Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72510000-3 «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями» (послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки, управління документообігом)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2023-01-11-001863-a 8610804f1830439094febe04d3cfe388
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тищенко Наталія Артурівна

380673832435 buhcnap7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42332873
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15
Контактна особа: Тищенко Наталія Артурівна
380673832435
buhcnap7@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2023 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2023 00:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


ДК 021:2015 72510000-3 «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями» (послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки, управління документообігом)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72510000-3 «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями» (послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки, управління документообігом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ДК 021:2015 72510000-3 «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями» (послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки, управління документообігом) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2023 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2023 10:56
Додаток 4_Проект договору.docx
11 січня 2023 10:55
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович" 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"
#2972909070
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2023 09:17

Документи

24 січня 2023 09:17
Електронний підпис
24 січня 2023 09:16
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2023 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"
#2972909070
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2023 09:17
Електронний підпис
24 січня 2023 09:16
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2023 13:05
Протокол.pdf укладений
20 вересня 2023 11:51
Рішення Замовника.pdf укладений
20 вересня 2023 11:51
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 10:03
Договір.pdf укладений
27 січня 2023 10:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 72510000-3 «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями» (послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки, управління документообігом) 1 послуга 90 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2023 — 20 вересня 2023
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до пункту 11.5 Договору про закупівлю послуг від 27.01.2023 № 3 , частини 3 статті 651 Цивільного кодексу України, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), наказом начальника управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.09.2023 № 19 (рішенням Замовника), Положенням про уповноважену особу, затвердженим наказом управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 17.09.2021 №58, у зв’язку з тим, що Виконавець, фізична особа – підприємець Шевчук Дмитро Олександрович, не виходить на зв’язок та не виконує умови вищезазначеного Договору.