує виключно ціну пропозиції.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі
Долучення орієнтовної калькуляції основних статей витрат ніяким чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Учасника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Учасника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Учасника з наведених підстав Замовник порушив право Учасника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимагаємо усунути порушення та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства « ЛЄОН». У випадку ігнорування даної вимоги ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ та Державної аудиторської служби України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2023 11:04
«Порядок та умови здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування встановлені особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Особливостями чітко встановлено, що випадок відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, та призводить до відхилення тендерної пропозиції без надання учаснику можливості на виправлення.
Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції, надання якої передбачено Додатком 5 тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю охоронних послуг (цілодобова фізична охорона території та майна) ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги», не відноситься до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, які можливо виправити або додати.
В замовника відсутні законодавчі підстави у наданні учаснику 24 годин для довантаження в електронну систему закупівель зазначеного документу.
Аналогічна позиція відображена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2023 №512-р/пк-пз.
Так, в оскаржуваній закупівлі замовник надав учаснику 24 години на довантаження відсутньої калькуляції, яка вимагалася Технічним завданням тендерної документації, однак орган оскарження зазначив, що такими діями замовник порушив вимоги Особливостей та повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника.
Наводимо витяг із вищезазначеного рішення:
«…Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 частини першої пункті 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
…Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
На підставі вищенаведеного, замовником в повній відповідності та з дотриманням всіх вимог Особливостей було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЄОН» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
2. Оприлюднити відповідь на вимогу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЄОН» в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Особливостями чітко встановлено, що випадок відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, та призводить до відхилення тендерної пропозиції без надання учаснику можливості на виправлення.
Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції, надання якої передбачено Додатком 5 тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю охоронних послуг (цілодобова фізична охорона території та майна) ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги», не відноситься до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, які можливо виправити або додати.
В замовника відсутні законодавчі підстави у наданні учаснику 24 годин для довантаження в електронну систему закупівель зазначеного документу.
Аналогічна позиція відображена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2023 №512-р/пк-пз.
Так, в оскаржуваній закупівлі замовник надав учаснику 24 години на довантаження відсутньої калькуляції, яка вимагалася Технічним завданням тендерної документації, однак орган оскарження зазначив, що такими діями замовник порушив вимоги Особливостей та повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника.
Наводимо витяг із вищезазначеного рішення:
«…Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 частини першої пункті 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
…Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
На підставі вищенаведеного, замовником в повній відповідності та з дотриманням всіх вимог Особливостей було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЄОН» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
2. Оприлюднити відповідь на вимогу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЄОН» в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" |
360 774,00
UAH
|
360 774,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЛЄОН |
484 704,00
UAH
|
484 704,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" |
550 800,00
UAH
|
550 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" #35042987 |
Відхилено |
360 774,00
UAH
|
14 лютого 2023 15:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2023 13:11
|
ПП ЛЄОН #34366803 |
Відхилено |
484 704,00
UAH
|
15 лютого 2023 14:41
|
|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" #41612783 |
Переможець |
550 800,00
UAH
|
22 лютого 2023 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 10:38
|
Д. у. № 4.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:11
|
Д. у. № 3.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 12:21
|
Д.у. № 2.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 10:42
|
Д. у. №1.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 10:28
|
Дог. №1.pdf | укладений |
01 березня 2023 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в реквізитах виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 26 січня 2023 10:12 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна) потребує суттєвих змін, які не були попередньо враховані замовником, але які є обов’язковими відповідно до вимог чинного законодавства. У зв'язку з тим, що на даному етапі процедури закупівлі неможливо усунути зазначене порушення, прийнято рішення про відміну торгів. |
Документи:
26 січня 2023 10:12
|
Протокол відміна торгів.doc |
Скасовано
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 10:22 |
Кінець періоду оскарження: | 06 лютого 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 26 січня 2023 10:17 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна) потребує суттєвих змін, які не були попередньо враховані замовником, але які є обов’язковими відповідно до вимог чинного законодавства. У зв'язку з тим, що на даному етапі процедури закупівлі неможливо усунути зазначене порушення, прийнято рішення про відміну торгів. |
Документи:
26 січня 2023 10:22
|
Електронний підпис |
26 січня 2023 10:17
|
Протокол відміна торгів.doc |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-01-11-005729-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:41612783
Дата подання: 30 січня 2023 16:37
Дата подання: 30 січня 2023 16:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2023 14:24
Рішення від 01.02.2023 № 1097.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2023 14:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2023 № 1429.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2023 17:15
Рішення від 08.02.2023 № 1429.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2023 13:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.02.2023 № 1429-р/пк-пз скасовано рішення про відміну процедури закупівлі – ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-11-005729-a).
Дата виконання рішення замовником: 13 лютого 2023 11:40