Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40208983 |
Місцезнаходження: | 31200, Україна , Хмельницька обл., Волочиськ, вул. Слави, буд. 10 |
Контактна особа: |
Олійник Олена Анатоліївна +380967848381 olijnikolena411@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2023 08:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 538 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 691,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
ДК 021:2015 код 15113000-3 Свинина (М’ясо свинини обрізне, охолоджене) ДК 021:2015 код 15112000-6 М’ясо свійської птиці (Курятина (філе)) ДК 021:2015 код 15111000-9 М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (Яловичина (вищого гатунку))
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови здійснення розрахунків – Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. В разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 банківських днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання товаро-транспортної накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2023 13:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2023 08:57 |
Додаток 2 до тендерної документації.rtf | |
10 січня 2023 08:57 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
10 січня 2023 08:40 |
Тендерна документація.doc | |
10 січня 2023 08:40 |
2. Обг - техніч оч вартість.docx |
11 січня 2023 13:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2023 08:57 |
Додаток 2 до тендерної документації.rtf
|
|||
10 січня 2023 08:57 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
|||
10 січня 2023 08:40 |
Тендерна документація.doc
|
|||
10 січня 2023 08:40 |
2. Обг - техніч оч вартість.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-10-000004 ● 687078e21d9c47fca36847fbd90019ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2023 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.10.2023 № 56-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 10.10.2023 № 56-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2023-01-10-000137-a; 10.01.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 16:03:16
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-10-000137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість (обґрунтуйте окремо щодо кожної позиція товару, яка зазначена в специфікації?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Крім того, відповідно до підпункту 2 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, зокрема, крім випадку погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Водночас для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод № 2, № 3, № 4, № 5 та № 6 до договору від 24.01.2023 № 44 про закупівлю м’яса?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-12 13:37:40
Ґрунтовні пояснення на Запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2023-10-10-000004 ● 687078e21d9c47fca36847fbd90019ec
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2023-10-03 12:18:39) (надалі по тексту – Запит), що подано в рамках UA-M-2023-10-10-000004 ● 687078e21d9c47fca36847fbd90019ec, затвердженого начальником УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Анатолій МАРЦЕНЮК (Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від від 20 квітня 2022 № 158). За Запитом сформовано наступні питання:
«- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість (обґрунтуйте окремо щодо кожної позиція товару, яка зазначена в специфікації?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Крім того, відповідно до підпункту 2 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, зокрема, крім випадку погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Водночас для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод № 2, № 3, № 4, № 5 та № 6 до договору від 24.01.2023 № 44 про закупівлю м’яса?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.».
Відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради є замовником в розумінні пункт 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: М’ясо свинини обрізне, охолоджене; Курятина (філе); Яловичина (вищого гатунку) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-10-000137-a) готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення.
Щодо питання №1. «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість (обґрунтуйте окремо щодо кожної позиція товару, яка зазначена в специфікації?»
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (М’ясо свинини обрізне, охолоджене; Курятина (філе); Яловичина (вищого гатунку))
ДК 021:2015 код 15113000-3 Свинина (М’ясо свинини обрізне, охолоджене)
ДК 021:2015 код 15112000-6 М’ясо свійської птиці (Курятина (філе))
ДК 021:2015 код 15111000-9 М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (Яловичина (вищого гатунку))
1. Місце поставки: за адресами підпорядкованих навчально-виховних закладів Замовника
Кількість:
- М’ясо свинини обрізне, охолоджене – 5400 кг.
- Курятина (філе) – 4455 кг.
- Яловичина (вищого гатунку) – 1000 кг.
Якість товару має відповідати законодавчо встановленим вимогам до товару, що закуповується.
2. Протягом дії договору про закупівлю, укладеного за результатами тендерних торгів, товар (предмет закупівлі) з врахуванням відсутності належних складських приміщень в Замовника має зберігатися за рахунок Учасника та доставлятися Замовнику за його адресою, транспортом і за рахунок Учасника згідно із заявкою і у кількостях, визначених Замовником.
3. Строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2023 р.
Обґрунтування обсягів закупівлі.
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби у 2022 році.
Технічні та якісні характеристики товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару.
Очікувана вартість Товару становить 1 538 330,00 грн. з ПДВ.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.
З огляду на вказане повідомляємо про відсутність порушень при плануванні, оголошенні та проведенні процедури закупівлі по предмету закупівлі: ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (М’ясо свинини обрізне, охолоджене; Курятина (філе); Яловичина (вищого гатунку)). З огляду на вказане уповноваженою особою Замовника не вчинено дій, які б можна було кваліфікувати за статтею 16414 КпАПУ.
Щодо питання 2. «яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Крім того, відповідно до підпункту 2 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, зокрема, крім випадку погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Водночас для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.»
які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод № 2, № 3, № 4, № 5 та № 6 до договору від 24.01.2023 № 44 про закупівлю м’яса?
Договір про закупівлю укладено на підставах, що передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості), що свідчить про можливість застосувати порядок змін умов до нього, передбачених цією Постановою.
Пунктом 13.1. частини 13 Договору у відповідності до положень Постанови про особливості унормовано, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;»
Пунктом 13.6. частини 13 Договору у відповідності до положень Постанови про особливості унормовано, «Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками»
Постачальником ФОП "ОВЧАРУК МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ", код за ЄДРПОУ 3124106772 були надіслані на адресу Замовника - Відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради відповідні додаткові угоди з висновком торгово промислової палати що підтверджує факт коливання ціни товару у бік збільшення в період дії Договору у 2023 році.
З огляду на вказане у нас як у Замовника не було правових підстав відмовляти в укладенні додаткових угод № 2, № 3, № 4, № 5 та № 6 до договору від 24.01.2023 № 44 до Договору в силу об’єктивно існуючих обставин на ринку, що їх зумовили.
Тобто при укладанні додаткових угод № 2, № 3, № 4, № 5 та № 6 до договору від 24.01.2023 № 44 Сторони керувались порядком змін до Договору, що передбачений безпосередньо змістом Договору.
Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі.
Додатки:
1. Лист-звернення 06.03.2023р.;
2. Лист-звернення 03.04.2023р.;
3. Лист-звернення 15.05.2023р.;
4. Лист-звернення 01.08.2023р.;
5. Лист-звернення 08.09.2023р.;
Надання інформації про усунення порушення замовником
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2023-10-10-000004 ● 687078e21d9c47fca36847fbd90019ec (надалі по тексту - Висновок). За Висновком встановлено: «За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель під час внесення змін до договору про закупівлю встановлено, порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено». Також, висновком встановлено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення вимог пункту 24 Особливостей щодо дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082; здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень підпункту 2 пункту 19 Особливостей, зокрема, привести у відповідність до Закону з урахуванням Особливостей істотні умови договору та оприлюднити їх у встановлені законом строки, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Замовник зобов’язується врахувати виявлені порушення вимог пункту 24 Особливостей щодо дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082, Замовник гарантує недопущення таких порушень у подальшому. Замовник здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень підпункту 2 пункту 19 Особливостей, зокрема, приведино у відповідність до Закону з урахуванням Особливостей істотні умови договору та оприлюднено додаткову угоду у встановлені законом строки. На думку Замовника, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень. Відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, а саме шляхом надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень. Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася.
2023-10-31 14:36:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/07/0031/2023/ПР |
Дата публікації: | 25 жовтня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
25 жовтня 2024 10:13
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОВЧАРУК МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" |
1 299 999,00
UAH з ПДВ
|
1 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мосюр Олександр Миколайович |
1 302 600,00
UAH з ПДВ
|
1 302 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕРАЖНЯ-АГРО" |
1 513 755,00
UAH з ПДВ
|
1 513 755,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОВЧАРУК МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" #3124106772 |
Переможець |
1 299 999,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2023 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 13:16
|
ДУ9.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 12:06
|
ДУ8.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 14:39
|
ДУ7.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 16:15
|
ДУ6.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 09:51
|
ДУ5.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 09:21
|
ДУ4.pdf | зміни до договору |
17 травня 2023 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 15:08
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 09:26
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
17 березня 2023 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 10:14
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
07 березня 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 10:11
|
Договір | укладений |
24 січня 2023 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально у додатковій угоді №1 від 07.03.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили, вважати недійсною додаткову угоду №1 від 07.03.2023р., з підстави виявлення технічної помилки в частині кількості та загальної вартості поставленого товару. Сторони погодили внесення змін до договору. Сторони погодили нову редакцію Додатку 1(специфікацію) до Договору. Більш детально у додатковій угоді №2. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У замовника виникає необхідність врахувати виявлені порушення вимог пункту 24 Особливостей щодо дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082. Сторони дійшли згоди, внести зміни до Договору та здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень підпункту 2 пункту 19 Особливостей, зокрема, привести у відповідність до Закону з урахуванням Особливостей істотні умови договору та оприлюднити їх у встановлені законом строки. Викласти в новій редакції: п. 13.1. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони відповідно до п.1 цієї Додаткової угоди погодили коригування Додаткової угоди №6 від 12 вересня 2023 року, виклавши (нову) редакцію Додатку 6 (специфікація) до даного Договору (Додаток 7) )) |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили вважати недійсною Додаткову угоду №8 з підстав виявленої технічної помилки в частині кількості та загальної вартості поставленого товару. Сторони відповідно до п.2 цієї Додаткової угоди погодили коригування Додаткової угоди №6 від 12 вересня 2023 року, виклавши (нову) редакцію Додатку 6 (специфікація) до даного Договору (Додаток 7) |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |