Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Охорона приміщень бюджетних установ (Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування))
Очікувана вартість
349 776,00 UAH
UA-2023-01-09-002521-a c352b1a8e4f24043ab9e7728680f6d19
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Писарєва Марина Миколаївна

380730237761 nemyshlyanskeruo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Писарєва Марина Миколаївна
380730237761
nemyshlyanskeruo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 послуга
ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Охорона приміщень бюджетних установ (Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

09 січня 2023 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ЗАХИСТ»
#42509387
Переможець 349 776,00
UAH
09 січня 2023 12:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2024 16:55
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2024 13:00
ДУ №6 від 22.01.2024.pdf зміни до договору
23 січня 2024 13:00
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 17:11
ДУ №5 від 01.01.2024.pdf зміни до договору
02 січня 2024 17:11
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 16:52
ДУ №4 від 29.12.2023.pdf зміни до договору
02 січня 2024 16:51
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2023 13:43
Протокол №41 від 04.08.2023.pdf зміни до договору
07 серпня 2023 13:42
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2023 11:20
ДУ №3 від 01.08.2023.pdf зміни до договору
04 серпня 2023 11:19
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2023 16:26
ДУ №2 від 01.08.2023.pdf зміни до договору
01 серпня 2023 16:26
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 12:05
ДУ №1 від 31.03.2023.pdf зміни до договору
31 березня 2023 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням підпункту 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), у зв'язку з перейменуванням та перепрофілюванням (зміну типу) закладів загальної середньої освіти відповідно до рішень Харківської міської ради Харківської області від 25.01.2023 №335/23, від 28.02.2023 №357/23
Номер договору про закупівлю: 96/23/ОЗ/ТС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з перепрофілюванням (зміну типу) та перейменуванням закладів загальної середньої освіти відповідно до рішення 16 позачергової сесії Харківської міської ради 8 скликання від 13.06.2023 № 378/23 «Про перепрофілювання (зміну типу) та перейменування закладів загальної середньої освіти» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 96/23/ОЗ/ТС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з набранням чинності Закону України від 30.06.2023 №3219- ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» КП «Муніципальна охорона» з 01.08.2023 повертається до загальної системи оподаткування з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 96/23/ОЗ/ТС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Рішення з оформленням протоколу уповноваженої особи щодо виправлення технічної (механічної) помилки
Номер договору про закупівлю: 96/23/ОЗ/ТС
Договір:
Номер додаткової угоди: 41
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 96/23/ОЗ/ТС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі та збільшити суму Договору до 20 % суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 96/23/ОЗ/ТС
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 96/23/ОЗ/ТС
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 12 березня 2024
Сума оплати за договором: 371 401,94
UAH