Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43162486 |
Місцезнаходження: | 77552, Україна , Івано-Франківська обл., селище міського типу Вигода, вул. Д. Галицького, 75 |
Контактна особа: |
Кобрин Любов 380978607196 luda21071990@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2023 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 860 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Порядок розрахунків: безготівковий згідно наданих постачальником видаткової накладної після поставки товару протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2023 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2023 11:52 |
Перелік змін до тендерної документації овочі.docx | |
11 січня 2023 11:52 |
Перелік змін до тендерної документації овочі.docx | |
11 січня 2023 11:52 |
2 ЗМІНИ ОВОЧІ.docx | |
11 січня 2023 11:52 |
2 ЗМІНИ ОВОЧІ.docx |
11 січня 2023 11:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 січня 2023 11:52 |
Перелік змін до тендерної документації овочі.docx
|
|||
11 січня 2023 11:52 |
Перелік змін до тендерної документації овочі.docx
|
|||
11 січня 2023 11:52 |
2 ЗМІНИ ОВОЧІ.docx
|
|||
11 січня 2023 11:52 |
2 ЗМІНИ ОВОЧІ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-06-000004 ● 30e8ea1b7ce74cbcb03eed6a15b04a5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2023 №5-3
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.02.2023 №5-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-09-001267-a 09.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 20.02.2023 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-09-001267-а повідомляємо наступне. Щодо не зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками Не зазначення посади посадової особи жодним чином не вплинуло на кінцевий результат проведених відкритих торгів, на можливість комунікації за потреби для потенційних учасників, адже в умовах тендерної документації зазначено як номер телефону так і E-mail уповноваженої особи, відповідно, вказана обставина не може бути підставою для застосування наслідків за результатами моніторингу. Щодо не зазначення умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників Згідно зі статтею 55 ГКУ господарські організації - юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку. Статтею 118 ГКУ встановлено, що об’єднанням підприємств є господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. Об’єднання підприємств є юридичною особою. Згідно з ГКУ залежно від порядку заснування об’єднання підприємств можуть утворюватися як господарські об’єднання або як державні чи комунальні господарські об’єднання. Господарське об’єднання - об’єднання підприємств, утворене за ініціативою підприємств, незалежно від їх виду, які на добровільних засадах об’єднали свою господарську діяльність. Господарські об’єднання діють на основі установчого договору та/або статуту, який затверджується їх засновниками. Згідно ч. 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника відповідно до вимог, визначених статтею 17 (крім пункту 13 частини першої статті 17) Закону з урахуванням Особливостей. Документи для юридичних осіб:». Відтак, Тендерна документація складена відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі в цій частині». В даний період на території України діяв воєнний стан, який був запровадженний з 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України №64 «Про введення воєнного стану в Україні» і діє до 20 травня 2023 року відповідно до Указу Президента України від 06.02.2023 р. № 58/2023 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”. Крім того на підставі статті 14 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997р. №671/97-ВР , Статуту ТПП України, Торгово-промисловою палатою України засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, і в даний період на території України діяв карантин, пов'язаний з поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Крім того, повідомляємо про те, що Відділом освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради детально проаналізовано інформацію, викладену у висновку за результатами моніторингу закупівлі. Уповноважена особа планує відвідати наступні онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради також, завдячує проведеній вами роботі та зобов'язується в майбутньому брати до уваги вказані зауваження.
2023-02-24 11:11:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Черкас Ольга Василівна |
730 850,00
UAH з ПДВ
|
730 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Черкас Ольга Василівна #3162118302 |
Переможець |
730 850,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:48
|
ДОД УГОД 2 ДО ДОГ 40.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 08:46
|
дод угод № 1 до договору № 40.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 09:41
|
40.pdf | укладений |
03 лютого 2023 09:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Помідори свіжі | 750 | кілограм |
58,00
UAH
|
Огірки свіжі | 750 | кілограм |
58,00
UAH
|
Буряк свіжий | 2150 | кілограм |
14,00
UAH
|
Капуста свіжа | 1900 | кілограм |
14,00
UAH
|
Цвітна капуста | 210 | кілограм |
40,00
UAH
|
Перець солодкий | 130 | кілограм |
70,00
UAH
|
Кабачки | 190 | кілограм |
40,00
UAH
|
Зелень | 35 | кілограм |
100,00
UAH
|
Цибуля свіжа | 1700 | кілограм |
33,00
UAH
|
Морква свіжа | 1850 | кілограм |
22,00
UAH
|
Часник | 40 | кілограм |
130,00
UAH
|
Виноград | 1120 | кілограм |
90,00
UAH
|
Абрикоси | 400 | кілограм |
50,00
UAH
|
Сливи | 775 | кілограм |
40,00
UAH
|
Горошок зелений | 40 | кілограм |
100,00
UAH
|
Вишня | 790 | кілограм |
60,00
UAH
|
Яблука | 1500 | кілограм |
15,00
UAH
|
Банани | 1020 | кілограм |
100,00
UAH
|
Апельсини | 280 | кілограм |
80,00
UAH
|
Лимони, | 285 | кілограм |
90,00
UAH
|
Мандарини | 1010 | кілограм |
80,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Помідори свіжі | 650 | кілограм |
58,00
UAH
|
Огірки свіжі | 650 | кілограм |
58,00
UAH
|
Буряк свіжий | 1500 | кілограм |
14,00
UAH
|
Капуста свіжа | 737 | кілограм |
14,00
UAH
|
Цвітна капуста | 90 | кілограм |
40,00
UAH
|
Перець солодкий | 23 | кілограм |
70,00
UAH
|
Кабачки | 50 | кілограм |
40,00
UAH
|
Зелень | 2.24 | кілограм |
100,00
UAH
|
Цибуля свіжа | 1700 | кілограм |
33,00
UAH
|
Морква свіжа | 831 | кілограм |
22,00
UAH
|
Часник | 6 | кілограм |
130,00
UAH
|
Виноград | 1012 | кілограм |
90,00
UAH
|
Абрикоси | 180 | кілограм |
50,00
UAH
|
Сливи | 165 | кілограм |
40,00
UAH
|
Горошок зелений | 40 | кілограм |
100,00
UAH
|
Вишня | 50 | кілограм |
60,00
UAH
|
Яблука | 1047 | кілограм |
15,00
UAH
|
Банани | 900 | кілограм |
100,00
UAH
|
Апельсини | 280 | кілограм |
80,00
UAH
|
Лимони, | 16 | кілограм |
90,00
UAH
|
Мандарини | 910 | кілограм |
80,00
UAH
|