Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Використання онлайн сервісів МІС, організація процесу надання медичної допомоги та медичних послуг
Очікувана вартість
37 440,00 UAH
UA-2023-01-10-001230-a ac84358315214c38a527e6dfbbaeb9b4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапенко Людмила Валентинівна

+380680383784 dzcpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги Джулинської сільської ради"
Код ЄДРПОУ: 41579448
Місцезнаходження: 24450, Україна , Вінницька обл., Джулинка, Центральна 118 Б
Контактна особа: Остапенко Людмила Валентинівна
+380680383784
dzcpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Якісні та технічні характеристики повинні відповідати стандартам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Використання онлайн сервісів МІС, організація процесу надання медичної допомоги та медичних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24450, Україна, Вінницька область, с.Джулинка, вул. Центральна,118Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 січня 2023 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМА М"
#35529944
Переможець 37 440,00
UAH
10 січня 2023 10:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода зміни до договору
15 травня 2023 16:17
Ліцензійний договір укладений
10 січня 2023 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення кількості облікових записів
Номер договору про закупівлю: №П23-01-09
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML