Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Генератори
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2023-01-10-006909-a ● b327c26025304bdfa301d995d197bc94
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 02070743 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 19 |
Контактна особа: |
Нороха Дмитро Петрович 380563730880 dlinkor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2023 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 145 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Генератор бензиновий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2023
ДК 021:2015: 31121200-2 — Генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням
2 штуки
Генератор бензиновий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2023
ДК 021:2015: 31121200-2 — Генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар в межах відповідних фінансових надходжень шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 14 (чотирнадцять) робочих днів з дати поставки товару на склад Покупця, на підставі наданого оригіналу рахунка (рахунків) та видаткової (видаткових) накладної (накладних). | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2023 17:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2023 17:44 |
Додаток 2 проєкт.docx | |
10 січня 2023 17:44 |
ТД 3112.docx | |
10 січня 2023 17:44 |
Додаток 3.docx | |
10 січня 2023 17:44 |
Додаток 4.docx | |
10 січня 2023 17:44 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 11 січня 2023 00:44
Дата відповіді: 14 січня 2023 00:07
8. Учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі, у якому зазначає наявність власного сервісного центру на території міста Дніпра або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у місті Дніпрі (копія договору додається).
Скасуйте дискримінаційні вимоги
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткого визначення того, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність безперервного енергозабезпечення, необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленого обладнання. Тому тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі сформовані з огляду на характер предмета закупівлі.
Замовником не вимагається наявність виключно власного сервісного центру. Натомість допускається, що потенційний постачальник може обслуговувати техніку у своїх партнерів. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або обмежене коло Учасників. Враховуючи значну кількість сервісних центрів в м. Дніпро (що можна перевірити у відкритих джерелах), це дає змогу потенційним Учасникам з усієї України забезпечити обслуговування товару сервісним центром у місті Дніпрі на умовах, які прописані в ТД.
Враховуючи вищевикладане, встановлена вимога не є дискримінаційною, зокрема за територіальною ознакою.
Дякуємо за звернення.
Згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткого визначення того, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність безперервного енергозабезпечення, необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленого обладнання. Тому тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі сформовані з огляду на характер предмета закупівлі.
Замовником не вимагається наявність виключно власного сервісного центру. Натомість допускається, що потенційний постачальник може обслуговувати техніку у своїх партнерів. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або обмежене коло Учасників. Враховуючи значну кількість сервісних центрів в м. Дніпро (що можна перевірити у відкритих джерелах), це дає змогу потенційним Учасникам з усієї України забезпечити обслуговування товару сервісним центром у місті Дніпрі на умовах, які прописані в ТД.
Враховуючи вищевикладане, встановлена вимога не є дискримінаційною, зокрема за територіальною ознакою.
Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-10-006909-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ", Код ЄДРПОУ:42545467
Дата подання: 11 січня 2023 12:51
Дискримінаційні вимоги
прошу внести зміни до тендерної документації, в частині застосування дискримінаційних вимог
А саме технічні характеристики до предмета закупівлі передбачають подання лише одного виду Товару, чив ви обмежуєте потенційне коло учасників
прошу коригувати технічні характеристики Товару шляхом додавання виразу: не більше/не менше
також просимо виключити вимогу щодо наявністі власного сервісного центру на території міста Дніпра або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у місті Дніпрі.
дана вимога дискримінує потенційне коло учасників
Розгорнути
Згорнути
А саме технічні характеристики до предмета закупівлі передбачають подання лише одного виду Товару, чив ви обмежуєте потенційне коло учасників
прошу коригувати технічні характеристики Товару шляхом додавання виразу: не більше/не менше
також просимо виключити вимогу щодо наявністі власного сервісного центру на території міста Дніпра або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у місті Дніпрі.
дана вимога дискримінує потенційне коло учасників
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2023 00:14
Шановний Учаснику!
Щодо першої частини вимоги.
Згідно з п.4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» в технічній специфікації до предмета закупівлі, де міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». У Додатку 1 до тендерної документації містяться усі необхідні характеристики та технічні вимоги до предмета закупівлі. Замовником вимоги Закону враховані.
Щодо другої частини вимоги.
Згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткого визначення того, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність безперервного енергозабезпечення, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленого обладнання. Тому тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі сформовані з огляду на характер предмета закупівлі. Повідомляємо, що Товар, який планується придбати, буде використовуватися у періоди планових (з урахуванням графіку) або екстрених відключень електроенергії.
У випадку виходу із строю однієї з одиниць товару, це негативно вплине освітній процес здобувачів освіти. Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни товару в межах гарантійного строку. Заклад освіти є неприбутковою організацією, тому в планах установи не передбачені кошти на транспортування чи пересилку техніки до сервісних центрів до інших міст України, що входить в послуги сервісних центрів, а при наявності необхідної швидкої кваліфікованої консультації або ремонтних робіт фахівців на території Замовника, що також передбачено умовами роботи сервісних центрів. Щодо Вашої Вимоги повідомляємо наступне: вимога пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації про надання гарантійного листа в довільній формі, «у якому зазначає наявність власного сервісного центру на території міста Дніпра або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у місті Дніпрі (копія договору додається)» гарантує Замовнику забезпечення безкоштовної гарантійної підтримки товару протягом визначеного гарантійного терміну, не є дискримінаційною та жодним чином не обмежуєте коло потенційних Учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Наша мета отримати вчасне гарантійне обслуговування придбаного нами товару. Така вимога була зазначена Замовником виходячи з максимального скорочення часу на обслуговування предмета закупівлі, його доставку від Замовника до сервісного центру та зменшення ризику пошкодження при пересиланні, а також безперервної роботи співробітників університету та здобувачів освіти. Замовником не вимагається виключно власного сервісного центру. Натомість допускається, що потенційний постачальник може обслуговувати техніку у своїх партнерів. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або обмежене коло Учасників. Враховуючи значну кількість сервісних центрів в м. Дніпро (що можна перевірити у відкритих джерелах), це дає змогу потенційним Учасникам з усієї України забезпечити обслуговування товару сервісним центром у місті Дніпрі на умовах, які прописані в ТД. Враховуючи вищевикладане, встановлена вимога не є дискримінаційною, зокрема за територіальною ознакою. Будь-який Учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на ринку генераторних установок, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким сервісним центром, який розташований у місті Дніпро. Якщо Ви Учасник з іншого регіону, ви можете залучати до такого обслуговування партнера – сервісний центр на території міста Дніпро. Для того, щоб переконатися, що таке обслуговування буде відбуватися у сервісному центрі, тендерною документацією й було зазначено надання копії договору з партнерським сервісним центром, що свідчитиме про Вашу з ним співпрацю на період гарантійного терміну обслуговування. Всі взаємовідносини з сервісним центром та реагування на гарантійні випадки покладаються на постачальника. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо виконання гарантійного обслуговування товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця) без зазначення її як сторони договору. У випадку, якщо сервісний центр, який не є власним для Учасника, відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю. До того ж, на момент звернення договір між таким сервісним центром та Учасником вже може бути розірваним. Наявність власного сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших вимог предмета закупівлі. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного обслуговування та ремонту відповідно до положень договору. Таким чином, документацією не створено перешкод для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця. Проте, відповідальність за виконання умов договору повинна бути чітко суб’єктно окреслена саме сторонами такого договору.
Отже, вказана у ТД вимога не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності Замовника та забезпечення якісного освітнього процесу для здобувачів освіти.
З огляду на вищенаведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Щодо першої частини вимоги.
Згідно з п.4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» в технічній специфікації до предмета закупівлі, де міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». У Додатку 1 до тендерної документації містяться усі необхідні характеристики та технічні вимоги до предмета закупівлі. Замовником вимоги Закону враховані.
Щодо другої частини вимоги.
Згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткого визначення того, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність безперервного енергозабезпечення, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленого обладнання. Тому тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі сформовані з огляду на характер предмета закупівлі. Повідомляємо, що Товар, який планується придбати, буде використовуватися у періоди планових (з урахуванням графіку) або екстрених відключень електроенергії.
У випадку виходу із строю однієї з одиниць товару, це негативно вплине освітній процес здобувачів освіти. Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни товару в межах гарантійного строку. Заклад освіти є неприбутковою організацією, тому в планах установи не передбачені кошти на транспортування чи пересилку техніки до сервісних центрів до інших міст України, що входить в послуги сервісних центрів, а при наявності необхідної швидкої кваліфікованої консультації або ремонтних робіт фахівців на території Замовника, що також передбачено умовами роботи сервісних центрів. Щодо Вашої Вимоги повідомляємо наступне: вимога пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації про надання гарантійного листа в довільній формі, «у якому зазначає наявність власного сервісного центру на території міста Дніпра або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у місті Дніпрі (копія договору додається)» гарантує Замовнику забезпечення безкоштовної гарантійної підтримки товару протягом визначеного гарантійного терміну, не є дискримінаційною та жодним чином не обмежуєте коло потенційних Учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Наша мета отримати вчасне гарантійне обслуговування придбаного нами товару. Така вимога була зазначена Замовником виходячи з максимального скорочення часу на обслуговування предмета закупівлі, його доставку від Замовника до сервісного центру та зменшення ризику пошкодження при пересиланні, а також безперервної роботи співробітників університету та здобувачів освіти. Замовником не вимагається виключно власного сервісного центру. Натомість допускається, що потенційний постачальник може обслуговувати техніку у своїх партнерів. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або обмежене коло Учасників. Враховуючи значну кількість сервісних центрів в м. Дніпро (що можна перевірити у відкритих джерелах), це дає змогу потенційним Учасникам з усієї України забезпечити обслуговування товару сервісним центром у місті Дніпрі на умовах, які прописані в ТД. Враховуючи вищевикладане, встановлена вимога не є дискримінаційною, зокрема за територіальною ознакою. Будь-який Учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на ринку генераторних установок, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким сервісним центром, який розташований у місті Дніпро. Якщо Ви Учасник з іншого регіону, ви можете залучати до такого обслуговування партнера – сервісний центр на території міста Дніпро. Для того, щоб переконатися, що таке обслуговування буде відбуватися у сервісному центрі, тендерною документацією й було зазначено надання копії договору з партнерським сервісним центром, що свідчитиме про Вашу з ним співпрацю на період гарантійного терміну обслуговування. Всі взаємовідносини з сервісним центром та реагування на гарантійні випадки покладаються на постачальника. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо виконання гарантійного обслуговування товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця) без зазначення її як сторони договору. У випадку, якщо сервісний центр, який не є власним для Учасника, відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю. До того ж, на момент звернення договір між таким сервісним центром та Учасником вже може бути розірваним. Наявність власного сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших вимог предмета закупівлі. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного обслуговування та ремонту відповідно до положень договору. Таким чином, документацією не створено перешкод для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця. Проте, відповідальність за виконання умов договору повинна бути чітко суб’єктно окреслена саме сторонами такого договору.
Отже, вказана у ТД вимога не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності Замовника та забезпечення якісного освітнього процесу для здобувачів освіти.
З огляду на вищенаведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГЕЛЕТЕЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
98 500,00
UAH
|
98 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
142 000,00
UAH
|
142 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ювента Групп" |
143 997,00
UAH
|
143 997,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГЕЛЕТЕЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3029806376 |
Відхилено |
98 500,00
UAH
|
23 січня 2023 13:11
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 січня 2023 00:00
|
ТОВ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" #39224504 |
Переможець |
142 000,00
UAH
|
25 січня 2023 22:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2023 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2023 10:42
|
Договір 31.pdf | укладений |
01 лютого 2023 10:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Генератор бензиновий | 1 | штуки |
24 000,00
UAH
|
Генератор бензиновий | 2 | штуки |
59 000,00
UAH
|