Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"" |
Код ЄДРПОУ: | 40444061 |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а |
Контактна особа: |
Алла Раскопіна +380509460790 alla.raskopina@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2023 09:04 |
Очікувана вартість: | 4 943 206,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 432,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком №8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою, та відповідно до умов цієї тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495). Крок аукціону в електронному полі зазначено відповідно до умов технічної реалізації оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації − не вимагається.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2023 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2023 16:24 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
10 січня 2023 16:24 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
10 січня 2023 16:24 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 09.01.23.xlsx | |
10 січня 2023 16:24 |
ТД_ВТ_УГВС_23Т-002_З_Ч до Азотн_Уст.docx | |
10 січня 2023 16:24 |
Додаток 4 Тип дог поставка (за графіком).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000131 ● aff181d84d3e4a0f8c4a48106033e795
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
34 UA-2023-01-10-006309-a 10.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 16:37:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є УГВ-Сервіс 23Т-002_Запасні частини до азотних установок (код за ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори), замовником якої є АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс», (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-10-006309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-01 15:28:48
Надання пояснень на запит ДАСУ за відкритими торгами з особливостями Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-10-006309-a
У прикріплених документах (файлах) надаються Пояснення, інформація, документи на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі «УГВ-Сервіс 23Т-002_Запасні частини до азотних установок; 42120000-6 Насоси та компресори − за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», ідентифікатор закупівлі № UA-2023-01-10-006309-a.
- Пояснення ДАСУ_УГВ-Сервіс_23Т-002_З_Ч до до азотн.уст._01.05.23.docx
- Пояснення ДАСУ_УГВ-Сервіс_23Т-002_З_Ч до до азотн.уст._01.05.23#559-060113-0601.pdf
- Додаток#1.1.Холодний кінець в зборі 1,625 DIAx1.3 111480.pdf
- Додаток#1.2.Трьохплунжерний насос.pdf
- Додаток#1.3.Triplex Pump 3-GUPD 1.625x1.5.pdf
- Додаток#2.Шланг DN25 PN 10x800mm 108624.pdf
- Додаток#3.DN 15х290mm 109333 (Позиція 20).pdf
- Додаток#4.DN 20х435mm 109322 (Позиція 21).pdf
- Додаток#5.Ремкомплект (холодний кінець) 111473.pdf
- Додаток#6.1.КП ТОВ ІВК ЕНЕРДЖІ.pdf
- Додаток#6.2.КП ТОВ КАТТ.pdf
- Додаток#6.3.КП_ТОВ УНГГ.pdf
- Додаток#6.4.Розрахунок очікуваної вартості ЗЧ.xlsx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
USA DENIMEX INC. |
3 542 000,00
UAH з ПДВ
|
3 542 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ" |
4 329 792,00
UAH з ПДВ
|
4 329 792,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" |
4 548 000,00
UAH з ПДВ
|
4 548 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" |
4 549 000,00
UAH з ПДВ
|
4 549 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
USA DENIMEX INC. #800445732 |
Переможець |
3 542 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 09:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 21:13
|
Звіт викон.Дог.UGV 162_30-23 від 16.03.23_USA DENIMEX INC._ВТ УГВС 23Т-002.pdf | укладений |
28 листопада 2023 21:12
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 17:38
|
Протокол УГВС 23Т-002_від 16.02.23_продовж. строку укл.дог.pdf | укладений |
16 березня 2023 17:36
|
БГ#31530_від 06.03.23_Глобус Банк.pdf | укладений |
16 березня 2023 17:36
|
Договір UGV162-30-23 dd 16.03.2023.pdf | укладений |
16 березня 2023 17:36
|