Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Довбенко +380462942342 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2023 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 128 527 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 642 636,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 642636.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2023 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2023 14:39 |
Додаток № 4.doc | |
11 січня 2023 14:39 |
Тендерна документація.doc | |
11 січня 2023 14:39 |
Додаток № 5.docx | |
11 січня 2023 14:39 |
Додаток № 2 (Технічне завдання).docx | |
11 січня 2023 14:39 |
Оголошення.docx | |
11 січня 2023 14:39 |
Додаток № 1.docx | |
11 січня 2023 14:39 |
Додаток № 3 (Проект договору).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000070 ● 3a737ad7727d4f1c8b345e1018598215
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-01-11-005568-a 11.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-17 14:03:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з утримання вулично-дорожньої мережі (90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-11-005568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради копії чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом відповідно до пункту 3 розділ VI тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-21 12:11:00
Відповідь на запит
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення міської ради від 30 листопада 2022 року № 24/VIII-38 "Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023рік".
Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 05 січня 2023 року № 2 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2023 рік, що фінансується за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади» та Додаток № 1 до нього.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, а саме: вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 6 вересня 2005 року № 2807- IV (зі змінами), «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Держкомітету України з питань житловокомунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (зі змінами), «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова в новій редакції», затверджених рішенням Чернігівської міської ради від 24 грудня 2019 року № 49/VII-2 (зі змінами).
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення:
128 527 300,00 *
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо
2) Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднена Замовником 12.01.2023 на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Структурні підрозділи Чернігівської міської ради» «Управління житлово-комунального господарства» «Інша інформація».
У зв’язку з хакерською атакою 25.01.2023 на автоматизовані системи Чернігівської міської ради та її виконавчого комітету було заблоковано доступ та пошкоджено дані на серверах електронного документообігу, електронної поштової кореспонденції, сайту міської ради, тощо та знищено віртуальні машини. Для вжиття заходів згідно з компетенцією виконавчим комітетом Чернігівської міської ради надіслано звернення до відділу протидії кіберзлочинності в Чернігівській області Департаменту кіберполіції Національної поліції України та до Управління служби безпеки України в Чернігівській області.
При цьому також повідомляємо, що лише 08.02.2023 відновлена робота офіційної вебсторінки Чернігівської міської ради. В той же час, при роботі на офіційному вебсайті з інформацією, яку вдалося відновити, управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради виявлено, що у підрозділі «Інша інформація» наявна інформація, яка була оприлюднена за період до 10.02.2022. Інформація, яка оприлюднювалася після 10.02.2022, відсутня.
Враховуючи, що під час оприлюднення інформації управління зберігає таку інформацію у роздруковану вигляді, надаємо скан-копію роздрукованого примірника підтвердження оприлюднення 12.01.2023 інформації про закупівлю на офіційному вебсайті Чернігівської міської ради.
3) Інформація та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради копії чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом відповідно до пункту 3 розділ VI тендерної документації:
Супровідний лист від 26.01.2023 р. № 01-21/90 з додатками.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради |
128 519 217,00
UAH з ПДВ
|
128 519 217,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради #03358216 |
Переможець |
128 519 217,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2024 17:04
|
Додаткова угода №4 до договору №6030-1.pdf | зміни до договору |
19 березня 2024 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2024 09:00
|
Додаткова угода №3 до договору №6030-1.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 13:32
|
Додаткова угода №2 до договору № 6030-1.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:06
|
Додаткова угода №2 до договору № 6030-1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:42
|
Додаткова угода №1 до договору 6030-1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 16:32
|
Договір № 6030_1.pdf | укладений |
30 січня 2023 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №1 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 6030_1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 6030_1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 6030_1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №3 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 6030_1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №4 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 6030_1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |