Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі та фрукти
Очікувана вартість
460 327,00 UAH
UA-2023-01-09-003162-a ● 52473604d0bd48518d24580406ccaa3b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованська сільська рада ТГ |
Код ЄДРПОУ: | 04369707 |
Місцезнаходження: | 81120, Україна , Львівська обл., Сороки-Львівські, вул. Польова, 65 |
Контактна особа: |
Корецька Іванна Ігорівна +380678093124 Tender.murovanska.otg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2023 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 460 327,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 301,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Під місцем поставки слід розуміти: 1. Заклад дошкільної освіти села Муроване Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81121, Львівська обл., Львівський р-н, село Муроване, вул.Шевченка, будинок 9а. 2. Заклад дошкільної освіти села Ямпіль Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області який знаходиться за адресою: Україна, 81122, Львівська обл., Львівський р-н, село Ямпіль, вул.Жовтнева, будинок 10. 3. Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів села Ямпіль Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81122, Львівська обл., Львівський р-н, село Ямпіль, вул.Франка І., будинок 71б. 4. Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів села Гамаліївка Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81123, Львівська обл., Львівський р-н, село Гамаліївка, вул.Грушевського М., будинок 88.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1653 кілограм
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
666 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
995 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
1653 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
168 кілограм
Капуста цвітна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221420-6 — Капуста цвітна
329 кілограм
Огірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
16 кілограм
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
168 кілограм
Помідор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
165 кілограм
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
1155 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
826 кілограм
Банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
329 кілограм
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
658 кілограм
Мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
168 кілограм
Черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222333-6 — Вишні та черешні
329 кілограм
Абрикос
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222331-2 — Абрикоси
329 кілограм
Слива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222334-3 — Сливи
329 кілограм
Виноград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222340-8 — Виноград
329 кілограм
Персик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222332-9 — Персики
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити товар Продавцеві на протязі 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання товару (дати підписання видаткової накладної). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2023 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2023 16:10 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 17.01.2023.doc | |
17 січня 2023 16:10 |
Перелік змін_від 17.01.2023.docx | |
09 січня 2023 13:52 |
Технічна специфікація.docx | |
09 січня 2023 13:52 |
Тендерна документацiя.doc | |
09 січня 2023 13:52 |
Проєкт договору.docx |
17 січня 2023 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2023 16:10 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 17.01.2023.doc
|
|||
17 січня 2023 16:10 |
Перелік змін_від 17.01.2023.docx
|
|||
09 січня 2023 13:52 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
09 січня 2023 13:52 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
09 січня 2023 13:52 |
Проєкт договору.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-09-003162-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3135106239
Дата подання: 03 лютого 2023 13:42
Дата подання: 03 лютого 2023 13:42
Оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Фізична особа – підприємець Савка Назарій Степанович
____________________________________________________________
Ідентифікаційний номер – 3135106239, адреса - 80435, Львівська обл., Львівський р-н, с. Новий Став, вул. Грабовського, 98
Вих. № 1 від 03.02.2023р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
(Місцезнаходження - 03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45)
Замовник торгів:
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
(Місцезнаходження - 81120, Львівська область, с. Сороки-Львівські, Львівський район, вул. Польова, 65)
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа – підприємець
Савка Назарій Степанович
(Місце проживання - 80435, Львівська обл., Львівський р-н, с. Новий Став, вул. Грабовського, 98, Ідентифікаційний номер – 3135106239,
Телефон - 097 277 59 36)
Закупівля: UA-2023-01-09-003162-a
Предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)
СКАРГА
Мною, фізичною особою – підприємцем Савкою Назарієм Степановичем, по закупівлі UA-2023-01-09-003162-a (предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)) подано тендерну пропозицію, в ході розгляду якої замовником даної закупівлі - Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (надалі по тексту - Замовник) було висунуто вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції, зокрема в частині, що стосується акту на проведення санітарно-гігієнічної обробки транспортного засобу, так як Замовник вважав, що даний акт не відповідає умовам тендерної документації, оскільки підписаний лише однією стороною – виконавцем ФОП Чугуновою Є.Б..
На виконання зазначеної вимоги Замовника, мною у встановлений строк, а саме 28.01.2023р., в електронній системі закупівель подано відповідну довідку – пояснення (електронний документ під назвою «довідка пояснення1.pdf»), в якій, з - поміж іншого, я в повній мірі обґрунтував відповідність акту на проведення санітарно-гігієнічної обробки транспортного засобу вимогам тендерної документації.
Вважаючи вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції не виконаною, Замовником прийнято рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції, яке оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 31.01.2023 року.
Ознайомившись із рішенням Замовника про відхилення моєї тендерної пропозиції, оформленим протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 31.01.2023 року, вважаю його безпідставним та таким, що винесене всупереч нормам законодавства (з порушенням процедури закупівлі), а також таким, що порушує мої права та охоронювані законом інтересів, як учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного.
В тендерній документації встановлена вимога до учасників надати (цитую дослівно): акт/довідку здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції транспортного засобу. Ні тендерна документація, ні чинне законодавство не містить вимог щодо форми такого акту/довідки, а також вимог щодо того, що вони повинні містити підпис замовника означених послуг.
Не підписання мною акту на проведення санітарно-гігієнічної обробки транспортного засобу жодним чином не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції, а в той же час його підписання виконавцем безумовно свідчить про факт виконання зазначених у ньому робіт (послуг), що повністю розкриває суть вимоги тендерної документації, яка в даному випадку полягає в отриманні замовником саме підтвердження факту здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції транспортного засобу.
Твердження Замовника про те, що згаданий акт повинен бути підписаний з моєї сторони, є безпідставним, оскільки норми чинного законодавства, зокрема цитовані Замовником стаття 901 Цивільного кодексу України та частина 2 статті 9 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», не містять такої вимоги.
В пункті 4.1 укладеного між мною та ФОП Чугуновою Є.Б. договору від 11.07.2022р. № 1107, на який посилається Замовник, не зазначено, що акт повинен бути підписаний замовником послуг по договору (тобто мною). Більше того словосполучення в даному пункті договору «… Виконавець надає Замовнику….» чітко вказує на те, що акт надається, як готовий документ, а не для подальшого підписання замовником та його повернення.
Таким чином, подана мною тендерна пропозиція в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації та законодавства, а, відповідно, безпідставно та незаконно відхилена Замовником. Рішення Замовника про відхилення моєї тендерної пропозиції прийняте без дотримання процедури закупівлі, визначеної тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі», що порушує мої права та охоронювані законом інтереси, як учасника процедури закупівлі, оскільки перешкоджає визнанню мене переможцем торгів, подальшому укладанню із Замовником договору про закупівлю та отриманню прибутку внаслідок виконання такого договору, на що я правомірно розраховував.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовольнити її.
2. Зобов’язати Замовника (Мурованську сільську раду територіальної громади Львівського району Львівської області) скасувати своє рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції, оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 31.01.2023 року, по закупівлі по закупівлі UA-2023-01-09-003162-a (предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)).
Фізична особа – підприємець Савка Н.С. 03.02.2023р
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 лютого 2023 17:13
рішення від 07.02.2023 № 1323.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2023 17:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2023 № 1594.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2023 12:42
рішення від 13.02.2023 № 1594.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2023 12:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником торгів виконано рішення органу оскарження.
Дата виконання рішення замовником: 16 лютого 2023 13:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ |
398 334,00
UAH з ПДВ
|
398 334,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кучерепа Ганна Михайлівна |
441 396,00
UAH з ПДВ
|
441 396,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ #3135106239 |
Рішення скасоване |
398 334,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2023 17:15
|
ФОП Кучерепа Ганна Михайлівна #2811414848 |
Рішення скасоване |
441 396,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2023 12:08
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ #3135106239 |
Переможець |
398 334,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 15:15
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2023 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 12:55
|
Договір | укладений |
24 березня 2023 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 132/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 14:20 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 16 лютого 2023 14:17 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис порушень: Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, Замовник у встановлений строк, а саме 27.01.2023 р., розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ) в частині, зокрема, надання акту/довідки про здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції транспортного засобу. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно інформації в електронній системі закупівель, Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ повинен був виправити такі невідповідності до 28.01.2023 р. 17:15 год. Однак, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відтак, замовник відхилив тендерну пропозицію відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Проте, згідно рішення АМКУ від 13.02.2023 р. № 1594-р/пк-пз, Замовник не повинен був звертатись до учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ на підставі вимог пункту 40 Особливостей щодо виправлення невідповідностей в частині, зокрема, надання акту/довідки здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції транспортного засобу, підписаного обидвома сторонами. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником торгів допущено порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель та через неможливість його виправлення на даному етапі процедури закупівлі - Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
16 лютого 2023 14:20
|
Електронний підпис |
16 лютого 2023 14:18
|
Протокол УО про відміну |
16 лютого 2023 14:18
|
Протокол УО про відміну |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-01-09-003162-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3135106239
Дата подання: 24 лютого 2023 12:25
Дата подання: 24 лютого 2023 12:25
Оскарження рішення про відміну торгів
Фізична особа – підприємець Савка Назарій Степанович
____________________________________________________________
Ідентифікаційний номер – 3135106239, адреса - 80435, Львівська обл., Львівський р-н, с. Новий Став, вул. Грабовського, 98
Вих. № 1 від 24.02.2023р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
(Місцезнаходження - 03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45)
Замовник торгів:
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
(Місцезнаходження - 81120, Львівська область, с. Сороки-Львівські, Львівський район, вул. Польова, 65)
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа – підприємець
Савка Назарій Степанович
(Місце проживання - 80435, Львівська обл., Львівський р-н, с. Новий Став, вул. Грабовського, 98, Ідентифікаційний номер – 3135106239,
Телефон - 097 277 59 36)
Закупівля: UA-2023-01-09-003162-a
Предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)
СКАРГА
Мною, фізичною особою – підприємцем Савкою Назарієм Степановичем, по закупівлі UA-2023-01-09-003162-a (предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)) подано тендерну пропозицію, за результатами розгляду якої замовником даної закупівлі - Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (надалі по тексту - Замовник) було прийнято рішення про її відхилення, яке оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 31.01.2023 року.
Рішенням Антимонопольного комітету України № 1594-р/пк-пз від 13.02.2023р. задоволено мою скаргу та зобов’язано Замовника скасувати рішення від 31.01.2023р. про відхилення моєї тендерної пропозиції.
Зазначене рішення Антимонопольного комітету України Замовником не виконано, а прийнято рішення про відміну закупівлі, яке оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.02.2023 року.
Ознайомившись із рішенням Замовника про відміну закупівлі, оформленим протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.02.2023 року, вважаю його безпідставним та таким, що винесене всупереч нормам законодавства (з порушенням процедури закупівлі), а також таким, що порушує мої права та охоронювані законом інтересів, як учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Мотивуючи своє рішення про відміну закупівлі Замовник посилається на встановлені Антимонопольним комітетом України згаданим рішенням № 1594-р/пк-пз від 13.02.2023р. порушення зі сторони Замовника процедури закупівлі, які призвели до незаконного відхилення моєї тендерної пропозиції, вважаючи встановлені порушення такими, що неможливо усунути, що, на думку Замовника, є підставою для відміни закупівлі у відповідності до підпункту 2 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту - Особливості).
Проте Замовником невірно застосовано підпункт 2 пункту 47 Особливостей, який кореспондується із п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки встановлені Антимонопольним комітетом України порушення процедури закупівлі не є такими, що неможливо усунути.
Більше того, виходячи із характеру встановлених порушень, необхідності в їх усуненні Замовником взагалі не було, так як Антимонопольний комітет України лише вказав на відповідність моєї тендерної пропозиції встановленим вимогам. Тобто, після прийняття органом оскарження свого рішення Замовнику не потрібно було вчиняти якісь дії, спрямовані саме на усунення порушень, а потрібно було лише прийняти рішення про визнання переможця торгів, у чому жодних перешкод не існувало.
Таким чином, підстав для прийняття рішення про відміну закупівлі у Замовника не було, а, відповідно, таке рішення є незаконним. Рішення Замовника про відміну закупівлі прийняте без дотримання процедури закупівлі, визначеної тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі», що порушує мої права та охоронювані законом інтереси, як учасника процедури закупівлі, оскільки перешкоджає визнанню мене переможцем торгів, подальшому укладанню із Замовником договору про закупівлю та отриманню прибутку внаслідок виконання такого договору, на що я правомірно розраховував.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовольнити її.
2. Зобов’язати Замовника (Мурованську сільську раду територіальної громади Львівського району Львівської області) скасувати своє рішення про відміну закупівлі, оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.02.2023 року, по закупівлі по закупівлі UA-2023-01-09-003162-a (предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)).
Фізична особа – підприємець Савка Н.С. 24.02.2023р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2023 15:26
Рішення від 27.02.2023 № 2268.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2023 15:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2023 № 2758.pdf
Дата публікації: 08 березня 2023 12:57
Рішення від 07.03.2023 № 2758.pdf
Дата публікації: 10 березня 2023 17:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником торгів виконано рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 15 березня 2023 17:25