Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
1 618 528,86 UAH
UA-2023-01-10-005242-a 685a4a36153944f3b3fdaaec5d9c1fda
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бардіс Наталія Миколаївна

+380965510551 bulgalter25ck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №25 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25728145
Місцезнаходження: 18030, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул.Нарбутівська,206
Контактна особа: Бардіс Наталія Миколаївна
+380965510551
bulgalter25ck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18030, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Нарбутівська,206. Процедура закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівельвідповідно до пп.6 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів у зв’язку з відміною відкритих торгів UA-2022-12-29-001774-a через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі). Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: згідно умов договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24174 одиниця
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Нарбутівська,206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 січня 2023 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАШТАН-ПЛЮС
#30955757
Переможець 1 618 528,86
UAH
10 січня 2023 15:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2024 10:29
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:39
ДУ6 до дог 33-2023.pdf зміни до договору
03 січня 2024 14:36
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:26
ДУ5 до дог 33-2023.pdf зміни до договору
03 січня 2024 13:02
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2023 09:58
угода 4.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 09:56
Електронний підпис укладений
25 серпня 2023 12:46
ДУхарч3.pdf зміни до договору
25 серпня 2023 12:43
Електронний підпис укладений
17 серпня 2023 12:44
ДУ2.pdf зміни до договору
17 серпня 2023 12:43
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 12:19
ДУ 1 харчування 2023.pdf зміни до договору
24 січня 2023 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору №33-2023 від 09.01.2023 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 1339619,37 грн. без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів* 7809, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ 506335,56, учні віком від 11до 14 років К-ть, діто-днів* 9453, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ 641291,52 учні віком від 14 до 18 років К-ть, діто-днів* 2751, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ 191992,29, всього 1339619,37 грн *- Кількість може змінюватись залежно від потреб Замовника. Потреба вказується Замовником у заявках на Послугу, за якими формується остаточна кількість Послуг за Договором. Загальна кількість Послуг, у грошовому еквіваленті, сформована Замовником заявками, не може перевищувати ціну Договору. Зміна кількості Послуг за окремими позиціями Специфікації послуг не призводить до зміни ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 33-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору №33-2023 від 09.01.2023 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 1183112 грн. без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів* 6814, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ 441820, учні віком від 11до 14 років К-ть, діто-днів* 8384, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ 568771 учні віком від 14 до 18 років К-ть, діто-днів* 2472, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ 172521, всього 1183112 грн *- Кількість може змінюватись залежно від потреб Замовника. Потреба вказується Замовником у заявках на Послугу, за якими формується остаточна кількість Послуг за Договором. Загальна кількість Послуг, у грошовому еквіваленті, сформована Замовником заявками, не може перевищувати ціну Договору. Зміна кількості Послуг за окремими позиціями Специфікації послуг не призводить до зміни ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 33-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору №33-2023 від 09.01.2023 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 1040664 грн. без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів* 6011, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ 389753; учні віком від 11до 14 років К-ть, діто-днів* 7347, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ 498420; учні віком від 14 до 18 років К-ть, діто-днів* 2185, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ 152491. Всього: 1040664 грн. без ПДВ. *- Кількість може змінюватись залежно від потреб Замовника. Потреба вказується Замовником у заявках на Послугу, за якими формується остаточна кількість Послуг за Договором. Загальна кількість Послуг, у грошовому еквіваленті, сформована Замовником заявками, не може перевищувати ціну Договору. Зміна кількості Послуг за окремими позиціями Специфікації послуг не призводить до зміни ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 33-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п.11.3 договору №33-2023 від 09.01.2023 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 1000917 грн. без ПДВ». 2. Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: учні віком від 6 до 11 років: К-ть, діто-днів* 5398, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 64,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ 350006; учні віком від 11до 14 років К-ть, діто-днів* 7347, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 67,84, Загальна вартість, грн. без ПДВ 498420; учні віком від 14 до 18 років К-ть, діто-днів* 2185, Ціна за одиницю, грн. без ПДВ 69,79, Загальна вартість, грн. без ПДВ 152491. Всього: 1000917 грн. без ПДВ. *- Кількість може змінюватись залежно від потреб Замовника. Потреба вказується Замовником у заявках на Послугу, за якими формується остаточна кількість Послуг за Договором. Загальна кількість Послуг, у грошовому еквіваленті, сформована Замовником заявками, не може перевищувати ціну Договору. Зміна кількості Послуг за окремими позиціями Специфікації послуг не призводить до зміни ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 33-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи кошторисні призначення Замовника на 2023 рік, керуючись пп.1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно пп. 6.2.3 та п. 11.3 договору №33-2023 від 09 січня 2023 року уклали цю додаткову угоду про наступне: 1.Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 857140,16 грн. (вісімсот п’ятдесят сім тисяч сто сорок грн. 16 коп.) без ПДВ». 2.Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції: СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОСЛУГ Послуги з організації харчування: - учні віком від 6 до 11 років: к-сть дітоднів - 5945 ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 64,84 загальна вартість, грн.без ПДВ - 385473,8 - учні віком від 11 до 14 років: к-сть дітоднів - 5928 ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 67,84 загальна вартість, грн.без ПДВ - 402155,52 - учні віком від 14 до 18 років: к-сть дітоднів - 996 ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 69,79 загальна вартість, грн.без ПДВ - 69510,84 ВСЬОГО, грн.без ПДВ (п.4+п.7+п.10) - 857140,16 *-Кількість може змінюватися залежно від потреб Замовника. Потреба вказується Замовником у заявках на Послугу, за якими формується остаточна кількість Послуг за Договором. Загальна кількість Послуг у грошовому еквіваленті, сформована Замовником заявками, не може перевищувати ціну Договору. Зміна кількості Послуг за окремими позиціями Специфікації послуг не призводить до зміни ціни Договору. 3.Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 4.Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігаються по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 33-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пп.8 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно п. 10.4, п. 11.1 договору №33-2023 від 09 січня 2023 року уклали цю додаткову угоду про наступне: 1.Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 1180831,67 грн. (один мільйон сто вісімдесят тисяч вісімсот тридцять одна гривня 67 коп.) без ПДВ. При цьому: - фінансування 2023 року - 857140,16 грн. (вісімсот п’ятдесят сім тисяч сто сорок гривень 16 коп.) без ПДВ. - фінансування 2024 року - 323691,51 грн. (триста двадцять три тисячі шістсот дев’яносто одна гривня 51 коп.) без ПДВ. 2.Пункт 5.1. Договору, викласти у новій редакції: «5.1. Надання Послуг передбачає приготування та видачу готових страв для одноразового харчування осіб, які навчаються у закладі Замовника, у робочі дні навчального періоду 2023-2024 року, наступних категорій: *віком 6-11 років; *віком 11-14 років; *віком 14-18 років» 3.Пункт 10.2. Договору викласти у наступній редакції: «10.2. Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. Закінчення терміну дії Договору - 01.03.2024 або підписання договору за результатами проведеної процедури закупівлі з огляду на те, яка подія настане раніше; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених Договором та чинним законодавством України.» 4.Специфікацію послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у редакції , що додається до даної додаткової угоди. 5.Інші пункти Договору залишаються без змін. 6.Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін визначений Договором. 7.Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігаються по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 33-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 березня 2024
Сума оплати за договором: 1 180 831,67
UAH