Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Уманьводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03357174 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. ЗАЛІЗНЯКА, 16 |
Контактна особа: |
Альона Діденко +380637570568 uman.vd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: - банківської гарантії; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % від суми вартості договору про закупівлю - Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 3 % від суми вартості договору про закупівлю - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - Гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, редакцію тендерної документації із зазначенням номеру протоколу її затвердження, умови внесення змін до банківської гарантії щодо зміни суми гарантії та продовження терміну дії гарантії. Замовник: Комунальне підприємство «Уманьводоканал» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; код за ЄДРПОУ 03357174; юридична адреса - 20300 Черкаська обл., м. Умань, вул. Залізняка, 16; місцезнаходження: 20300 Черкаська обл., м. Умань, вул. Залізняка, 16; ibanUA 243052990000026004001604307 в АТ КБ «Приватбанк», м. Дніпро МФО 305299 Тендерна гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки з Виконавцем за фактично надані Послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг без зауважень, які складаються Виконавцем щомісячно по мірі готовності окремих Послуг та надаються Замовнику на підпис не пізніше 26 числа звітного місяця. Замовник підписує акти, у разі відсутності зауважень, протягом 3-х робочих днів з моменту їх надання Виконавцем. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2023 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2023 16:24 |
ТД прокат техніки 4552.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-06-000013 ● 55dd97c15d65490c8e59afd95b5a4938
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.03.2023 № 13-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
06.03.2023 № 13-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-10-006299-a , 10.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-09 11:55:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-10-006299-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому у тендерній документації на порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей, Замовник у п.1 розділу ІІІ тендерної документації вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтвердити відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або за формою наведеною згідно Додатку 2 до тендерної документації.
- чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Так, відповідно пункту 5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відсутності підстав установлених статтею ст 17 Закону Учасник процедури закупівлі надає інформацію про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», чим недотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-13 17:38:53
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-10-006299-а Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі пропонуються такі методи визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, як метод порівняння ринкових цін та розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Замовником використано Інтернет ресурс та аналіз цін попередніх закупівель. Прокат техніки Замовнику необхідний для виконання аварійних робіт. Водопровідні та каналізаційні мережі КП «Уманьводоканал» знаходяться в зношеному стані, передбачити будь-який порив або витік води чи нечистот неможливо. Такі роботи потребують негайного відновлення та виконуються нашим підприємством одразу після виявлення. Специфічність закупівлі полягає в тому, що роботи технікою з водієм яку має надати учасник не несуть за собою постійний характер і виконуються лише при наявності потреби (аварійні випадки) в м.Умань та Уманському районі.
Враховуючи те, що водопостачання на місто Умань надходить з м. Біла Церква та прокладений водовід від м. Біла Церква до м.Умань, який має відстань 133 км, на даній мережі відбуваються періодично аварійні ситуації та залучається техніка яка відсутня на нашому підприємстві, оскільки вказана ділянка має різний рельєф в тому числі озера та болота. Для розрахунку вартості техніки враховано всі можливі ситуації на які вона буде залучатись враховуючи її доставку до місця призначення. Таким чином Замовником було прийнято рішення оголосити закупівлю через систему Prozorro, де могли прийняти участь і суб’єкти господарювання зареєстровані на території України.
Очікувана вартість закупівлі визначена методом моніторингу цін на ринку для аналогічних об’єктів у відкритих джерелах мережі Інтернет та попередніх договорів КП «Уманьводоканал». Під час пошуку інформації було переглянуто постачальників які надають послуги на території м.Умань. Опитування підприємств м. Умань стосовно вартості та наявності техніки для прокату показало, що такої кількості яку необхідно буде залучати підприємству для робіт недостатньо тому додатково пошуки проводились через систему Інтернет.
КП «Уманьводоканал» попередньо користувався послугами прокату техніки з ТОВ «ЦЕНТР МОНТАЖ ЕНЕРГО», згідно укладеного договору взято данні для ціноутворення майбутньої закупівлі, а саме договір №24/08 від 24.08.2022 року.
Відповідно до розрахунків орієнтовна вартість закупівлі склала 1 120 000 грн. з якою було прийнято рішення оголосити відкриті торги з особливостями.
2) Чому у тендерній документації на порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей, Замовник у п.1 розділу ІІІ тендерної документації вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтвердити відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або за формою наведеною згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Під час оголошення закупівлі Замовником була додана вимога до учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтвердити відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або за формою наведеною згідно Додатку 2 до тендерної документації, яка носила б характер гарантії від учасника, що він відповідає всім вимогам згідно до законодавства, Замовник не мав на увазі порушувати абзац п’ятий пункт 44 Особливостей, а лише убезпечити закупівлю від недобросовісних надавачів послуг.
3) Чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Так, відповідно пункту 5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відсутності підстав установлених статтею ст 17 Закону Учасник процедури закупівлі надає інформацію про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», чим недотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону?
- Зазначену помилку було допущено Замовником випадково, через недостатнє приведення положень тендерної документації у відповідності до поточної редакції Закону України «Про публічні закупівлі», однак така помилка не є критичною, оскільки підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, викладені у п.п. 5 та 6 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, за своїм змістом та сенсом відповідають положенням статті 17 Закону в чинній редакції, так як саме пункти 5 та 6 частини першої цієї статті майже ідентичні положенням статті 17 Закону попередньої редакції до 19.04.2020 року.
Таким чином, як вбачається з вищевикладеного, виявлені посадовими особами Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області порушення при складанні тендерної документації є не суттєвими чи критичними для проведеної процедури відкритих торгів, оскільки були здійснені через недостатню обізнаність відповідальних осіб про суттєві внесені зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», що не має прямого впливу на результат публічної закупівлі, так як фактично торги було проведено спираючись не на помилково вказані положення тендерної документації, а чітко у відповідності до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Додатково повідомляємо, що ознайомившись з зазначеним переліком порушень, Замовник розуміє, що положення тендерної документації потребують доопрацювання та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства і запевнює контролюючий орган, що ним буде проведено відповідні дії із залученням кваліфікованих спеціалістів у цій сфері.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-10-006299-а повідомляємо наступне: Замовником враховано висновок моніторингу. Враховуючи те, що процедура закупівлі завершена і внесення змін до тендерної документації технічно неможливо, усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації Замовник немає можливості. Уповноваженою особою Замовника проведено відповідні роботи з приведення тендерної документації майбутніх періодів у відповідність до діючого на даний момент законодавства. Враховуючи моніторинг процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-10-006299-а Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, уповноваженою особою в подальшому будуть враховані відповідні зауваження та надалі складається тендерна документація з урахуванням останніх змін в чинному законодавстві.
2023-03-20 17:53:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Договір розірвано
2023-04-18 14:55:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО" #40355726 |
Переможець |
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 16:56
|
Додаткова 1.pdf | укладений |
17 квітня 2023 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:53
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 14:54
|
Нааз на відповідальну особу_20230131_0001.pdf | укладений |
31 січня 2023 14:53
|
Витяг-623277-РЯБОКІНЬ-2023-01-31.pdf | укладений |
31 січня 2023 14:53
|
Довідка (1).zip | укладений |
31 січня 2023 14:53
|
Договір екскаватори.pdf | укладений |
31 січня 2023 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі відповідно до фактичного обсягу надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
31 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 200,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень під час моніторингу закупівлі |