Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015–65310000-9 «Розподіл електричної енергії» (Послуги з розподілу електричної енергії)
Очікувана вартість
2 303 835,00 UAH
UA-2023-01-10-003450-a ca81c3617e204667b765caa2d215533d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крічфалуші Юрій Андрійович

+380960897470 jurakrichi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 43229131
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Крічфалуші Юрій Андрійович
+380960897470
jurakrichi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250000 Кіловат-година
Послуги з розподілу електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівська міська територіальна громада, Заклади освіти Виноградівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

10 січня 2023 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" (ПРАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО")
#00131529
Переможець 2 303 835,00
UAH з ПДВ
10 січня 2023 13:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 11:23
Електронний підпис укладений
28 липня 2023 12:00
ДУ №2 до Договору №122539/2.pdf зміни до договору
28 липня 2023 12:00
Договір №122539/2 укладений
10 січня 2023 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни в розділ 2. Предмет Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Оператор системи надає Споживачу послуги з розподілу електричної енергії (код ДК 021:2015 65310000-9- розподіл електроенергії), параметри якості якої відповідають показникам, визначеним Кодексом системи передачі, затвердженим 14 березня 2018 року IN 309,та Кодексом систем розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня постановою НКРЕКП від 2018 року № 310, за об'єктом споживача, технічні параметри якого фіксуються в Паспорті точки розподілу за об’єктом споживача, який є Додатком 2 до цього Договору, та в особовому рахунку Споживача, облікових базах даних Оператора системи. 1.2. Доповнити п.5.6 Договір та викласти його в наступній редакції: "5.6. Вартість послуг за цим Договором визначається як сума очікуваної вартості обсягу розподілу електричної енергії протягом періоду, вказаного у п. 2.4 цього Договору та становить: 2 303 835 (два мільйони триста три тисячі вісімсот тридцять п'ять гри. 00 коп.). в тому числі ПДВ 383 972, 50 гри. (триста вісімдесят три тисячі дев'ятсот сімдесят дві гри. 50 коп.). 1.3 Внести зміни в п.5 Додатку 4 "Порядок розрахунків” та викласти в наступній редакції: "5.Оплата послуг з розподілу здійснюється Споживачем у формі попередньої оплати не пізніше ніж 15 числа місяця до початку розрахункового періоду. Сума попередньої оплати (авансового або планового платежу) визначається на основі фактичних значень обсягу розподіленої електричної енергії за відповідний попередній період (за відповідний місяць попереднього року). Якщо попередня оплата (авансовий або плановий платіж) розраховується для споживача, фактичне значення обсягу розподіленої електроенергії якого за попередній період дорівнює 0 (або для нових споживачів), сума попередньої оплати (авансового або планового платежу) визначається на основі розрахункових значень обсягу розподіленої електричної енергії на наступний розрахунковий період. Рахунки на оплату послуг з розподілу електричної енергії можуть виписуватись Оператором системи по відповідних структурних підрозділах Оператора системи (філіях) окремо. В період дії карантину затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 “1 Іро встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2” (далі — Постанова № 641) та/або до моменту скасування заборони щодо здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, встановленої пунктом 15-1 Постанови № 641, Споживач здійснює оплату за фактичними показами засобів обліку електричної енергії не пізніше 5-го робочого (операційного) дня після закінчення відповідного розрахункового періоду на підставі надісланого Оператором системи рахунку для оплати. Споживач залишає за собою право попередньої оплати."
Номер договору про закупівлю: 122539/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 303 835,00
UAH (в тому числі ПДВ 383 972,50 UAH)