Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир кисломолочний жирністю 9 % - 4 500 кг., Сир твердий жирністю 50 % - 2 500 кг.
Очікувана вартість
1 141 250,00 UAH
UA-2023-01-10-005915-a ● 61a64117f08b40a487d5e933bea8ba27
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141696 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27 |
Контактна особа: |
Бобак Валентин Сергійович +380334431759 jurist@nv-osvita.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2023 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 1 141 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 706,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Особливостей. Місцезнаходження: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27; Категорія замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Особливостей. Місцезнаходження: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27; Категорія замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограм
Сир кисломолочний жирністю 9 % - 4 500 кг., Сир твердий жирністю 50 % - 2 500 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, проспект Дружби, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно видаткових накладних | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2023 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2023 14:38 |
Додаток 4 Форма тендерної пропозиції.pdf | |
18 січня 2023 14:38 |
Перелік змін Сир 2.pdf | |
18 січня 2023 14:38 |
ТД ВТО СИР 2023 Нова редакція 2.pdf | |
10 січня 2023 18:20 |
3. Перелік змін Сир.pdf | |
10 січня 2023 18:20 |
2. Додаток 1 (кваліфікаційні критерії_ ст. 17 Закону та інші вимоги).pdf | |
10 січня 2023 15:57 |
4. Додаток 3 Проєкт Договору про закупівлю.pdf | |
10 січня 2023 15:57 |
3. Додаток 2 (технічні вимоги до предмета закупівлі) .pdf |
18 січня 2023 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 січня 2023 14:38 |
Додаток 4 Форма тендерної пропозиції.pdf
|
||||||
18 січня 2023 14:38 |
Перелік змін Сир 2.pdf
|
||||||
18 січня 2023 14:38 |
ТД ВТО СИР 2023 Нова редакція 2.pdf
|
||||||
10 січня 2023 18:20 |
3. Перелік змін Сир.pdf
|
||||||
10 січня 2023 18:20 |
2. Додаток 1 (кваліфікаційні критерії_ ст. 17 Закону та інші вимоги).pdf
|
||||||
10 січня 2023 15:57 |
4. Додаток 3 Проєкт Договору про закупівлю.pdf
|
||||||
10 січня 2023 15:57 |
3. Додаток 2 (технічні вимоги до предмета закупівлі) .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-10-005915-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Зайдлов Андрій Миколайович, Код ЄДРПОУ:3366907233
Дата подання: 27 січня 2023 20:48
Невідповідності у документах ФОП Книр Марії Никандрівни кваліфікаційним критеріям, які зазначені в тендерній документації
Лист-вимога
Просимо розглянути вимогу, щодо невідповідностей у документах ФОП Книр Марії Никандрівни кваліфікаційним критеріям, які зазначені в тендерній документації, а саме:
1) На вимогу Додатку №1 пункту 14 потрібно подати: «Копії особових медичних (санітарних) книжок персоналу (водіїв, вантажників, комірників) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013 р.), з відміткою про проходження медичного обстеження.»
ФОП Книр Марія Никандрівна у файлі «4.14.Копії особистих медичних книжок персоналу..pdf» подає медичну книжку водія, а вантажники і комірники відсутні в тендерній документації учасника. В даному пункті учасник процедури не виконав вимогу в повному обсязі.
2) На вимогу Додатку №1 пункту 15 потрібно надати: «Копії експертних висновків виданих згідно чинного законодавства за показниками: антибіотики, мікотоксини, мікробіологічні випробування, пестициди, радіонукліди, токсичні елементи видані на ім’я Учасника\Замовника дослідження»
ФОП Книр Марія Никандрівна не надала копії експертних висновків, які видані на ім'я Учасника\Замовника дослідження. Дану вимогу не виконано.
3) На вимогу Додатку №1 пункту 16 потрібно надати: «Копія Протоколу дослідження продукції на жиро – кислотний склад, виданий на ім’я Учасника\Замовника дослідження»
У тендерній документації ФОП Книр Марії Никандрівни відсутня копія протоколу дослідження продукції на жиро – кислотний склад. Дану вимогу не виконано.
4) На вимогу Додатку №1 пункту 1 потрібно надати: «Інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також правові підстави володіння/користування відповідним майном, зазначеним у довідці».
ФОП Книр Марія Никандрівна у файлі «1.1.Інформаційна довідка про наявність матеріально технічної бази..pdf» подає інформацію про наявність одного автомобіля для доставки продукції та приміщення, яке використовується для розміщення ділового офісу. У тендерній документації ФОП Книр Марії Никандрівни відсутня інформація про склади у яких буде зберігатись продукція з дотриманням температурного режиму для молочних продуктів. Виходячи з цього, учасник не повністю забезпечений обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, потрібною для виконання договору про закупівлю. Дана вимога не виконана в повному обсязі.
Враховуючи вищенаведене, просимо скасувати рішення про визнання ФОП Книр Марії Никандрівни переможцем закупівлі, а також провести повторну оцінку тендерних пропозицій, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Просимо розглянути вимогу, щодо невідповідностей у документах ФОП Книр Марії Никандрівни кваліфікаційним критеріям, які зазначені в тендерній документації, а саме:
1) На вимогу Додатку №1 пункту 14 потрібно подати: «Копії особових медичних (санітарних) книжок персоналу (водіїв, вантажників, комірників) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013 р.), з відміткою про проходження медичного обстеження.»
ФОП Книр Марія Никандрівна у файлі «4.14.Копії особистих медичних книжок персоналу..pdf» подає медичну книжку водія, а вантажники і комірники відсутні в тендерній документації учасника. В даному пункті учасник процедури не виконав вимогу в повному обсязі.
2) На вимогу Додатку №1 пункту 15 потрібно надати: «Копії експертних висновків виданих згідно чинного законодавства за показниками: антибіотики, мікотоксини, мікробіологічні випробування, пестициди, радіонукліди, токсичні елементи видані на ім’я Учасника\Замовника дослідження»
ФОП Книр Марія Никандрівна не надала копії експертних висновків, які видані на ім'я Учасника\Замовника дослідження. Дану вимогу не виконано.
3) На вимогу Додатку №1 пункту 16 потрібно надати: «Копія Протоколу дослідження продукції на жиро – кислотний склад, виданий на ім’я Учасника\Замовника дослідження»
У тендерній документації ФОП Книр Марії Никандрівни відсутня копія протоколу дослідження продукції на жиро – кислотний склад. Дану вимогу не виконано.
4) На вимогу Додатку №1 пункту 1 потрібно надати: «Інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також правові підстави володіння/користування відповідним майном, зазначеним у довідці».
ФОП Книр Марія Никандрівна у файлі «1.1.Інформаційна довідка про наявність матеріально технічної бази..pdf» подає інформацію про наявність одного автомобіля для доставки продукції та приміщення, яке використовується для розміщення ділового офісу. У тендерній документації ФОП Книр Марії Никандрівни відсутня інформація про склади у яких буде зберігатись продукція з дотриманням температурного режиму для молочних продуктів. Виходячи з цього, учасник не повністю забезпечений обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, потрібною для виконання договору про закупівлю. Дана вимога не виконана в повному обсязі.
Враховуючи вищенаведене, просимо скасувати рішення про визнання ФОП Книр Марії Никандрівни переможцем закупівлі, а також провести повторну оцінку тендерних пропозицій, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2023 09:01
Відповідь
на вимогу по Закупівлі № UA-2023-01-10-005915-a;
Шановний Учасник! На Вашу Вимогу про усунення порушення по Закупівлі № UA-2023-01-10-005915-a повідомляємо наступне:
1. Згідно з вимогами Додатку №1 пункту 14 «Копії особових медичних (санітарних) книжок персоналу (водіїв, вантажників, комірників) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013 р.), з відміткою про проходження медичного обстеження.» ФОП Книр Марією Никандрівною було надано копії медичних (санітарних) книжок персоналу (4.14.Копії особистих медичних книжок персоналу.) відповідно до затвердженого штатного розпису, який введений у дію з 1 січня 2023 р. відповідно до Наказу №1-к від 01.01.2023р., що передбачає затвердження двох штатних одиниць - водій та представник торговельний.(2.2 Документи, що засвідчують можливість використання праці працівника учасником.) Відповідно, відсутність таких штатних одиниць, як комірник та вантажник і передбачають не подання ФОП Книр Марією Никандрівною таких особових медичних (санітарних) книжок згідно вимог для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям. В даному пункті учасник процедури виконав вимогу в повному обсязі.
2. На вимогу підтвердження надання експертних висновків ФОП Книр Марія Никандрівна надала діючі результати проведених досліджень, які містять усі показники, що вимагались тендерною документацією, а саме: антибіотики, мікротоксини, токсичні елементи, пестициди, радіонукліди експертний висновок № 002382 п/22 від «23» грудня 2022 р. та № 002381 п/22 від «23» грудня 2022 р, мікробіологічні показники протокол досліджень №1700 від «27» грудня 2022 р. та № 1699 від «27» грудня 2022 р. Також, дослідження проведено на замовлення безпосереднього виробника, співпрацю з яким останньою підтверджено у складі пропозиції. В даному пункті учасник процедури виконав вимогу в повному обсязі.
3. На вимогу підтвердження надання жиро – кислотних досліджень запропонованого товару ФОП Книр Марія Никандрівна надала діючі результати проведених досліджень, які містять у протоколі досліджень, №1700 від «27» грудня 2022 р. та № 1699 від «27» грудня 2022 р, а саме на титровану кислотність, масова частка жиру, число Рейхерта Мейсля. Також, хочемо зауважити, що тендерною документацією не вимагалось надання результатів досліджень на індивідуально визначені жири та кислоти, тому учасник виконав вимогу в повному обсязі.
4. На вимогу підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям ФОП Книр Марія Никандрівна надала відповідну довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, виконання робіт, поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави користування. ( 1.1.Інформаційна довідка про наявність матеріально технічної бази.) На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці ФОП Книр Марія Никандрівна надала документи на підтвердження права користування відповідним майном. (1.1.1. Договір оренди ТЗ та Договір оренди приміщення.)Відсутність інформації про склади , у яких буде зберігатись продукція підтверджує лише те, що ФОП Книр Марія Никандрівна , яка являється офіційним дистриб’ютором Товариство з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко»,згідно договору №19 від 31.12.14, отримує продукцію зі складів ТзОВ «Радивилівмолоко» і транспортує продукцію, в кожен заклад дошкільної освіти Нововолинської міської територіальної громади згідно Таблиці № 01 Додатку № 2 до цієї тендерної документації.
Виходячи з поданої інформації, ФОП Книр Марія Никандрівна повністю забезпечена обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, потрібними для виконання договору про закупівлю. Дана вимога виконана в повному обсязі.
на вимогу по Закупівлі № UA-2023-01-10-005915-a;
Шановний Учасник! На Вашу Вимогу про усунення порушення по Закупівлі № UA-2023-01-10-005915-a повідомляємо наступне:
1. Згідно з вимогами Додатку №1 пункту 14 «Копії особових медичних (санітарних) книжок персоналу (водіїв, вантажників, комірників) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013 р.), з відміткою про проходження медичного обстеження.» ФОП Книр Марією Никандрівною було надано копії медичних (санітарних) книжок персоналу (4.14.Копії особистих медичних книжок персоналу.) відповідно до затвердженого штатного розпису, який введений у дію з 1 січня 2023 р. відповідно до Наказу №1-к від 01.01.2023р., що передбачає затвердження двох штатних одиниць - водій та представник торговельний.(2.2 Документи, що засвідчують можливість використання праці працівника учасником.) Відповідно, відсутність таких штатних одиниць, як комірник та вантажник і передбачають не подання ФОП Книр Марією Никандрівною таких особових медичних (санітарних) книжок згідно вимог для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям. В даному пункті учасник процедури виконав вимогу в повному обсязі.
2. На вимогу підтвердження надання експертних висновків ФОП Книр Марія Никандрівна надала діючі результати проведених досліджень, які містять усі показники, що вимагались тендерною документацією, а саме: антибіотики, мікротоксини, токсичні елементи, пестициди, радіонукліди експертний висновок № 002382 п/22 від «23» грудня 2022 р. та № 002381 п/22 від «23» грудня 2022 р, мікробіологічні показники протокол досліджень №1700 від «27» грудня 2022 р. та № 1699 від «27» грудня 2022 р. Також, дослідження проведено на замовлення безпосереднього виробника, співпрацю з яким останньою підтверджено у складі пропозиції. В даному пункті учасник процедури виконав вимогу в повному обсязі.
3. На вимогу підтвердження надання жиро – кислотних досліджень запропонованого товару ФОП Книр Марія Никандрівна надала діючі результати проведених досліджень, які містять у протоколі досліджень, №1700 від «27» грудня 2022 р. та № 1699 від «27» грудня 2022 р, а саме на титровану кислотність, масова частка жиру, число Рейхерта Мейсля. Також, хочемо зауважити, що тендерною документацією не вимагалось надання результатів досліджень на індивідуально визначені жири та кислоти, тому учасник виконав вимогу в повному обсязі.
4. На вимогу підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям ФОП Книр Марія Никандрівна надала відповідну довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, виконання робіт, поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави користування. ( 1.1.Інформаційна довідка про наявність матеріально технічної бази.) На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці ФОП Книр Марія Никандрівна надала документи на підтвердження права користування відповідним майном. (1.1.1. Договір оренди ТЗ та Договір оренди приміщення.)Відсутність інформації про склади , у яких буде зберігатись продукція підтверджує лише те, що ФОП Книр Марія Никандрівна , яка являється офіційним дистриб’ютором Товариство з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко»,згідно договору №19 від 31.12.14, отримує продукцію зі складів ТзОВ «Радивилівмолоко» і транспортує продукцію, в кожен заклад дошкільної освіти Нововолинської міської територіальної громади згідно Таблиці № 01 Додатку № 2 до цієї тендерної документації.
Виходячи з поданої інформації, ФОП Книр Марія Никандрівна повністю забезпечена обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, потрібними для виконання договору про закупівлю. Дана вимога виконана в повному обсязі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-10-005915-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Зайдлов Андрій Миколайович, Код ЄДРПОУ:3366907233
Дата подання: 01 лютого 2023 14:36
Дата подання: 01 лютого 2023 14:36
Невідповідності у документах ФОП Книр Марії Никандрівни кваліфікаційним критеріям, які зазначені в тендерній документації
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Управлінням освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради (далі за текстом - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5: Сирні продукти)», оголошення UA-2023-01-10-005915-a
До участі у відкритих торгах на закупівлю товару було подано 2 (дві) тендерні пропозиції: ФОП Зайдлов Андрій Миколайович (далі за текстом – Скаржник), ФОП Книр Марія Никандрівна (далі за текстом – Учасник),
23 січня 2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ФОП Книр Марія Никандрівна
Протоколом № 13 засідання тендерного комітету Замовника від 27 січня 2023 року було обрано переможцем процедури закупівлі ФОП Книр Марія Никандрівна
Однак, ми непогоджуємося із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушуює наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме:
1) На вимогу Додатку №1 пункту 14 потрібно подати: «Копії особових медичних (санітарних) книжок персоналу (водіїв, вантажників, комірників) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013 р.), з відміткою про проходження медичного обстеження.» ФОП Книр Марія Никандрівна у файлі «4.14.Копії особистих медичних книжок персоналу..pdf» подає медичну книжку лише на водія, а на вантажників та комірників дані документи відсутні, а також відсутній лист-роз’яснення щодо відсутності медичних книжок вантажників та комірників, які передбачені у тендерній документації Замовника. В даному пункті учасник процедури не виконав вимогу документації.
2) На вимогу Додатку №1 пункту 15 потрібно надати: «Копії експертних висновків виданих згідно чинного законодавства за показниками: антибіотики, мікотоксини, мікробіологічні випробування, пестициди, радіонукліди, токсичні елементи видані на ім’я Учасника\Замовника дослідження» ФОП Книр Марія Никандрівна не надала копії експертних висновків, які видані на ім'я Учасника\Замовника дослідження. Дану вимогу не виконано, оскільки надані експертні видані на ім’я ТОВ «Радивилівмолоко», який не є учасником закупівлі.
3) На вимогу Додатку №1 пункту 16 потрібно надати: «Копія Протоколу дослідження продукції на жиро – кислотний склад, виданий на ім’я Учасника\Замовника дослідження» У тендерній документації ФОП Книр Марії Никандрівни відсутні копія протоколу дослідження продукції на жиро – кислотний склад виданого на ім’я Учасника\Замовника дослідження. Дану вимогу не виконано.
4) На вимогу Додатку №1 пункту 1 потрібно надати: «Інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також правові підстави володіння/користування відповідним майном, зазначеним у довідці». ФОП Книр Марія Никандрівна у файлі «1.1.Інформаційна довідка про наявність матеріально технічної бази..pdf» подає інформацію про наявність одного автомобіля для доставки продукції та приміщення, яке використовується для розміщення ділового офісу. У тендерній документації ФОП Книр Марії Никандрівни відсутня інформація про склади у яких буде зберігатись продукція з дотриманням температурного режиму для молочних продуктів. Виходячи з цього, учасник не забезпечений обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, потрібною для виконання договору про закупівлю. Дана вимога не виконана.
Таким чином, прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника та завдає йому потенційну економічну шкоду, адже Скаржник правомірно може стати стороною укладеного за результатами тендеру договору.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Замовник, обравши переможцем процедури закупівлі ФОП Книр Марія Никандрівна, грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем тендеру ФОП Книр Марія Никандрівна.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради скасувати рішення про обрання переможця процедури закупівлі ФОП Книр Марія Никандрівна, за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5: Сирні продукти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-10-005915-a
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2023 15:59
Рішення від 02.02.2023 № 1181.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2023 15:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2023 № 1503.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2023 17:51
Рішення від 09.02.2023 № 1503.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2023 11:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до РІШЕННЯ №1503 -р/пк-пз від 09.02.2023 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Управлінням освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області 15.02.2023 р. беду скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Книр Марії Никандрівни переможцем за процедурою закупівлі — "Сир кисломолочний жирністю 9 % - 4 500 кг., Сир твердий жирністю 50 % - 2 500 кг.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-10-005915-a.
Дата виконання рішення замовником: 15 лютого 2023 12:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Книр Марія Никандрівна |
1 066 500,00
UAH з ПДВ
|
1 066 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Зайдлов Андрій Миколайович |
1 135 500,00
UAH з ПДВ
|
1 135 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Книр Марія Никандрівна #1790108285 |
Рішення скасоване |
1 066 500,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 12:25
|
|
ФОП Книр Марія Никандрівна #1790108285 |
Відхилено |
1 066 500,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 18:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 12:32
|
Фізична особа-підприємець Зайдлов Андрій Миколайович #3366907233 |
Переможець |
1 135 500,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 10:03
|
ДУ _ 02 до Договору _ 23-02ВТО.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2023 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 11:10
|
ДУ 01 до Договору 23-02ВТО.pdf | зміни до договору |
06 березня 2023 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 10:46
|
Підписаний Договір з додатком | укладений |
06 березня 2023 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23-02ВТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 23-02ВТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |