Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Централізована бухгалтерія" Млинівської селищної ради Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 44039058 |
Місцезнаходження: | 35100, Україна , Рівненська обл., селище міського типу Млинів, вул. Бандери Степана, буд. 1 |
Контактна особа: |
Яна Губиш +380665477924 centr.bugalt.mlyniv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2023 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 224 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 123,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2023 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2023 11:27 |
Тендерна документаціяя.docx | |
09 січня 2023 11:27 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
09 січня 2023 11:27 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
09 січня 2023 11:27 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
09 січня 2023 11:27 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
09 січня 2023 11:27 |
Тендерна документаціяя.docx | |
09 січня 2023 11:27 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
09 січня 2023 11:27 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
09 січня 2023 11:27 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
09 січня 2023 11:27 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-23-000025 ● 17cb34717bc24a90bdd363cc93046df9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2023 № 5
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.01.2023 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-01-09-001664-a 09.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-23 16:36:19
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5%, Сметана 20%)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-09-001664-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію відповідно до статті 22 Закону та з урахуванням пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі «15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5%, Сметана 20%)» проте, тендерну документацію з додатками, яка затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.01.2023 № 3) оприлюднено по предмету закупівлі «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», тобто, тендерна документація по предмету закупівлі «15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5%, Сметана 20%)» відсутня.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не оприлюднено тендерну документацію у відповідності вимог статті 22 Закону та з врахуванням вимог пункту 28 Особливостей?
2. Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, дана вимога передбачена пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника та в Додатку 1 до Тендерної документації.
Учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі ФОП «Лічко Олександр Анатолійович» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП «Лічко Олександр Анатолійович» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-24 09:34:00
Відповідь
У зв"язку з тим, що були виявлені порушення, які не можливо виправити, замовник здійснив заходи щодо їх усунення в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства, була укладена додаткова угода № 1 від 24.01.2023 року про розірвання договору за згодою сторін.
В подальшому замовник не буде допускати порушень законодавства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛІЧКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
224 150,00
UAH з ПДВ
|
224 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІЧКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" #2938820992 |
Переможець |
224 150,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2023 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 09:29
|
ду 1 до дог 110.pdf | укладений |
25 січня 2023 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 14:44
|
110 молоко, сметана.pdf | укладений |
23 січня 2023 14:42
|