Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2023 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 855 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 557,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт та Довідка про вартість виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2023 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2023 15:13 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_послуги_мех_ваккумне_вологе прибирання_2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-27-000003 ● 85f12efcacf9410e8de08997277af1db
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2023 № 30-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.04.2023 № 30-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-01-09-004125-a 09.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-12 15:57:51
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Механізоване вакуумне та вологе прибирання доріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-09-004125-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-16 12:16:32
Лист-пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит направляє проєкт річного плану закупівлі послуг з механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг на території Корабельного району м. Миколаєва з технічним завданням та розрахунком очікуваної вартості (додається). Довжина доріг, що прибираються визначена замірами, кількість прибирань визначена на мінімальному рівні, але достатньому для утримання основних доріг району в належному санітарному стані.
А також надаємо Вам посилання на офіційний веб-сайт адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=4415:2023-01-10-11-00-24&catid=68:ogoloshen) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір та бюджетне призначення, очікувана вартість предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" |
3 273 590,88
UAH з ПДВ
|
3 273 590,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" #37758876 |
Переможець |
3 273 590,88
UAH з ПДВ
|
19 січня 2023 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:51
|
звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
08 січня 2024 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 10:50
|
повідомлення.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 10:49
|
Додаткова_208_1.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 13:03
|
договір | укладений |
25 січня 2023 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до договору про закупівлю послуг за державні кошти №208 від 25.01.2023 і зменшити суму договору на 434 170,56 грн. з ПДВ виклавши пункту 3.1. договору та додатки до нього у новій редакції, а саме: реєстр вартості та кількості одиниць послуг з механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 208 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |